Bekijk volle/desktop versie : Adam Maher kiest definitief voor 'Oranje'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

06-03-2012, 15:47

Citaat:
'Aan mij zal het niet liggen, maar eerst focus ik me volledig op AZ'

Adam Maher werd in de aanloop naar de wedstrijd Nederland - Engeland opgeroepen voor de voorselectie van Oranje, maar viel uiteindelijk toch af. De jonge middenvelder, die met AZ een uitstekend seizoen doormaakt, zegt nu dat het uitblijven van een definitieve uitnodiging wel een kleine teleurstelling was. Toch wanhoopt Maher niet: hij gelooft dat zijn tijd nog komt.

“Een tikkeltje teleurgesteld was ik wel. Na die voorselectie hoop je toch op meer. Dan is het jammer als er geen vervolg komt. Maar ze hebben bij Jong Oranje weinig aan me gemerkt. Mijn tijd komt nog wel. Misschien al op het EK. Aan mij zal het niet liggen. Maar eerst focus ik me volledig op AZ”, zegt Maher in een vraaggesprek met NUsport. De jonge middenvelder is met AZ nog in de race om drie prijzen: de landstitel, KNVB-beker en Europa League.

In de competitie wordt plaats één ingenomen, in de beker wordt eind maart de halve finale tegen Heracles Almelo gespeeld en donderdag wacht een thuiswedstrijd tegen Udinese in Europa. “Dat wordt een zware dobber, Udinese draait niet voor niets bovenin mee in de Serie A. Dit is een prachtige periode vol met mooie wedstrijden. Ik geniet met volle teugen”, aldus Maher.
Helaas pindakaas.

06-03-2012, 15:53


Eerlijk gezegd wist ik dit al langer
ben al blij dat assaidi voor ons gekozen heeft

Ik hoop dat alle Nederlandse international fit zijn zodat ie keihard gedumpt wordt.
Net zoals ze met bakkal gedaan hebben.
wanneer gaan die jongens leren dat je al bij barca moet spelen voordat je het nodige respect krijgt?

06-03-2012, 15:54
zou ik ook doen marokko helemaal naar de klote met die currupte bond

06-03-2012, 15:56
ik vind egt jammer dat Belhanda niet voor frankrijk heeft gekozen, anders had Frankrijk een doodelijke middeveld, Belhanda samen met Nasri wereldtop, nu speelt belhanda bij Marokko die corrupte shitzooi

06-03-2012, 16:01



Citaat door clichy_Riffie:
ik vind egt jammer dat Belhanda niet voor frankrijk heeft gekozen, anders had Frankrijk een doodelijke middeveld, Belhanda samen met Nasri wereldtop, nu speelt belhanda bij Marokko die corrupte shitzooi


Maar Frankreik heeft toch geen goed middenveld volgens mei. Jei zij toch dat Nasri zou scoren tegen Deitsland. Dat heeft hei niet gedaan hoor. Gelukkig speelt Belhanda voor Marokko want hei is toch te goed voor Frankreik volgens mei.

06-03-2012, 16:01

Citaat door clichy_Riffie:
ik vind egt jammer dat Belhanda niet voor frankrijk heeft gekozen, anders had Frankrijk een doodelijke middeveld, Belhanda samen met Nasri wereldtop, nu speelt belhanda bij Marokko die corrupte shitzooi
/:

06-03-2012, 16:02

Citaat door clichy_Riffie:
ik vind egt jammer dat Belhanda niet voor frankrijk heeft gekozen, anders had Frankrijk een doodelijke middeveld, Belhanda samen met Nasri wereldtop, nu speelt belhanda bij Marokko die corrupte shitzooi
ben jij nu riffie of fransman?
Chamakh ook?

06-03-2012, 16:02

Citaat door brownie74:
Eerlijk gezegd wist ik dit al langer
ben al blij dat assaidi voor ons gekozen heeft

Ik hoop dat alle Nederlandse international fit zijn zodat ie keihard gedumpt wordt.
Net zoals ze met bakkal gedaan hebben.
wanneer gaan die jongens leren dat je al bij barca moet spelen voordat je het nodige respect krijgt?
Incha'Allah.

06-03-2012, 16:03
Hij kan de pot op ..hij zal op zijn handen en knieen terugkomen naar Marokkaanse elftal ..in de hoop dat hij alsnog voor Marokko mag uitkomen ....maar ik wens hem inschallah 2 gebroken benen ...wij hebben zulke mongolen niet nodig bij Marokkaanse leftal

06-03-2012, 16:04

Citaat door MounEB:
Maar Frankreik heeft toch geen goed middenveld volgens mei. Jei zij toch dat Nasri zou scoren tegen Deitsland. Dat heeft hei niet gedaan hoor. Gelukkig speelt Belhanda voor Marokko want hei is toch te goed voor Frankreik volgens mei.



ga spelen joh, frankrijk vergeleik ik nie eens met marokko, Frankrijk heeft een top middenveld, met nasri en cabaye en Mvila, met belhanda erbij was gewoon nog beter, diep in zn hart heeft belhanda ook spijt, kom op geretss verdient meer dan blanc, maar walou resultaat, marokko staat in rijtje uganda-tanzania-centraal afrika


Ik geef maher groot geleik, zolang die gerets coach is, moet niemand meer voor Marokko spelen,

06-03-2012, 16:05

Citaat door brownie74:
ben jij nu riffie of fransman?
Chamakh ook?



chamakh moeten ze verbannen van het voetbal ik ben een riffie geboren in fransa en ben er trots op

06-03-2012, 16:05

Citaat door clichy_Riffie:
ga spelen joh, frankrijk vergeleik ik nie eens met marokko, Frankrijk heeft een top middenveld, met nasri en cabaye en Mvila, met belhanda erbij was gewoon nog beter, diep in zn hart heeft belhanda ook spijt, kom op geretss verdient meer dan blanc, maar walou resultaat, marokko staat in rijtje uganda-tanzania-centraal afrika


Ik geef maher groot geleik, zolang die gerets coach is, moet niemand meer voor Marokko spelen,
Oke jei hebt geleik. Je moet ze ook zeker niet met elkaar "vergeleiken".

06-03-2012, 16:05



06-03-2012, 16:06

Citaat door clichy_Riffie:
ga spelen joh, frankrijk vergeleik ik nie eens met marokko, Frankrijk heeft een top middenveld, met nasri en cabaye en Mvila, met belhanda erbij was gewoon nog beter, diep in zn hart heeft belhanda ook spijt, kom op geretss verdient meer dan blanc, maar walou resultaat, marokko staat in rijtje uganda-tanzania-centraal afrika


Ik geef maher groot geleik, zolang die gerets coach is, moet niemand meer voor Marokko spelen,
Waar slaat dat laatste nou weer op? Je komt toch niet voor een land uit omdat de Coach top is, of het team top is. Je komt voor een land uit omdat jij iets met dat land hebt.

06-03-2012, 16:06
sommigen hier moeten het verschil leren tussen de korte ei en de lange ij

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6