Bekijk volle/desktop versie : bruid is ontmaagd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

23-03-2002, 14:17
he hallo

ik heb een vraagje aan jullie jongens stel dat je met iemand gaat trouwen en tijdens de eerste nacht blijkt dat je vrouw ontmaagd is terwijl ze jou er niks over vertelt heeft wat ga je dat doen?

23-03-2002, 19:11


vind ik een hele goeie tip. Een vrouw is niet minder als blijkt dat ze geen maagd meer is. Trouwens hoe zou je dat kunnen zien?
Als blijkt dat ze niet als een plank onder je ligt?
Of omdat ze niet bloed? Dat laatste zegt namelijk niets, want niet elke vrouw bloedt als ze ontmaagd wordt. Bovendien kunnen ook andere oorzaken dan ontmaagding ervoor zorgen dat het maagdenvlies gescheurd is. Bijv. door paardrijden.

24-03-2002, 19:30

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?
Daar kijken jullie wel naar of de meisje nog maagd is.Als de meisje niet maagd is dat een SCHANDE voor de marokanene!!!!!
de jongens moeten maar eerst naar hun eigen kijken!!!!!!!!!!! Zij flikflooien wel met jan en alleman!!Gaan met veel meisjes naar bed.Dat vinden ze wel lekker hé sex hebben voor het huwelijk.Als ze genoeg geprofiteerd hebben EISEN ze dat hun vrouw MAAGD is!!!!
Zo'n jongen wens ik niemand toe!!!!!!!!! Is het MEISJE maagd dan de JONGEN ook!!!!!!!!
tfoeeeeeeeeeeeeeee zo'n jongens taaaaaaaaaaaaz ga maar verder xxxxxx fasoet
ben het helemaal met jou eens!!!!!!!!!!

24-03-2002, 23:40

Citaat:
Origineel gepost door yamina1
ik wilde je groeten met salem....maar dat gaat nu ook al niet door.

een woord voor jouw "onwetend"!!!!!

je denkt dat je de meeste mensen hier kent door de woorden die ze hier neerzetten. Maar uiteindelijk ben jij het die uit de toon valt met jouw argumenten.

Je MOET je tong beheersen voordat je ergens spijt van krijgt.

yamina
dat geldt dan toch net zo goed voor jou?
ik denk dat hij met zijn houding meer bereikt dan jij.
Nou word je natuurlijk weer kwaad maar ik vind het niet normaal dat een vrouw altijd de dupe is van bepaalde in mijn ogen achterhaalde gebruiken, want dit is traditie en niet zoals de koran voorschrijft!

25-03-2002, 12:07



Citaat:
Origineel gepost door yamina1


Salem ou raleikom wa rahmatoellah zuster Shahla

Shahla, Dit Probeer ik juist deze jongen uit te leggen. Ik probeer hem duidelijk te maken dat dit niets met Islam te maken heeft maar met traditie en cultuur. Maar ik heb helemaal niet mijn mening gegeven op deze topic...
Ik reageerde op deze "plus minus"en zijn argumenten over dat de vrouwen in de ISLAM onderdrukt worden in Saoudi Arabie enz. Lees zijn ander bijdrage hier om yasmina en je zult zien.....Hij zegt dat we geen RECHTEN hebben in de islam enz en dan denk ik in me eigen heb je dit met je eigen ogen gezien dan?

en natuurlijk geld deze beheersing van de tong ook op mij. Ik was niet kwaad. En ben ook niet kwaad op jouw daar heb ik geen reden voor. Deze moeite zal ik voor "plus minus"ook niet doen.

Maar lees zijn andere reactie: zoals die rente....Want in de kor'an staat is dat rente Haram is. hij vindt van niet....Hij maakt zijn eigen regeltjes omtrent de islam dan komen bij mij de vraagtekens.

Dus het had even niets met deze topic te maken. maar zijn reacties.

Waraleikom salem wa rahmatoellah
yamina
oké maar ik denk dat het allemaal een beetje door elkaar gaat lopen als we hier reageren op dingen uit andere topics. Het werkt verwarrend.

Rente is inderdaad haram, je mag geen winst maken op die manier.

Wat de onderdrukking en geen rechten betreft hebben jullie raar maar waar allebei wel gelijk. Er is inderdaad heel veel onderdrukking.
Vrouwen mogen in bepaalde landen niet werken dus als er geen man meer is moeten ze maar van de honger sterven.
Vrouwen mogen niets van zichzelf laten zien (huid) anders word je gearresteerd of mishandeld.
Als je een relatief klein vergrijp hebt begaan kun je al geëxecuteerd worden of word je gestenigd. Of in de gevangenis gegooid en voordat ze je dan dood gaan maken, word je nog even verkracht want je mag niet als maagd sterven, hoe ziek ben je dan!
Vrouwen hun geslachtsdelen worden verminkt en ga zo maar door.
Dus onderdrukking is er zeker. Veel vrouwen worden echt nog minder als een hond behandeld...
En dan de overheid of mannen maar zeggen dat het in de koran staat.
Maar daarin heb jij gelijk, dat staat er niet.
Vrouwen op deze wijze behandelen en dan zeggen dat moet van allah dat is onzin. Dat is enkel een excuus of een smoes om je smerige daden te rechtvaardigen. Dat soort mensen zijn geen moslims al beweren ze van wel. Dat soort mensen staan verder van het geloof dan mensen die niet islamitisch zijn maar wel respect voor vrouwen hebben!!!!

