Bekijk volle/desktop versie : man uit marokko?



13-01-2003, 20:03

Citaat door elmarocani:
wat ik vaak in mijn omgeving zie en wat ik ook vaak lees..dat de meeste meiden die met een man uit marokko trouwen bijna altijd het heel moeilijk krijgen in het begin...dus altijd problemen....en dat zie je niet bij mannen die een vrouw uit marokko halen....
en de meiden van hier geven altijd de schuld aan die mannen...je hoort vaak dat het aan de mannen ligt en niet aan de vrouw zelf.....
maar waarom denken jullie dat het niet aan jullie ligt???
.

13-01-2003, 20:06



Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
wat ik vaak in mijn omgeving zie en wat ik ook vaak lees..dat de meeste meiden die met een man uit marokko trouwen bijna altijd het heel moeilijk krijgen in het begin...dus altijd problemen....en dat zie je niet bij mannen die een vrouw uit marokko halen....
en de meiden van hier geven altijd de schuld aan die mannen...je hoort vaak dat het aan de mannen ligt en niet aan de vrouw zelf.....
maar waarom denken jullie dat het niet aan jullie ligt???
Ik heb geen ervaring........sorry

maar ik denk dat hij zich moet aanpassen....en hij voelt zich als man zijnd minderwaardig mocht hij thuis zitten en zijn vrouw gaan werken.
Vooral jongens die in marokko zijn opgegroeid met het idee dat een man de broek aan heeft thuis..zullen dat niet echt leuk vinden...waardoor ze het op hun vrouw afreageren!!!

13-01-2003, 20:20

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
wat ik vaak in mijn omgeving zie en wat ik ook vaak lees..dat de meeste meiden die met een man uit marokko trouwen bijna altijd het heel moeilijk krijgen in het begin...dus altijd problemen....en dat zie je niet bij mannen die een vrouw uit marokko halen....
en de meiden van hier geven altijd de schuld aan die mannen...je hoort vaak dat het aan de mannen ligt en niet aan de vrouw zelf.....
maar waarom denken jullie dat het niet aan jullie ligt???
Ik denk dat vele hier geen antwoord op kunnen geven.

Maar ik denk niet dat het bij de mannen anders is dan bij de vrouwen. Wat meestal een probleem is de manier van communiceren. Ik weet van mezelf dat ik niet goed marokkaans kan praten, dus dat is sowiezo een hoge drempel. Dat kan problemen veroorzaken.

En stel dat het zo is wat jij zegt, op wat voor gebied liggen die problemen dan?

13-01-2003, 20:21
wat ik vaak in mijn omgeving zie en wat ik ook vaak lees..dat de meeste meiden die met een man uit marokko trouwen bijna altijd het heel moeilijk krijgen in het begin...dus altijd problemen....en dat zie je niet bij mannen die een vrouw uit marokko halen....


Dat is inderdaad opmerkelijk..

Ik denk dat het rollen patroon niet uitgeklaard is..de man wil zo, de vrouw zo..de man dit, de vrouw dat..


Ik ken een man die hier pas was..en hij wou niet dat zijn vrouw voor hem vertaalde..hij vond dat het zijn "waardigheid" aantaste..en bleef met de ambtenaar met handgebaar en zwaar gebroken Engels verder klungelen..het is verbazingwikkend..

Het macho gedrag van sommige mannen kent geen grenzen

13-01-2003, 20:26



Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
wat ik vaak in mijn omgeving zie en wat ik ook vaak lees..dat de meeste meiden die met een man uit marokko trouwen bijna altijd het heel moeilijk krijgen in het begin...dus altijd problemen....en dat zie je niet bij mannen die een vrouw uit marokko halen....


Dat is inderdaad opmerkelijk..

Ik denk dat het rollen patroon niet uitgeklaard is..de man wil zo, de vrouw zo..de man dit, de vrouw dat..


Ik ken een man die hier pas was..en hij wou niet dat zijn vrouw voor hem vertaalde..hij vond dat het zijn "waardigheid" aantaste..en bleef met de ambtenaar met handgebaar en zwaar gebroken Engels verder klungelen..het is verbazingwikkend..

Het macho gedrag van sommige mannen kent geen grenzen
I Agree, jij komt vaak moeilUk uit de hoek :duim:

13-01-2003, 20:41

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
ik denk niet dat de taal een probleem kan veroozaken schat.. ..

op welke gebied? dat weet ik ook niet....maar wat je vaak van de man hoort ..is dat de vrouw altijd de baas wilt spelen.....en dat is ook wel een beetje waar eigenlijk
het kan irritaties opwekken

Ik persoonlijk vind dat de man en de vrouw beide niet moeten denken dat ze de baas kunnen spelen. In een huwlijk heb je geen baas

14-01-2003, 09:34
sorry mensen maar dit is weer de zoveelste topic over een partner uit marokko? ewa ja ik kan jullie alleen zeggen dat jullie er naast zitten, ik zelf heb ook een heel lieve man uit marokko en gaat het nog steeds uitstekend hoor!!!!!!!!!!! ik weet niet waar jullie over zeuren.

14-01-2003, 09:40
je sommige meiden willen gewoon de baas spelen ze3ma ik heb papieren voor je gemaakt ik heb je hier naartoe gehaald en die jongens van marokko kunnen er zeker niet tegen en dat kan me voorstellen
maar de jongens uit marokko zijn ook niet zo makkelijk

14-01-2003, 09:53
Alle begin is moeilijk maar waar een wil is is een weg en waar hoop is is leven een gelukkig leven.
dus take care

14-01-2003, 10:05
mannen hebben eigenlijk ook wel vaak problemen
vooral als die dame uit le3robia komt ,komt ze hier in een heel andere
wereld dan begint ze te veranderen en dat veroorzaakt ook vaak problemen

14-01-2003, 11:00
mijn nicht is ook getrouwd met iemand uit marokko.
zij krijgt van mij de schuld.
haar man is hier al een maand en zij zit nu lekker in Spanje vakantie te houden.
Die man zit hier en verveelt zich dood.
Als hij haar verlaat wat dus bijna zeker is
krijgt hij de schuld.
Maar zij is de oorzaak van alles.
Dus het is niet altijd de jongens uit marokko.