Bekijk volle/desktop versie : Jij wilde een kind en je man nog niet.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-03-2012, 20:47
Hoe hebben jullie dit gedaan. Ik wil heel graag een kindje want ja begin op leeftijd te raken maar mijn man wilt nog niet. Heb nu de neiging om gewoon te stoppen met de pil en niks te zeggen. Alleen weet ik niet of dit wel slim is.

07-03-2012, 20:49


Waarom wil hij niet?

07-03-2012, 20:52
Hij is er nog niet aan toe. Maar voor een man is dat gemakkelijker dan een vrouw. De man kan zijn levenlang een kind krijgen en de vrouw niet.

07-03-2012, 20:53
Het is wel belangrijk dat jullie samen achter het besluit staan..

07-03-2012, 21:00



Citaat door elhobje:
Het is wel belangrijk dat jullie samen achter het besluit staan..
Dat is ook zo maar het verlangen naar een kindjem is zo groot bij mij. Daarom vind ik het zo moeilijk.

07-03-2012, 21:01
Het is belangrijk dat jullie deze keuze samen maken, maar ik vind wel dat hij jou dit moet gunnen. Hij heeft geen biologische klok, jij wel.

Hoe oud ben je eigenlijk?

07-03-2012, 21:01
Hoe oud ben je? Je praat over op leeftijd.
Ik zie ook dat jullie niet zo lang getrouwd zijn, misschien is dat de reden.

07-03-2012, 21:05
ik ben 27,5 en voordat je eindelijk zwanger bent en het kindje er dan ben je ook een hele tijd verder. En je weet ook niet eens of je uperhaut wel zwanger word. Mocht je een behandeling nodig dat kan ook lang duren. Ins´allah is het niet nodig maar ben iemand die verder denkt.

07-03-2012, 21:05
7 maanden getrouwd? Meisje,mischien toch nog even wachten....

07-03-2012, 21:06

Citaat door aitsaid_meisje:
Hij is er nog niet aan toe. Maar voor een man is dat gemakkelijker dan een vrouw. De man kan zijn levenlang een kind krijgen en de vrouw niet.
Je hebt gelijk.

07-03-2012, 21:07

Citaat door aitsaid_meisje:
ik ben 27,5 en voordat je eindelijk zwanger bent en het kindje er dan ben je ook een hele tijd verder. En je weet ook niet eens of je uperhaut wel zwanger word. Mocht je een behandeling nodig dat kan ook lang duren. Ins´allah is het niet nodig maar ben iemand die verder denkt.
ah troost je meid,mijn moeder trouwde ook exact op jouw leeftijd, en ik werd als eerstgeborene 5 jaar later geboren,later gevolgd door broer. Denk gewoon niet teveel na,het komt in orde. geniet nog een jaartje of twee van elkaar.

07-03-2012, 21:08

Citaat door Mariah:
7 maanden getrouwd? Meisje,mischien toch nog even wachten....
Ik weet dat ik er helemaal klaar voor ben. En ben heel gelukkig hamdoelliah met mijn. Sinds het moment dat ik hem heb leren kennen voelde hamdoelliah alles goed. Ik was een heel moeilijk persoon wat betreft mannen en trouwen.

07-03-2012, 21:10



Citaat door Mariah:
ah troost je meid,mijn moeder trouwde ook exact op jouw leeftijd, en ik werd als eerstgeborene 5 jaar later geboren,later gevolgd door broer. Denk gewoon niet teveel na,het komt in orde. geniet nog een jaartje of twee van elkaar.
Ik geniet zeker hamdoelliah maar nu heb ik het gevoel dat er iets mist in mij leven.

07-03-2012, 21:12

Citaat door aitsaid_meisje:
ik ben 27,5 en voordat je eindelijk zwanger bent en het kindje er dan ben je ook een hele tijd verder. En je weet ook niet eens of je uperhaut wel zwanger word. Mocht je een behandeling nodig dat kan ook lang duren. Ins´allah is het niet nodig maar ben iemand die verder denkt.
Aangezien je over leeftijd praat, had ik echt het idee dat je 30+ zou zijn. In dat geval had ik het begrepen als je nog meerdere kinderen zou willen voor je +/- 36e. Daarom zei ik; ik vind dat je man jou dit moet gunnen.
Je bent echter nog maar 27, dat is helemaal niet oud! Je moet er niet vanuit gaan dat je een behandeling nodig hebt of whatever. Tawakal 3ala Allah en het zal inshAllah allemaal goed komen.
Je bent nog maar 7 maandjes getrouwd, ik snap wel dat je man NU nog even geen kinderen wil. Zie het als een compliment, hij wil nog even van het huwelijk genieten saampjes. Zijn wens naar kinderen komt echt vanzelf wel, geef hem even de tijd. Geniet van jullie tijd samen en onderneem leuke dingen zolang jullie nog 'vrij' zijn.
Moge Allah swt je kinderwens vervullen!

07-03-2012, 21:12
Je bent nog jong. Maar als je het erg graag wilt, praat er met je man over.
Vertel hem wat je graag wilt en hoe jij er over denkt.
Een kind moet uit liefde verwekt worden. Partners moeten beide achter de keuze staan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5