Bekijk volle/desktop versie : de aarde is mijn land,de mens is mijn familie,liefde is mijn relegie



07-03-2012, 12:28
Hoi mensen, ik ben youssef en woon in nl sinds ik klein ben,maar op 05-03-2012 was ik uitgezet,mijn papieren zijn afgepakt omdat ik een crimineel was,maar was op gevemoment me leven aan het verbeteren ik volgde opleiding beeld en geluid ,ik liep stage bij d omroep ik zag het allemaal zitten tot de dag ik een brief thuis kreeg,waar in stond dat ik ongewenst was verklaard en dat me papieren zijn ingetrokken,ze hebben mij opgepakt en in detentie centrum gegooid ik heb daar 6maanden gezeten tusssen de echte illegalen,en op 05-03-2012 was ik eindelijk vrij maar in marokko,ze hebben mij de kans niet gegeven om afscheid te nemen van me liefje,heb nog in casablanca 2 daagjes vastgezeten,locked up abroad,me hele familie heb ik in nl moeten achterlaten,en nu ben ik in marrakech in me eentje in un hotel veel bloedzuigers hier,heel andere mentaliteit dan de mijne,maar ik ben een gentleman,ik ben zeker van me zelf dat het ga redden en dat ik de wereld door zal reizen ondanks dat nl mijn leven zuur wil maken ik ben pas 22 jaar en heb heel veel meegemaakt veel verkeerde dingen gedaaan,deze uitzetting heeft mijn leven totaal veranderd en ik ben blij ik zie het als iets positiefs,So mensen jullie horen nog van mij ciaaoooo