Bekijk volle/desktop versie : Hind (Idols)

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10

14-01-2003, 17:50

Citaat:
Origineel gepost door Mogast
Yo backof xxxxxxxxx ik vind het heel fijn dat je een eigen mening hebt maar je hoeft niet over mensen te oordelen als je ze niet persoonlijk kent.
Ik ken Hind toevallig persoonlijk en het is een heel aardig meisje, ze is daar maar voor een ding en dat is om te laten zien dat ze goed kan zingen. Waarom kan men niet gewoon naar iemand kijken zonder daarbij alle culturen van de wereld er bij te betrekken en oordelen welke cultuur men wel of niet moet tentoonstellen. het blijft toch haar keus en als je het niet aanstaat ook best maar dan moet je gewoon niet op haar stemmen, maar ga haar niet hier zwart zitten maken terwijl je haar niet kent. Ze is marokkaans/nederlands en ze is vooral trots op haar marokkaanse afkomst.

En ga nou niet weer zeggen dat ik elke posting moet gaan lezen want dat heb ik al gedaan, en daar heb ik alleen maar uit kunnen halen dat jij zonder grondige redenen te geven een persoon zwart wil maken.
Precies hetzelfed met Bouchra, ik keur niet goed wat zei allemaal doet, maar wie ben ik om het haar te verbieden, een marokkaan mischien. Hoe zou jij het vinden als je door elke marokkaan wordt verweten om je eigen leven te leven.
Beste Mogast,

Ik heb gezegd dat ik haar irritant vind overkomen. Dat jij haar kent is jou goed recht om dat te zeggen. Hoe bedoel je dat ik haar hier zwart maak? Heb ik ergens gezegd dat ze een H oer of s let is? Nee.
Ik vind haar op de tv irri overkomen en dat vind ik.
Misschien als ik haar persoonlijk kende had ik een andere oordeel, maar ik heb haar nergens uitgescholden of zo. Puur en alleen mening.

16-01-2003, 09:17

Ik zal het nog één keer proberen duidelijk te maken:

laat Hind haar ding doen waar maken jullie je toch druk om, zijn jullie haar moeder NEE, zijn jullie haar vader NEE!!!!!!
Ze heeft een topstem en laat haar ermee doen wat ze wil. STiekem wilde iedereen die commentaar heeft geleverd net zo ver komen als haar. Sorry mensen je kunt je tijd heel wat beter besteden dan alleen maar kritiek leveren: PURE TIJDSVERSPILLING!!!!!

Laat haar zingen: DAAR IS ZE GOED en doe je eigen ding ipv alleen maar commentaar te leveren.

Nou mensen you'd better think before you say something, TOCH?????

ma'salama

Mustapha

16-01-2003, 09:27

Citaat:
Origineel gepost door mustapha_salam

laat Hind haar ding doen waar maken jullie je toch druk om, zijn jullie haar moeder NEE, zijn jullie haar vader NEE!!!!!!
Ze heeft een topstem en laat haar ermee doen wat ze wil. STiekem wilde iedereen die commentaar heeft geleverd net zo ver komen als haar. Sorry mensen je kunt je tijd heel wat beter besteden dan alleen maar kritiek leveren: PURE TIJDSVERSPILLING!!!!!

Laat haar zingen: DAAR IS ZE GOED en doe je eigen ding ipv alleen maar commentaar te leveren.

ma'salama

Mustapha

16-01-2003, 09:31
salaam

Ik vind dat hind een hele mooie stem heeft. en ze doet gewoon wat ze wil doen zingen is volgens mij niet haram of wel ze kan zeker wel zingen anders zat ze niet niet bij de laatste 10

groetjes casa_angel

16-01-2003, 20:37

Kijk weet je wat het is mensen hebben de laatste tijd teveel commentaar op elkaar. Jij mag dit niet, jij doet dit verkeerd etc. Ga eerst bij jezelf kijken ipv alleen bij anderen.

Dit is mijn message die ik aan jullie broeders en zusters wil geven: hoop dat jullie er wat mee doen!!!!!!!

Ma'salam

16-01-2003, 21:09
ik vind hind wel een leuke meid......ok ze doet niet alles volgens de regels van de islam.....maar ja misschien heeft dat te maken met de feit dat ze een nederlandse moeder heeft.....ze zingt mooi....kijk als xxxxxxxxx vindt dat ze irritant overkomt ,dan mag hij dat zo vinden....iedereen heeft zijn eigen menig.......

