Bekijk volle/desktop versie : Kdv leidsters van Den Haag..



Pagina's : [1] 2

05-03-2012, 13:46
Kunnen juliie je melden aub

Ben opzoek naar een vaste baan misschien dat bij jou op werk ereen vacature open staat.


05-03-2012, 13:49


mensen worden ontslagen ivm bezuiniging

05-03-2012, 14:33

Citaat door Hibaaa:
mensen worden ontslagen ivm bezuiniging
Dr zijn zoveel kdv's moet toch we'll ergens een gaatje zitten.

05-03-2012, 14:36
Welcome in my world!! Het is heeel moeilijk om daar een baan in te vinden
echt waar.. Ouders kiezen toch meer voor oma's en opa's voor op te passen.
Tegenwoordig is de opvang heeel duur.

Heb je het bij Addokids.nl geprobeerd? Daar hadden ze een vacature op
de site. Neem een kijkje. Of Triodus..?

05-03-2012, 14:36


Gaat nu heel slecht inderdaad, een vaste baan zul je nu niet snel vinden. Begin ergens bij de invalpool? Inscha'Allah zul je gauw iets vinden!

05-03-2012, 14:42

Citaat door _Lovely_:
Dr zijn zoveel kdv's moet toch we'll ergens een gaatje zitten.
ik weet het niet meid,ik weet alleen dat kdv leeg lopen

05-03-2012, 15:27
Dat klopt idd werk er nu ook weliswaar als oproepkracht. Ik blijf de topic uppen inchallah vind ik wat

Citaat door Hibaaa:
ik weet het niet meid,ik weet alleen dat kdv leeg lopen

05-03-2012, 15:40

Citaat door Sweetest_M:
Welcome in my world!! Het is heeel moeilijk om daar een baan in te vinden
echt waar.. Ouders kiezen toch meer voor oma's en opa's voor op te passen.
Tegenwoordig is de opvang heeel duur.

Heb je het bij Addokids.nl geprobeerd? Daar hadden ze een vacature op
de site. Neem een kijkje. Of Triodus..?


Haha jij ook al, ik heb die gezien daar voldoe ik niet aan hun werkwijze. Ik neem het de ouders niet kwalijk idd, ewa rza9 m3and allah inchallah vinden we snel wat

Citaat door Saifediene:
Gaat nu heel slecht inderdaad, een vaste baan zul je nu niet snel vinden. Begin ergens bij de invalpool? Inscha'Allah zul je gauw iets vinden!
Ja absoluut, ik zit nu ook daarin bevalt goed eigenlijk maar dacht ik ga nu al zoeken naar een vast plekje.

Ps hoe gaat het met jou en je zusje mabrouk met je zwangerschap meid! Wa9fa sahla inchallah! Ik spreek je zusje af en toe (of ben jij dat weet niet welke van de 2 altijd hihi)

05-03-2012, 15:55

Citaat door _Lovely_:
Haha jij ook al, ik heb die gezien daar voldoe ik niet aan hun werkwijze. Ik neem het de ouders niet kwalijk idd, ewa rza9 m3and allah inchallah vinden we snel wat


Ja absoluut, ik zit nu ook daarin bevalt goed eigenlijk maar dacht ik ga nu al zoeken naar een vast plekje.

Ps hoe gaat het met jou en je zusje mabrouk met je zwangerschap meid! Wa9fa sahla inchallah! Ik spreek je zusje af en toe (of ben jij dat weet niet welke van de 2 altijd hihi)
Vast plekje is ook veel beter, heb je wat zekerheid!

Allah barek fiek lieverd, inscha'Allah! Ben zuske

05-03-2012, 16:06

Citaat door Saifediene:
Vast plekje is ook veel beter, heb je wat zekerheid!

Allah barek fiek lieverd, inscha'Allah! Ben zuske
Precies, inchallah lukt het

Is altijd effe raden, ik sprak je af en toe op me ouwe account je zusje kent me we'll van deze account. Ik stuur je we'll in een puntje me oude account

05-03-2012, 16:18

Citaat door _Lovely_:
Precies, inchallah lukt het

Is altijd effe raden, ik sprak je af en toe op me ouwe account je zusje kent me we'll van deze account. Ik stuur je we'll in een puntje me oude account
Owwwwww, nu weet ik het weer! Was al net een paard aan het denken wie jij eigenlijk bent !
Hoe is het lieverd?!

05-03-2012, 16:27

Citaat door Saifediene:
Owwwwww, nu weet ik het weer! Was al net een paard aan het denken wie jij eigenlijk bent !
Hoe is het lieverd?!
Hahahaha

Ja ik dacht al dat je het dan zou weten . Hamdoelah zine hoe is het met jou, wat spannend zwanger van je eerste. En mabrouk nog elhadja had je zusje gesproken erover toen je weg was mabrouk!

05-03-2012, 16:34



Citaat door _Lovely_:
Hahahaha

Ja ik dacht al dat je het dan zou weten . Hamdoelah zine hoe is het met jou, wat spannend zwanger van je eerste. En mabrouk nog elhadja had je zusje gesproken erover toen je weg was mabrouk!
Heb jou lang niet gesproken! Prima elhamdoelilah, ik mag niet klagen.
Ja, super spannend; is veel leuker dan bruiloft regelen

Allah barek fiek lieverd, hayda ma3ak inscha'Allah. Het is iets moois, enige reis waarvan je elk detail zal onthouden.

05-03-2012, 16:38
Ik ben al sinds september opzoek naar een baan in de Kinderopvang. Kapot frustrerend!

05-03-2012, 17:02

Citaat door Saifediene:
Heb jou lang niet gesproken! Prima elhamdoelilah, ik mag niet klagen.
Ja, super spannend; is veel leuker dan bruiloft regelen

Allah barek fiek lieverd, hayda ma3ak inscha'Allah. Het is iets moois, enige reis waarvan je elk detail zal onthouden.
Ja joh echt lang, en dr gebeurt zoveel in korte tijd wa subhanallah. Zo leuk om je weer te spreken, spreek je zusje af en toe ken sa9si 3liek. Toen vertelde ze het me, massallah wat bijzonder denk dat het niet in woorden te beschrijven valt

Haha je geloof ik best, bruiloft regelen is hoofdpijn
Hoever ben je al lieverd ik kan je ot niet zien op me bb

Pagina's : [1] 2