Bekijk volle/desktop versie : abdelhamid uit tiel ( roqialezer)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

03-03-2012, 13:48
......

03-03-2012, 14:08


Wat beviel je niet dan?

03-03-2012, 14:20
ó oke..

Nou, dan weet je genoeg toch?

21-04-2012, 23:59
zowiezo moet je geen mensen vertrouwen die zelfs een wachtkamer hebben ingericht dit wijst op sihrpraktijken of iemand die hier zn centje uitslaat..... iemand die je oprecht wil genezen hoort geen geld aan te nemen....en zou dit doen voor Allah

heb namelijk een keer iemand bezocht op aanraden omdat ze dachten dat ik iets had, en die gozer had hele wachtkamer en het zat vol met vrouwen kom k daar eenmaal binnen zag k allemaal potjes en hij begon te vragen naar namen... wist niet hoe snel ik er weg moest komen zieke geesten!!!!

22-04-2012, 00:00


hij is inmiddels getrouwd met een van die vrouwen..

22-04-2012, 00:05
Ik weet wel wie je bedoeld had m nog in mn tel opgeslagen just in case en volgens mij was een vriendin daar geweest en hij reciteerde dan terwijl de vrouw op de grond lagen ...ik weet nou niet of mn vriendin hier negatief of positief over was...

Het is wel heel gevaarlijk want hij kan zo si7r toepassen dat je juist naar hem toegaat...en als ik het zo lees is dit wel heel ernstig..

Roeqya doe je niet in een groep en altijd met een mahram ...wordt tijd dat hij wordt bekend gemaakt bij de politie.

22-04-2012, 00:09
probleem is dat als het echt een eerlijke moslim imam is dan zou hij expliciet vermelden dat je met een mahram moet komen anders gaat het niet door....en deze geneesmannetjes hechten geen waarde aan het belangrijkste van de Islam en om mee te beginnen dat je als man en vrouw niet samen in 1 ruimte mag zitten.....

dat zou voor mij al genoeg zeggen!!!

22-04-2012, 00:10
Allah ihfad elmoslimine

22-04-2012, 00:10
Hij is idd niet betrouwbaar,heb het meerdere malen gehoord van mensen.
Een kennis van mij,was bij hem geweest en hij reciteerde koran en wilde zogenaamd in haar mond reciteren om haar vervolgens te kunnen zoenen.
Mensen maken er echt misbruik van.
Dus mensen weet aub waar je naartoe gaat.

22-04-2012, 00:18


Hahaha wat zijn vrouwen toch domme schepsels

22-04-2012, 00:53
zooo deze man gaat heel ver walgelijk

22-04-2012, 01:14
Ja klopt inderdaad! Hij is met één van die vrouwen getrouwd en daarnaast hoorde ik ook ddat hij de vrouwen aanrand echt een mismakend mannetje bggg

22-04-2012, 01:20


Nou ik ben 1 keer geweest naar hem. Was indd een wachtkamer met vrouwen ik kwam daar binnen en wilde meteen weg. Was met mijn schoonzus en moeder. Beneden heeft hij een kamer en daar waren zo n 5 vrouwen en ik hoorde ze schreeuwen tekeer gaan, dacht wtf gebeurd hier. Hij deed ze tegelijk dat vond ik echt raar.. Nou daarna ging ik maar hij gaf me aanwijzing meest drie dagen honing over mijn lichaam smeren maar eerst ayat elkursi erover reciteren ach ben niet terug gegaan had geen goed gevoel en heb niks met honing gedaan hahaha

22-04-2012, 01:23
Maar goed allah hoe a3lam heb nooit wat verkeerds over hem gehoord en al helemaal niet dit wat ik hier lees, vrouwen aanranden getrouwd met één vrouw ik weet het niet. Maar had gwn geen goed gevoel dan is het bij mij ook meteen klaar. Het kan ook aan mij liggen want heb bij niemand één goed gevoel maar wel erg als hij dit doet niet achter hem gezocht kwam vriendelijk en aardig over en raakte mij niet aan ofzo Oefffff ik eet hem op als die dat zou Flikken

22-04-2012, 01:28

Ik heb gehoord dat ze moeten douchen met zijn urine, en het op moeten vangen en ermee moeten koken jeeetjeeee

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12