Bekijk volle/desktop versie : Nog een artikel over Rifo79



Pagina's : [1] 2

24-11-2004, 09:51
Jaja, ik heb er nog een gevonden, een artikel over Rifo79. Zie http://www.karpis.com/wokke/index.htm . Inderdaad vind ik het steeds slechter gesteld met de privacy van internetters

24-11-2004, 10:50


Hij schrijft leuk. hij moet ok een stukje schrijven over Verdonk. De nepheid ten top.

24-11-2004, 11:14

Citaat door LaMorena:
Hij schrijft leuk. hij moet ok een stukje schrijven over Verdonk. De nepheid ten top.

24-11-2004, 11:19
Geziek altijd over privacy, als je privacy wilt moet je niet op het openbare internet poste, dan moet je jouw gedachten maar lekker voor jezelf houden. DAN heb je privacy, als je op het internet, zeker in een openbaar forum, iets plaatst ben je gewoon aansprakelijk hiervoor.

24-11-2004, 11:22



Citaat door knorknorrie:
Geziek altijd over privacy, als je privacy wilt moet je niet op het openbare internet poste, dan moet je jouw gedachten maar lekker voor jezelf houden. DAN heb je privacy, als je op het internet, zeker in een openbaar forum, iets plaatst ben je gewoon aansprakelijk hiervoor.

26-11-2004, 09:14
zo kan het ook ja

26-11-2004, 09:24

Citaat door knorknorrie:
Geziek altijd over privacy, als je privacy wilt moet je niet op het openbare internet poste, dan moet je jouw gedachten maar lekker voor jezelf houden. DAN heb je privacy, als je op het internet, zeker in een openbaar forum, iets plaatst ben je gewoon aansprakelijk hiervoor.
Het succes van internet is een groot deel te danken aan "anonimiteit".

Zoals bijvoorbeeld de "chat-rooms".

26-11-2004, 09:25
Ja dat is op zich wel waar, maar dat is natuurlijk ook het gevaar ervan. En je weet inmiddels dat je ook hier in de gaten wordt gehouden, dus ik denk dat er de afgelopen maanden een illusie is gesneuveld

26-11-2004, 09:29

Citaat door thurinus:
Ja dat is op zich wel waar, maar dat is natuurlijk ook het gevaar ervan. En je weet inmiddels dat je ook hier in de gaten wordt gehouden, dus ik denk dat er de afgelopen maanden een illusie is gesneuveld
Sinds "microsoft" log-software (bijv. spyware) in haar producten stopte was het gedaan met onze "anonimiteit".

Bijvoorbeeld : "Echelon"


http://www.nrc.nl/W2/Lab/Echelon/echelon08091999.html

26-11-2004, 09:57
Ja, maar eerst werd daar - denk ik- nog niet zoveel mee gedaan, maar nu dat een issue is gebruiken ze het graag. Ik bedoel, het is niet zo erg als gegevens worden opgeslagen, maar als gegevens worden opgevraagd door de AIVD heb je de poppen aan het dansen

26-11-2004, 10:04

Citaat door thurinus:
Ja, maar eerst werd daar - denk ik- nog niet zoveel mee gedaan, maar nu dat een issue is gebruiken ze het graag. Ik bedoel, het is niet zo erg als gegevens worden opgeslagen, maar als gegevens worden opgevraagd door de AIVD heb je de poppen aan het dansen
Dat is een truukje van de AIVD, de meeste gegevens hebben ze al op "illegale" wijze verzameld.

Maar om een aanklacht te onderbouwen moet je bewijs hebben dat op een "legale" manier verzameld is, dus vragen ze "zogenaamd" die gegevens op bij de webmaster van een desbetreffende website.

p.s kijk maar terug naar die zaak van een jaar of 2 geleden, de AIVD maakte toen een paar arrestaties op grond van "illegale" telefoontaps waardoor de rechter dit bewijs nietig verklaarde en dus de verdachten werden vrijgelaten.

26-11-2004, 10:07
Ja, dat is hun enigste probleem, het moet wel mogen. Maar ik denk dat niet zo'n probleem is in the end. Ze passen nu wel op hun tellen. Ze weten nu ook wel wie wij zijn denk ik, nu we zo praten. @AIVD jongens, groetjes!

26-11-2004, 10:20


oeps, word ik nu te link? :P

26-11-2004, 10:23

Citaat door Fong_Hueng:
Sinds "microsoft" log-software (bijv. spyware) in haar producten stopte was het gedaan met onze "anonimiteit".

Bijvoorbeeld : "Echelon"


http://www.nrc.nl/W2/Lab/Echelon/echelon08091999.html
Firefox!! hier
Hitman Pro hier
Anonieme proxies ff googlelen
en natuurlijk LINUX hier een site om verschillende distros te zien.

ff een kleine keus uit het scala aan wapens dat je hebt om enige vorm van anonimiteit te waarborgen

26-11-2004, 10:26
Dat kan misschien nu helpen ,maar binnen twee jaar niet meer; dan kunnen ze je toch weer volgen... toch?

Pagina's : [1] 2