Bekijk volle/desktop versie : Hadj M'hammed Aïnzar



06-03-2012, 01:45
Zij die in staat zullen zijn Insha Allah , kom en bidt morgen (06-03-2012) voor mijn opa Hadj M'hammed Aïnzar ( Allah i Rahmoe).
Deze zal zich Insha Allah plaatsvinden in de grote moskee, in 't Kiel, Antwerpen.

Mijn opa, Hadj M'hammed Aïnzar (Allah i rahmoe) is vandaag overleden.. Het is alsof mijn hart eruit is getrokken.
Masha Allah wat ga ik deze man nog regelmatig blijven gedenken, een man die op vele mensen een indruk heeeft gemaakt en een nadruk heeft achtergelaten. Het was een leerzame ontmoeting met een vredig afscheid, Ghair Insha Allah ....
zoals hij altijd antwoordde op: Thallah ferassik... Allah i Thallah fhina jam3in moeslimien.
Zoals hij altijd antwoordde op: Jeddi, rak 3ziz 3liya bezef!... Shokran, Barak Allah oe fiek, I 3azek Allah

Wees niet bang voor de dood, verheug je erop... zorg dat je er klaar voor bent, elke dag weer... klaar voor de ontmoeting Insha Allah met de dood.

Hadj M'hammed Aïnzar (L)
Inna Lillahi, Wa Inna Ilahi Radji3oen

06-03-2012, 02:19


inna lilahi wa inna ilaihi raji3oen
Moge ALLAH hem genadig zijn en een plekje schenken in het paradijs

06-03-2012, 08:07
Up..

Moge hij 1 van de bewoners van Djanatul Firdaus zijn en moge Allaah zijn Graf verlichten.

06-03-2012, 08:43

Citaat door Onzichtbaar79:
Inna lilahi wa inna ilaihi raji3oen.

Moge Allah Soubhana Wa Ta'Allah jou opa zijn zonden vergeven en belonen met Djanah Al Firdaws. Veel sbar toegewenst voor jou en je familieleden Insha'Allah.
Ameen

06-03-2012, 09:07


[B]Wees niet bang voor de dood, verheug je erop... zorg dat je er klaar voor bent, elke dag weer... klaar voor de ontmoeting Insha Allah met de dood.





Inna li lahi wa ina li rajioen
moge ALLAH jou opa's graf verruimen
moge ALLAH zijn zondes vergeven
moge ALLAH hem bijstaan bij de vragen die hem gesteld worden
moge ALLAH hem een plekje in Djenat EL FIRDAUSS geven


zo heb ik gisteren ook een dierbare verloren

moge ALLAH hun bijstaan

06-03-2012, 09:41
Ina lilahi wa ina ilayhie radjoe3oen, Moge Allah hem vergeven voor zijn zondes, zijn graf verruimen en verlichtten en hem tot 1 van de bewoners van jenaat AlFirdaws laten behoren, ameen. Allah jrzaq sbar voor de nabestaanden.


Sent from my iPhone using Tapatalk