Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie Kan Me Helpen, Ik Wil Dik Worden!!!



Pagina's : [1] 2 3

24-11-2004, 10:51
Salaam aleikom zusters,

Ik heb er alles aangedaan om dikker te worden, maar helaas is het niet gelukt ... ik vreet me de dood... ik eet echt heel en heel erg veel, jullie weten niet hoeveel ik stop alles wat te eten valt in me mond. om maar 1 doel om iets dikker te worden, ik val af i.p.v van dat ik bij kom.. ik weeg nu ongeveer 58 kilo ..... dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste weinig en ben 1.68.... dus moet echt bijkomen...

Ik heb al een soort milkshake geprobeerd, dat heb ik gekregen en ze zeiden dat het heel goed voor je was om bij te komen...dat gebruiken mensen die veel sporten denk ik...als je het drinkt dan moet je gelijk sporten, want als je het niet doet dan kom je aan.... maar ik ben toen na het drinken van die milkshake altijd gaan slapen...en ook geen RESULTAAAAAAAAAAAT ik word er echt gek van...

Dus heeft iemand er ook last van of weet hoe je echt snel kan aankomen...
dan zijn alle tips en adviezen van harte welkom!!!... heel en heeeeeeeeeeeel erg bedankt alvast

thalla

24-11-2004, 12:07


hallo0 kouzina.. ik ben blij dat jij ook dikker wilt worden want ik heb prescies het selfde probleem alleen ben ik ongveer 1.70 en weeg ik 53,5 kg..:'( ik heb gehoord dat je niet moet vol eten met vet.. ik heb gehoord dat je moet letten op de calorien en dat je daarvan aankomt..maar ik weet nie of het effect heeft maar je kunt het altijd proberen.. maar als ik een nieue tip ho0r.. dan ben je de 1ste die het te horen krjigt.. Gehehe buh baai (K)

24-11-2004, 13:39
Salaam aleikom zusters,

Ik heb er alles aangedaan om dikker te worden, maar helaas is het niet gelukt ... ik vreet me de dood... ik eet echt heel en heel erg veel, jullie weten niet hoeveel ik stop alles wat te eten valt in me mond. om maar 1 doel om iets dikker te worden, ik val af i.p.v van dat ik bij kom.. ik weeg nu ongeveer 58 kilo ..... dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste weinig en ben 1.68.... dus moet echt bijkomen...

Ik heb al een soort milkshake geprobeerd, dat heb ik gekregen en ze zeiden dat het heel goed voor je was om bij te komen...dat gebruiken mensen die veel sporten denk ik...als je het drinkt dan moet je gelijk sporten, want als je het niet doet dan kom je aan.... maar ik ben toen na het drinken van die milkshake altijd gaan slapen...en ook geen RESULTAAAAAAAAAAAT ik word er echt gek van...

Dus heeft iemand er ook last van of weet hoe je echt snel kan aankomen...
dan zijn alle tips en adviezen van harte welkom!!!... heel en heeeeeeeeeeeel erg bedankt alvast

thalla



Weejow???? 58 kilo en je wil nog aan komen pfffffff volgens mij ben je precies goed of overgewicht nog... want ik ben zelf 160 en weeg 52 kg en de dokter zei dat ik precies goed ben alhoewel ik vind dat ik aan de magere kant ben... maar meid jij hebt echt niks te klagen hoor... kan ook zijn dat je zware botten heb en heel dun ben dat weet ik niet je moet het aanzien...

24-11-2004, 13:43

Citaat door Kouzina:
Salaam aleikom zusters,

Ik heb er alles aangedaan om dikker te worden, maar helaas is het niet gelukt ... ik vreet me de dood... ik eet echt heel en heel erg veel, jullie weten niet hoeveel ik stop alles wat te eten valt in me mond. om maar 1 doel om iets dikker te worden, ik val af i.p.v van dat ik bij kom.. ik weeg nu ongeveer 58 kilo ..... dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste weinig en ben 1.68.... dus moet echt bijkomen...

Ik heb al een soort milkshake geprobeerd, dat heb ik gekregen en ze zeiden dat het heel goed voor je was om bij te komen...dat gebruiken mensen die veel sporten denk ik...als je het drinkt dan moet je gelijk sporten, want als je het niet doet dan kom je aan.... maar ik ben toen na het drinken van die milkshake altijd gaan slapen...en ook geen RESULTAAAAAAAAAAAT ik word er echt gek van...

Dus heeft iemand er ook last van of weet hoe je echt snel kan aankomen...
dan zijn alle tips en adviezen van harte welkom!!!... heel en heeeeeeeeeeeel erg bedankt alvast

thalla
nou lieve schat ik vind jou dan best dik ik ben 1m 66 en weeg maar 52 kilo dat is pas weinig en ik woog 54 maar in de ramadan is er 2 kilo afgegaan helaas, maar ik heb geaccepteerd dat ik gewoon zo ben ik voel me ook goed zo hoor ik heb er niet echt problemen mee, ik heb gelukkig wel een dikke kont hahahah. je moet er niet teveel op letten dan word je helemaal gek en sommige mensen die kennen eten hoeveel ze willen maar komen toch niet aan en de ander eet juist weinig en komt heel veel aan ieder lichaam is anders.

24-11-2004, 14:24


jaa ik vind het heel erg dak sow dun ben hoor.. ik bedoel.. ik heb er 1 grote nadeel aan..ik ben Fxxxing 1.70 en weeg maar 53,5 ik schaam me kapot.. pfff..

