Bekijk volle/desktop versie : Droom: vallende tanden en kiezen



07-03-2012, 17:35
Na lang nadenken, heb ik het toch overwogen om het hier te plaatsen. Weet namelijk niet wat ik moet denken.

Heb 1 keer in zoveel tijd dat ik een vreemde droom krijg, telkens hetzelfde. Ik ben dan gewoon bezig in mijn droom, altijd zo vrolijk als in het echt en dan plots uit het niets vallen mijn kiezen en tanden eruit. Allereerst vallen alle tanden eruit en daarna mijn kiezen. Maar er blijft dan wel 1 tand over dat wiebelt, ik doe er dan alles aan om deze tand zo min mogelijk te belasten en te behouden. Totdat hij er ook uitvalt, dan word ik schrikkend wakker. De droom lijkt zo echt, dat ik subhanallah de angst heb gekregen om mijn tanden en kiezen te verliezen.

Wie weet wat deze droom betekent?

Wat mij vooral opviel is dat het mij niks deed dat al mijn tanden/ kiezen eruit vielen, behalve die ene. Die wilde ik dan hoe dan ook behouden.

07-03-2012, 17:38


Gheir wa salaam..

07-03-2012, 17:50
Dan gaat er iemand van je naasten overlijden, dat is de betekenis van die ene tand die jij heel graag wilde behouden...

Dit heb ik ook van horen en zeggen allah hoe a3Lam... Maar ghair inchallah

07-03-2012, 17:50
Ik heb gehoord dat iemand van je familie dood zal gaan.
Maar allaho a3lem.
Ik geloof niet zo in die bijgeloof.
Gair incha Allah.

07-03-2012, 17:57


beter vertel je je slechte dromen niet aan anderen.

07-03-2012, 18:06
dit heb ik ook vaak gehad.

Ghair inshaAllah

07-03-2012, 18:22
Dit heb ik ook in het verleden weleens gedroomd al mijn tanden en kiezen vielen eruit wat was ik blij als ik wakker werd en ik had al mijn tanden en kiezen nog.

07-03-2012, 18:34
Wat gek, ik heb een poosje geleden ook dezelfde droom gehad echt dezelfde! Heel bijzonder dat mensen hetzelfde kunnen dromen,

07-03-2012, 18:40
een tijdje geleden had ik het ook gedroomt, bij mij vielen alleen de voor tanden. Er zat wel een persoon bij mij in die droom.
Toen ik wakker werd zat ik aan m'n tanden te voelen of ik ze nog had.

wel een vreemde droom

07-03-2012, 18:56

Citaat door DramaQueentje:
Wat gek, ik heb een poosje geleden ook dezelfde droom gehad echt dezelfde! Heel bijzonder dat mensen hetzelfde kunnen dromen,


klopt! misschien omdat wij mensen allemaal het zelfde zijn zelfde zielen zeg maar we denken allemaal het zelfde

07-03-2012, 19:09
betekent niks hoor

07-03-2012, 19:16
ze zeggen tanden en kiezen is niet iets goed en zoals hiervoor ook is gezegd dat er iemand uit jou familie/vrienden gaat overlijden.

ik zou zeggen vergeet het ghair oe salaaam

07-03-2012, 20:45



Citaat door Hijaab21:
Na lang nadenken, heb ik het toch overwogen om het hier te plaatsen. Weet namelijk niet wat ik moet denken.

Heb 1 keer in zoveel tijd dat ik een vreemde droom krijg, telkens hetzelfde. Ik ben dan gewoon bezig in mijn droom, altijd zo vrolijk als in het echt en dan plots uit het niets vallen mijn kiezen en tanden eruit. Allereerst vallen alle tanden eruit en daarna mijn kiezen. Maar er blijft dan wel 1 tand over dat wiebelt, ik doe er dan alles aan om deze tand zo min mogelijk te belasten en te behouden. Totdat hij er ook uitvalt, dan word ik schrikkend wakker. De droom lijkt zo echt, dat ik subhanallah de angst heb gekregen om mijn tanden en kiezen te verliezen.

Wie weet wat deze droom betekent?

Wat mij vooral opviel is dat het mij niks deed dat al mijn tanden/ kiezen eruit vielen, behalve die ene. Die wilde ik dan hoe dan ook behouden.
ik heb dat ook is gedroomd en 1 week later was mijn tante allah harmoe overleden

maar niet alle dromen hebben een betekenis allah weet het best~!
x