26-03-2002, 01:14
Sallam,

Sorry hoor yamina wie ben jij om te oordelen of iemand `sallam`waard is of niet.En wie ben jij om over iemand te zeggen of hij moslim is of niet.En wie ben jij om iemands mening te beoordelen.

Oh ja je zegt zelf dat als een man met een onmaagde vrouw trouwt gasana krijgt.Wat doet die jonge (nog geen lid) dan?Hij zegt toch dat hij bij haar blijft en haar niet terug stuurt.Alleen hij maakt er een grappige verhaaltje van.

Alleen god mag oordelen en niet de mensheid.Gelukkig maar.

26-03-2002, 11:01

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?
Dan pak je een mes, je snijdt in je vinger, je veegt dat bloed aan het laken, die laken laat zij aan haar schoonmoeder zien, en dan ga je lekker de liefde met haar bedrijven en dan leven jullie lang en gelukkig.

Me3e salama
Plus Minus
Gebeurt dat nog????
Dat de schoonfamilie nog "bloed" moet zien ???

Waarvoor is dat goed eigenlijk?

Ik vind zoiets persoonlijk, en dan bedoel ik dat zoiets tussen
de bruid en bruidegom moet blijven.

Plus minus,

ben jij getrouwd of niet???

Yamina,
ik vind jou héél goed, niks aantrekken van opmerkingen,
doe zo voort...

Star

27-03-2002, 13:12

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?
Ja star, de schoonmoeder wil gewoon bloed zien, anders kan je gewoon vertrekken. De zoon heeft dan niks in te brengen, vraag maar aan je moeder, het zijn de vrouwen die elkaar onderdrukken. Ook vrouwelijke besnijdenissen worden in stand gehouden door vrouwen in sommige islamitische landen. Ja ik ben getrouwd. Waarom wil je dat weten? Mijn vrouw is heel gelukkig met mij. Ze krijgt alle vrijheid van de wereld.

Me3e salama
Plus Minus.
Niet alle vrouwen onderdrukken mekaar en over die vrouwelijke
besnijdenissen, daar kan ik geen begrip voor tonen. Zielig gewoon.

Ik had al een vermoeden dat je getrouwd was, kon ik opmaken uit
jouw teksten.

En van dat bloed tonen aan de schoonfamilie vind ik maar ouderwets!

Heb je eigenlijk mail?

Starx

28-03-2002, 10:56
salaam!

jullie hebben het allemaal wel over cultuur en tradities maar iedereen verstaat daar wat anders onder.
iedereen heeft ook zijn eigen regels over wat wel en niet mag volgens de koran. laat iedereen toch in zijn eigen normen en waarden!
als een meisje geen maagd meer is wilt dat dan meteen zeggen dat ze slecht is?tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
ze is daardoor heus niet minder!

28-03-2002, 11:39

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?
Ja star, ik heb mail. Hoezo?

Me3e salama
Plus Minus
Zou ik het kunnen hebben?

Starx

28-03-2002, 12:45
Sallaam Alikoem,

Lahawla wala koewata illa billah........

30-03-2002, 16:54
BEST ZUSTER YAMINA
Qol al3afwe wa a3rid 3ani aljahiline
(sadaqa ALAH al3adiem )
grt
van een broeder

30-03-2002, 17:01


ja wat moet je dan doen he
?????? maar als ze niet maagd is wat dan???
ik weet 100%dat die man dat ook niet is
er zijn maar weinig jongens die maagd zijn
(ik ben er 1 van )

30-03-2002, 18:52
Salem....

Yamina....med harakshi rasik m3a hom......ik he namelijk erg veel bewondering voor jou....jij weet tenmiste waar je het over hebt!....ik heb ergens in de voorgaande berichten gelezen....over onderdrukking in Islamitische landen....dat ze vrouwen excuteren enzo.....ik heb die beelden gezien.....en geloof erzelf geen ene bal.....ze hebben een vrouw in de hoofd geschoten met een hele grote publiek.....het was een vrouw die een burka droeg?!......hoe weet jij wat daar onder zit? wie zegt dat dat niet een van die amerikaanse acteurs zijn gekleed als arabieren, en zich voor doen als arabieren......want je ziet tenslotte het gezicht van de zogenaamde geexcuteerde mevrouw niet?!......ik geloof niks van het Westers TV en Nieuws!

31-03-2002, 19:58
........plus minus........dat heb je heel goed gezegd........misschien heb je daar zelf iets aan??!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10