24-11-2004, 14:39
heey meid,
je moet gewoon meer eten en weinig bewegen dat lijkt mij het beste om bij te komen.
ik weeg zelf ook 58 kilogram en ben 1.58 mar voor mij is het juist het afvallen aan de orde maar goed. eet veel en weinig bewegen eet van die snacks enzo chips noem maar op als je dat allemaal eet garandeer ik je dat je best wel bij komt hoor meid.
veel liefs narjis

24-11-2004, 14:59
ZO een probleem heb ik nou ook, ik eet erg veel maar kom maar niet aan.

24-11-2004, 15:01
dag dames,

nou heb precies hetzelfde! kom nl. ook niet aan. Alleen weeg ik heel vaak nog lichter dan de 50kg. Het schommelt tussen de 48 en 49 en ben 1,62 lang.
Prop me helemaal vol! echt niet normaal. Begrijp ook niet dat mensen kunnen zeggen dat je dik word van chips enzo. Want dan zou ik ergens over de 80kg moeten wegen.
Ach joh als je maar lekker in je vel zit toch? dat is belangrijk!

Als het te erg word, kun je je nog laten testen op schildklieren, dan werken ze te snel en val je razendsnel af.



Ciao

24-11-2004, 16:47
meid, wees blij met je gezondheid en wat allah je heeft gegeven. ALs je gezond ben, is dat het aller belangerijkste.. Ik weet dat men wensen en verlangens heeft en wens je ook heel veel succes..

helaas heb ik geen tips voor je..
groetjes van mij

24-11-2004, 21:27
Hallo lieverds,

Jullie zijn echt allemaal schatten...heel en heel erg bedankt voor al jullie tips en jullie ervaringen daarmee...en dat ik niet de enige bent!!

En Safanah ik zal je tips goed gebruiken..dus zal een hele inkoop doen hahah met van die slagroompakjes en ook vooral laat in de avond eten...dat doe ik ook heel erg vaak maar ja ook geen resultaat...

Maar ja wat ook marousia zei... ik moet blij zijn dat ik gezond ben en dat ik leef...en hamdoelilah eigenlijk heb ik niet eens het recht om te klagen...maarja

ik wil jullie echt allemaal heel en heel erg bedanken voor al jullie snelle reacties en jullie tips en adviezen..

Heel veel liefs en groetjes

24-11-2004, 21:48

Citaat door Kouzina:
Hallo lieverds,

Jullie zijn echt allemaal schatten...heel en heel erg bedankt voor al jullie tips en jullie ervaringen daarmee...en dat ik niet de enige bent!!

En Safanah ik zal je tips goed gebruiken..dus zal een hele inkoop doen hahah met van die slagroompakjes en ook vooral laat in de avond eten...dat doe ik ook heel erg vaak maar ja ook geen resultaat...

Maar ja wat ook marousia zei... ik moet blij zijn dat ik gezond ben en dat ik leef...en hamdoelilah eigenlijk heb ik niet eens het recht om te klagen...maarja

ik wil jullie echt allemaal heel en heel erg bedanken voor al jullie snelle reacties en jullie tips en adviezen..

Heel veel liefs en groetjes
Geen dank meid,
er zijn altijd mensen die het erger hebben en hun gezondheid laat dan aan te wensen over..jij kan lopen, je kan zien, rent, bent gezond enz..sommige weer niet...


Doe het rustig aan...meid..
groetjes

24-11-2004, 22:29

Citaat door MAROUSIA:
Geen dank meid,
er zijn altijd mensen die het erger hebben en hun gezondheid laat dan aan te wensen over..jij kan lopen, je kan zien, rent, bent gezond enz..sommige weer niet...


Doe het rustig aan...meid..
groetjes
Ja je hebt ook helemaal gelijk, dat is waar... en daar moeten we eerst aan denken en dankbaar voor zijn en hamdoelilah!!
dankjewel en jij ook rustig aan doen verder insha allah

liefs mij

24-11-2004, 22:47


hmmm narjis magk a.u.b iets vragen:-$ waar kom je vandaan in Eindhoven..??:-$

24-11-2004, 23:07

Citaat door Kouzina:
Salaam aleikom zusters,

Ik heb er alles aangedaan om dikker te worden, maar helaas is het niet gelukt ... ik vreet me de dood... ik eet echt heel en heel erg veel, jullie weten niet hoeveel ik stop alles wat te eten valt in me mond. om maar 1 doel om iets dikker te worden, ik val af i.p.v van dat ik bij kom.. ik weeg nu ongeveer 58 kilo ..... dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste weinig en ben 1.68.... dus moet echt bijkomen...

Ik heb al een soort milkshake geprobeerd, dat heb ik gekregen en ze zeiden dat het heel goed voor je was om bij te komen...dat gebruiken mensen die veel sporten denk ik...als je het drinkt dan moet je gelijk sporten, want als je het niet doet dan kom je aan.... maar ik ben toen na het drinken van die milkshake altijd gaan slapen...en ook geen RESULTAAAAAAAAAAAT ik word er echt gek van...

Dus heeft iemand er ook last van of weet hoe je echt snel kan aankomen...
dan zijn alle tips en adviezen van harte welkom!!!... heel en heeeeeeeeeeeel erg bedankt alvast

thalla
hier nog eentje die dikker wil worden ik eet van me zelf al veel en ik val ook steeds af ipv aankomen

24-11-2004, 23:12
hha da is ook niej leuk nee.. Pff..vroeger werd me altijd gevraagt of ik anorexio had eCht erg man.. schaamde me dood

Pagina's : [1] 2 3