Bekijk volle/desktop versie : wie heeft ook die gedachten



Pagina's : [1] 2 3 4

08-03-2012, 09:57
dat de echte mannen en vrouwen gewoon zijn uitgestorven

onze vaders die hard hebben gewerkt alleen naar europa zijn gekomen jaren in moeilijkheden hebben geleefd om ons een toekomst te geven . Onze moeders die voor de schoonfamillie zorgden dan iedereen achter laten in marokko

tegenwoordig maken ze ruzie om niets, om schoonfam of als ze hun moeder 1 dag niet hebben gezien

ik kijk echt op naar de vrouwen en mannen van de eerste generatie

08-03-2012, 09:58


Ik heb die gedachten niet bij de vrouwen van nu Niet allemaal overigens, maar de meesten. Die doen nu het werk dat mannen horen te doen Echte mannen bestaan haast niet meer.

08-03-2012, 10:00

Citaat door YaSmIn_082:
Ik heb die gedachten niet bij de vrouwen van nu Niet allemaal overigens, maar de meesten. Die doen nu het werk dat mannen horen te doen Echte mannen bestaan haast niet meer.
ja dat vind ik ook maar ja schat wij maken het hun makkelijk door te gaan werken en voor de kinderen te zorgen en huishouden enz... normaal moet een man nog altijd de hoofdinkomen hebben

08-03-2012, 10:01

Citaat door diana0611:
ja dat vind ik ook maar ja schat wij maken het hun makkelijk door te gaan werken en voor de kinderen te zorgen en huishouden enz... normaal moet een man nog altijd de hoofdinkomen hebben
O, wat moeten wij vrouwen dan doen? Lekker thuisblijven terwijl de rekeningen zich opstappelen? Wij vrouwen maken het ze makkelijk door niks te zeggen. Met zo'n shmetta hoor je niet thuis te komen.

08-03-2012, 10:01


Nee, ik heb die gedachte niet.

Iedere generatie heeft zijn eigen beproevingen.

08-03-2012, 10:04

Citaat door YaSmIn_082:
O, wat moeten wij vrouwen dan doen? Lekker thuisblijven terwijl de rekeningen zich opstappelen? Wij vrouwen maken het ze makkelijk door niks te zeggen. Met zo'n shmetta hoor je niet thuis te komen.
ja maar om heerlijk te zijn er zijn bijna niets anders als shmetta's

08-03-2012, 10:04

Citaat door stoutertje:
Nee, ik heb die gedachte niet.

Iedere generatie heeft zijn eigen beproevingen.
die van deze tijd zijn veel te verwend en vrouwen stellen eisen die ze niet eens waard zijn,

08-03-2012, 10:05

Citaat door diana0611:
ja maar om heerlijk te zijn er zijn bijna niets anders als shmetta's
Er zijn gelukkig uitzonderingen.

08-03-2012, 10:10

Citaat door diana0611:
die van deze tijd zijn veel te verwend en vrouwen stellen eisen die ze niet eens waard zijn,
Je bent wel erg negatief over vrouwen van deze tijd. Volgens mij niet altijd terecht. Er zijn vrouwen die nog steeds heel hard werken hoor en die het ook helemaal niet zo lux hebben.

08-03-2012, 10:20
Ik denk niks.
Onze vaders, opa's, moeder enz leefden allemaal in een hele andere situatie. Ze waren niet geschoold, spraken de taal niet en leefden in armoede. Ze wilden werken en bevonden zich helaas niet in een luxe positie om zelf een -voor hun - geschikte baan te vinden.
Wij alhamdoulilah hebben de mogelijkheid om te studeren, zodat we wat meer te kiezen hebben op de arbeidsmarkt.
De tijden veranderen, dit is nu eenmaal zo.

08-03-2012, 10:24

Citaat door Onzichtbaar_:
Ik denk niks.
Onze vaders, opa's, moeder enz leefden allemaal in een hele andere situatie. Ze waren niet geschoold, spraken de taal niet en leefden in armoede. Ze wilden werken en bevonden zich helaas niet in een luxe positie om zelf een -voor hun - geschikte baan te vinden.
Wij alhamdoulilah hebben de mogelijkheid om te studeren, zodat we wat meer te kiezen hebben op de arbeidsmarkt.
De tijden veranderen, dit is nu eenmaal zo.
Dit bedoel ik ongeveer.

Het wil niet zeggen dat er nu geen echt mannen of vrouwen meer zijn volgens mij.

Er zijn tegenwoordig nietsnutten, dat is wel zo, maar die waren er vroeger ook vast wel.

08-03-2012, 10:26

Citaat door stoutertje:
Dit bedoel ik ongeveer.

Het wil niet zeggen dat er nu geen echt mannen of vrouwen meer zijn volgens mij.

Er zijn tegenwoordig nietsnutten, dat is wel zo, maar die waren er vroeger ook vast wel.
Ja, het is eigenlijk appels met peren vergelijken als ik t zo bekijk.

Hahah nietsnutten heb je altijd al gehad en zullen altijd blijven bestaan!

08-03-2012, 10:29



Citaat door Onzichtbaar_:
Ik denk niks.
Onze vaders, opa's, moeder enz leefden allemaal in een hele andere situatie. Ze waren niet geschoold, spraken de taal niet en leefden in armoede. Ze wilden werken en bevonden zich helaas niet in een luxe positie om zelf een -voor hun - geschikte baan te vinden.
Wij alhamdoulilah hebben de mogelijkheid om te studeren, zodat we wat meer te kiezen hebben op de arbeidsmarkt.
De tijden veranderen, dit is nu eenmaal zo.
daar heb ik zelf niet over, tegenwoordig zijn ze juist verwaand , als ik de meeste huwelijken zie om wat ze scheiden om wat ze ruzie maken net een kleuterklas , vrouwen zijn net mannen geworden en omgekeerd ook, ik vind het een rare en geen prettige tijd waarin wij ons nu bevinden

08-03-2012, 10:34

Citaat door diana0611:
daar heb ik zelf niet over, tegenwoordig zijn ze juist verwaand , als ik de meeste huwelijken zie om wat ze scheiden om wat ze ruzie maken net een kleuterklas , vrouwen zijn net mannen geworden en omgekeerd ook, ik vind het een rare en geen prettige tijd waarin wij ons nu bevinden
Iets wat voorbij is, lijkt altijd zoeter en mooier.
Maar het is echt niet altijd zo.
In de huwelijken van vroeger vielen er nogal eens klappen en er werd ook nogal eens vreemd gegaan ( niet altijd natuurlijk).
En dan had de vrouw sabr. Sabr Sabr.
Blij dat dat achter ons ligt.

Ik heb respect voor de 1e generatie. Maar ieder z'n tijd.

08-03-2012, 10:36
Verwende generatie.

Vroeger moest je knokken om iets te bereiken.. tegenwoordig krijg je alles in de schoot geworpen.

Pagina's : [1] 2 3 4