16-01-2003, 21:15
Jim van Idols gaat het echt worden he got the looks the incredeble face what more do you want. nee maar hij is echt een supertalent, en heel aangenaam om naar te kijken. een toppertje.
een hele mooie jongen.
dus ik hoop dat hij het wordt, dan kan ik van zijn zangkwaliteiten genieten en zijn mooie koppie.

groetjes.

ben weer terug in da house, was errug druk bezig met mijn tentamens.
ja dan heb je geen tijd om achter internet te zitten.
laters

16-01-2003, 21:30
Het is ook nooit goed lijkt het wel!
Als "wij marokkanen" negatief in het beeld komen dan hebben we "terechte" kritiek.
Maar als iemand zijn of haar "ding" doet wat positief in beeld komt...moeten sommige van ons dit weer afkraken.
Ik ben trots op alle marokkanen als ze iets maken van hun leven...of dat nou een goede baan is of een zangcarriere...who cares...je doet tenminste iets nuttigs in je leven.
En wie zegt dat dromen niet werkelijkheid kunnen worden?????
Dus mensen als je iets in dit leven wilt bereiken...ga ervoor en laat je door niemand kleineren of gek maken!!!

Dus Hind zet ' m op meid...IK ben trots op je en vele met mij!!!
En stiekem hoop ik dat ze wint.

Groetjes
Marocbella

16-01-2003, 21:52
Jammer dat Dannas er niet meer in zit, maar nu ga ik voor Dewi, Hind en Jim.

16-01-2003, 22:21

Citaat:
Origineel gepost door marocbella
Het is ook nooit goed lijkt het wel!
Als "wij marokkanen" negatief in het beeld komen dan hebben we "terechte" kritiek.
Maar als iemand zijn of haar "ding" doet wat positief in beeld komt...moeten sommige van ons dit weer afkraken.
Ik ben trots op alle marokkanen als ze iets maken van hun leven...of dat nou een goede baan is of een zangcarriere...who cares...je doet tenminste iets nuttigs in je leven.
En wie zegt dat dromen niet werkelijkheid kunnen worden?????
Dus mensen als je iets in dit leven wilt bereiken...ga ervoor en laat je door niemand kleineren of gek maken!!!

Dus Hind zet ' m op meid...IK ben trots op je en vele met mij!!!
En stiekem hoop ik dat ze wint.

Groetjes
Marocbella
PRECIES JE ZEGT WAAR HET OP SLAAT !
ik wou zoiets net zeggen......

Ik ben trots op d'r, ze doet het goed en daar gaat het om. Waar een wil is is een weg !!

GO HIND....

17-01-2003, 14:02

Citaat:
Origineel gepost door mustapha_salam

ma'salama

Mustapha
Dus iedereen die hier zijn mening post is pure tijdsverspilling? Kijk als het jou niet aanstaat moet je gewoon niet reageren. Ik zie ook zat rare en oninteressante topics en daar reageer ik ook niet op. Verder heb ik mijn mening dat ik haar irritant vind punt uit.

17-01-2003, 14:06

Citaat:
Origineel gepost door maghrabia82
ik vind hind wel een leuke meid......ok ze doet niet alles volgens de regels van de islam.....maar ja misschien heeft dat te maken met de feit dat ze een nederlandse moeder heeft.....ze zingt mooi....kijk als xxxxxxxxx vindt dat ze irritant overkomt ,dan mag hij dat zo vinden....iedereen heeft zijn eigen menig.......
Kijk dat probeer ik duidelijk te maken, maar sommige begrijpen dat niet zo. Die denken meteen dat ik haar een Ho er noem of zo, maar dat is niet zo. Ik vind haar irritant en verder heb ik niets op haar stem aan te merken.

17-01-2003, 14:10

Citaat:
Origineel gepost door malikaatjuh
mensen laat die hind toch gewoon haar eigen gang gaan!!!
zij heeft het nu al ver geschopt
iedereen praat over haar
ze disscuseren al over haar
ze haten haar nu al
ZO KOMT ZE ALLEEN MAAR STEEDS MEER NAAR DE TOP
DUS...................

greeeeetzzzzzz

smart me
Waarom kunnen sommige marokkanen niet normaal lezen en iemands mening respecteren ipv alles op te blazen

17-01-2003, 14:27
xxxxxxxxx geef nu toch gewoon toe, dat je jaloers bent!!

EINDE DISCUSSIE

17-01-2003, 14:38

Citaat:
Origineel gepost door Saraatje
xxxxxxxxx geef nu toch gewoon toe, dat je jaloers bent!!

EINDE DISCUSSIE
hahaha jaloers!!! Waar mensen zich druk om kunnen maken. Ik vind haar irri.
En saraatje wat vind jij van minister Nawijn? Als je hem irri vind ben jij dus ook jaloers. Gebruik voortaan je verstand voordat je ergens op reageert. Het niveau hier is soms zo dermate laag.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10