Bekijk volle/desktop versie : Zwanger en geen symptomen?



Pagina's : [1] 2

08-03-2012, 00:40
Kun je ook zwanger zijn zonder dat het gepaard gaat met ziek zijn? Ik ben 2 weken over tijd.

08-03-2012, 00:42


Ja! Sommige merken et pas wanneer ze moeten bevallen

08-03-2012, 00:44
maag je geen zorgen.
het verschilt per persoon.

de 1 heeft de gehele zwangerschap nergens last van.
de ander begint bij 8 weken misselijk te worden.
de ander krijgt meteen al zere borsten.

ieder lichaam is anders.
kom goed inchalah

08-03-2012, 00:45
Je hebt wel een symptoom... Dat is uitblijven van je regels.. De rest kan later komen.. Maar hoeft niet perse...

08-03-2012, 00:46


Laatste 3 zwangerschappen ben ik niet ziek geweest,alleen op het einde maagzuur en bekkenpijn.

08-03-2012, 00:48

Citaat door Noorein:
maag je geen zorgen.
het verschilt per persoon.

de 1 heeft de gehele zwangerschap nergens last van.
de ander begint bij 8 weken misselijk te worden.
de ander krijgt meteen al zere borsten.

ieder lichaam is anders.
kom goed inchalah
Mijn borsten doen al een week pijn maar misschien ligt het aan dat ik ongesteld moet worden? Morgen meteen een test halen. Ik zal niet kunnen slapen vannacht.

08-03-2012, 00:51

Citaat door chadia79:
Laatste 3 zwangerschappen ben ik niet ziek geweest,alleen op het einde maagzuur en bekkenpijn.
Ook de eerste weken nergens last van gehad? Ik dacht altijd dat als je zwanger raakt je meteen de eerst weken in het toilet woont van het braken.

08-03-2012, 00:51

Citaat door benverliefd:
Mijn borsten doen al een week pijn maar misschien ligt het aan dat ik ongesteld moet worden? Morgen meteen een test halen. Ik zal niet kunnen slapen vannacht.
Hihi daar heb je al je 2de symptoom... Pijnlijke borsten en uitlijven van je regels.. Gefeliciteerd meid!

08-03-2012, 00:53

Citaat door benverliefd:
Mijn borsten doen al een week pijn maar misschien ligt het aan dat ik ongesteld moet worden? Morgen meteen een test halen. Ik zal niet kunnen slapen vannacht.



Is het gewenst?

als je 2 weken over tijd bent dan lijkt het mij dat je zwanger bent.
tenzij je geen regelmatige cyclus hebt.

08-03-2012, 00:53

Citaat door benverliefd:
Ook de eerste weken nergens last van gehad? Ik dacht altijd dat als je zwanger raakt je meteen de eerst weken in het toilet woont van het braken.
Ik ben nooit misselijke geweest tijdens mijn zwangerschap... Maar had wel last van pijnlijke borsten en mijn regels bleven uit dus toen wist ik dat ik zwanger was en toevallig heb ik ook de test gedaan 2 weken nadat ik te laat was... Maar mijn gevoel zei het al.. Voelde me anders dan normaal..

08-03-2012, 00:54
Nee thank God niet,ik ben zo bang voor overgeven he,na het overgeven ga ik altijd een potje huilen,zo erg vind ik het.

08-03-2012, 01:01

Citaat door Kettingkje:
Ik ben nooit misselijke geweest tijdens mijn zwangerschap... Maar had wel last van pijnlijke borsten en mijn regels bleven uit dus toen wist ik dat ik zwanger was en toevallig heb ik ook de test gedaan 2 weken nadat ik te laat was... Maar mijn gevoel zei het al.. Voelde me anders dan normaal..
Haha dank je wel. Ik heb ook een raar voorgevoel maar zit verder prima in mijn vel. Alleen mijn borsten die heel pijn doen. Ik ben net gestopt met de pil en dacht dat het wel even zou duren. Soubhanallah als het meten raak is.

En ja dames het is zeker gewenst. Nu is het afwachten tot morgen.

08-03-2012, 01:02



Citaat door chadia79:
Nee thank God niet,ik ben zo bang voor overgeven he,na het overgeven ga ik altijd een potje huilen,zo erg vind ik het.
Wauw ik dacht echt letterlijk dat overgeven erbij hoort. Ik hoop ook dat ik zwangerschappen heb zonder braak.

08-03-2012, 08:37

Citaat door benverliefd:
Kun je ook zwanger zijn zonder dat het gepaard gaat met ziek zijn? Ik ben 2 weken over tijd.
Thank God,ik ben niet de enige met hetzelfde geval
Wat ik gelezen heb is dat je pas na een hele tijd zwanger zijn sochtends vroeg over de toiletpot zal hangen.
Maar ik dacht ook dat je in het begin al misselijk word.
Voer een test uit ,tis de moment ervoor.

08-03-2012, 08:49
Ik heb een vraagje, als je al bepaalde symptomen hebt maar je bent ongeveer op de 10de dag van de pil maar je hebt net toen je klaar was met ongesteld zijn paar keer onveilige seks gehad kan je er dan eerder achterkomen oft je zwanger bent of niet of moet ik wachten tot ik over tijd ben dat een test dan pas werkt

Pagina's : [1] 2