Bekijk volle/desktop versie : Ik denk dat ik ‘verliefd’ ben…



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

05-03-2012, 11:13
..

05-03-2012, 11:17



Citaat door just_perfect:
Ik heb al een paar maanden contact met een jongeman die ik via hier heb leren kennen. Is eigenlijk heel gek gegaan allemaal..

Ik had het niet verwacht, maar deze jongeman komt zoo oprecht en leuk over. Ik heb het gevoel alsof ik hem al jaren ken, hij komt zo vertrouwd over.

Probleem alleen is dat ik hem nog niet gezien heb en hij mij ook niet. Via de telefoon en whatsapp klikt het prima… Maar ik ben zo benieuwd hoe hij in het echt is. Ik wil hem heeeel graag zien en weten of er ook een fysieke klik is, maar hij heeft het druk en komt zelf niet met initiatief. Ik heb zelf 2 maanden terug een voorstel gedaan om af te spreken, hier is hij ook op ingegaan. We zouden in de vakantie afspreken, er is toen een ongeval gebeurt waardoor dit niet is doorgegaan. En nu 2 maanden later heb ik hem nog steeds niet gezien, enerzijds heb ik er begrip voor. Hij heeft een ontzettend drukke baan, is vrij laat thuis en privé heeft hij het ook zwaar i.v.m. een ziekte van een dierbare.

Dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen..



Als vrouw zijnde begrijp ik precies wat je bedoeld. Maar als je een echte vrouw bent wollah he AUB laat hem het initiatief nemen!! Tis zoooooo lelijk als je erzelf achteraan gaat hollen..... EN EEN AFKNAPPER!!!!!

Is alleen een tip

05-03-2012, 11:20
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de mannen ervan opkijken?

De vrouw vraagt om een date?
Wie van de mannen kunnen hier hun mening kwijt?

05-03-2012, 11:23
oh my god zieker kan niet meer, hoe kan je nu verliefd worden op iemand die je alleen hoort nog nooit hebt gezien en nooit in real live mee hebt afgesproken wtf

05-03-2012, 11:24



Citaat door idd:
oh my god zieker kan niet meer, hoe kan je nu verliefd worden op iemand die je alleen hoort nog nooit hebt gezien en nooit in real live mee hebt afgesproken wtf



STIEKEM ZUL JIJ DAT GEVOEL ZEKER WEL KENNEN...............

05-03-2012, 11:26
Waarom vraagt me niemand op een date.

Het leven is soms oneerlijk:banghead:

verstuurd via Galaxy Sll

05-03-2012, 11:33

Citaat door just_perfect:
Ik vraag niet om een date, ik wil hem alleen maar zien. Hij zegt zelf ook dat hij benieuwd is hoe ik in het echt ben, waarom stelt hij dan niks voor?
Het ligt aan zijn situatie, ik weet het, dat maakt alles nog lastiger.. maar wil hem gewoon zien om te weten of er echt toekomst is. Heb geen idee waar ik aan toe ben zonder hem gezien te hebben.


Ik vind persoonlijk dat hij degene is die ermee moet komen wollah... Als jij door blijft hameren en blijft zeggen tegen hem dat je hem graag wilt zien dan schrikt ie daar vast van... Laat het lekker op je afkomen meid........ Alles is mektab. Elkaar zien kan natuurlijk geen kwaam, mesha niet als je er zelf om moet vragen! Believe me men dont likeeeeeee that

RARE WEZENS ZIJN HET OOK!

05-03-2012, 11:47

Citaat door just_perfect:
Enerzijds vind ik het wel iets hebben dat hij niet zeurt om een keer af te spreken en ergens heb ik wel begrip voor de situatie waar hij nu in zit. Hij heeft even andere dingen aan zijn hoofd. Maar toch zit het mij niet lekker dat we elkaar nog niet gezien hebben.

Ik laat het ook niet merken dat ik er moeite mee, misschien dat hij er daarom niet over begint. Ik weet het niet.



Als ik jou was zou ik lekker achterover gaan zitten en wachten totdat hij jou gaat benaderen...... En tot die tijd geen ene stap in zijn richting zetten

Hoe leuk je hem ook vind, ik vind trots net iets belangrijker

05-03-2012, 11:52

Citaat door KingMocro25:
Gelukkig is er nog iemand met zelfrespect.



05-03-2012, 11:54

Citaat door just_perfect:
Hij heeft geen foto op zijn mobiel.
Dat is gewoon een smoes. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken! Stel, ook al is de kans heel nihil, dat hij geen foto's van zichzelf heeft dan is het toch niet teveel gevraagd om er eentje voor jou te maken. Denk dat deze jongen met je speelt en zelf heb jij dat niet door. Hij houdt je gewoon aan het lijntje.

05-03-2012, 12:01

Citaat door just_perfect:
Ja, dat doe ik nu ook. Maar ik weet niet hoe lang ik het kan volhouden. Als het mij te lang duurt ga ik er toch echt wat van zeggen.



Dan ga je er TOCH weer zelf achteraan... Heb een beetje trots, als hij je wilt zoekt hij jou zelf wel op. Hij heeft je nummer toch? Zolang jij die niet veranderd heeft hij een middel om met jou in contact te komen......

Wees even realistisch wil je

05-03-2012, 12:12

Citaat door Framboosje:
STIEKEM ZUL JIJ DAT GEVOEL ZEKER WEL KENNEN...............
miss is dat typisch iets voor meiden uit nl maar sorry dit is gewoon ziek en nee ik ken dat niet

05-03-2012, 12:14



Citaat door just_perfect:
Daarom staat verliefd ook tussen aanhalingstekens, begrijpend lezen is niet voor iedereen weg gelegd.

Ik vind zijn persoonlijkheid heel leuk.
hoe kan je nu een persoon leuk vinden die je niet kent, sorry een persoonijkheid van een persoon leer je niet kennen via de tel, je moet elkaar in het echt leren kenne, zijn manieren, zijn manier van spreken, gedrag, uiterlijk alles

05-03-2012, 12:17

Citaat door just_perfect:
Ik volg je niet helemaal? Hij neemt ook contact op met mij, hij is degene die telkens initiatief neemt door te bellen of een bericht te sturen. Dat is niet het probleem hier. Ik zie niet in wat trots te maken heeft met nieuwsgierigheid naar een persoon.


MEISJE JIJ WILT HET GEWOON NIET BEGRIJPEN..............

I WISH YOU THE BEST!! Succes ermee

05-03-2012, 12:23

Citaat door just_perfect:


Ik heb hem niet gevraagd om een foto, anders had hij het wel laten zien. Heb het een keer indirect gezegd, verder niet.
Een foto is niet voldoende, ik heb daar echt niks aan.

Ik wordt niet aan het lijntje gehouden.
Ben het deels met je eens. Foto zegt niet veel, maar je krijgt dan wel een indruk hoe hij eruit ziet. Kom op zeg. Hoe weet JIJ nou dat je niet aan het lijntje wordt gehouden. Dat jij hem spreekt via de whatsApp betekent niet dat je weet wat hij denkt en wat zijn intentie is. Dat denken alle meiden, totdat het ze overkomt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8