Bekijk volle/desktop versie : De beste 11 uit de Eredivisie van dit moment..



Pagina's : [1] 2 3

03-03-2012, 11:41

Mihajlov (Twente)

Janmaat (Heerenveen) - Douglas (Twente) - Vertonghen (Ajax) - Poulsen (AZ)

El Ahmadi (Feyenoord) - Strootman (PSV)
Narsingh (Heerenveen) ----------------------------------------------- Ola John (Twente)

Guidetti (Feyenoord) - Dost (Heerenveen)



Luuk de Jong, Oussama Assaidi, Evander Sno, Gouweleeuw, Jordy Clasie, Mertens, Rasmus Elm, Adam Maher, Tadic, Eriksen, Overtoom, Wilfried Bony verdienen ook een vermelding, maar ik kan er maar 11 kiezen..

03-03-2012, 11:43


Eredivisie is saai. Doe Serie A en Premier League eens.

03-03-2012, 11:47

Citaat door Mob_Killer:
Eredivisie is saai. Doe Serie A en Premier League eens.
Ja soieso, mijn voorkeur gaat uit naar Primera Division. Serie A en Premier League zal ik ook doen.

03-03-2012, 13:30
Iemand een betere opstelling op basis van vorm?

03-03-2012, 13:39



03-03-2012, 14:00
waar is ali boussabon

03-03-2012, 14:15

Citaat door Freshnesz:

Mihajlov (Twente)

Janmaat (Heerenveen) - Douglas (Twente) - Vertonghen (Ajax) - Poulsen (AZ)

El Ahmadi (Feyenoord) - Strootman (PSV)
Narsingh (Heerenveen) ----------------------------------------------- Ola John (Twente)

Guidetti (Feyenoord) - Dost (Heerenveen)



Luuk de Jong, Oussama Assaidi, Evander Sno, Gouweleeuw, Jordy Clasie, Mertens, Rasmus Elm, Adam Maher, Tadic, Eriksen, Overtoom, Wilfried Bony verdienen ook een vermelding, maar ik kan er maar 11 kiezen..
Terecht: -Janmaat doet het goed, ook in aanvallend opzicht.
-Vertonghen speelde wat minder maar blijft een goede verdediger.
-Poulsen speelt gewoon gruwelijk. Soort van Dani Alves van AZ maar dan op links.
-Strootman en El Ahmadi maar je zou ook Eriksen----Sno of Maher----Elm of Clasie---die Kroaat van Hrveen. Kwestie van smaak. Ik zou voor Strootman----Sno gaan omdat Sno toch wel controle behoud en niet vaak van ver trapt.
-Narsingh doet het zeer goed, ook superveel assists gegeven.
-Guidetti is gewoon SUPER!, hij heeft Feyenoord helemaal laten openbloeien. Als hij er volgend jaar niet is heeft Feye een probleem..


Onterecht(mijn mening):-Douglas is een goeie verdediger en ook in potentie, maar doet het nu heel wat minder, zelfs onzeker.
- Ola John. Eigenlijk een goeie keus maar ik vind dat Mertens het gewoon verdient. Is bijna altijd beslissend en het is te verwachten dat John nog een dip krijgt wat normaal is op zijn leeftijd. Soms is hij wat onzichtbaar.
- Dost. Is dit seizoen goed op dreef en staat altijd op de goeie plek wat ook een kwaliteit is. Maar ik zou hier voor Luuk De Jong gaan want die kan een wedstrijd zelf openbreken, zie bijvoorbeeld tegen Benfica(1ste wedstrijd). Scoort ook op allerlei manieren waar Dost ook vaak intikt. Ik ook een kwaliteit maar ik heb liever een spits als De jong. Heeft natuurlijk ook te maken met je systeem.




----------------------------------------------------------Zoet-----------------------------------------------------------

---------Janmaat--------------------------Gouweleeuw-----------Vertonghen-----------------------Poulsen----------

-------------------------------------El Ahmadi/Sno-------------------------------Eriksen/Strootman/Kroaat-------------------

----------------------------------Narsingh---------------Luuk De Jong--------------Mertens-----------------------

----------------------------------------------------------Guidetti--------------------------------------------------------------

Is maar een voorbeeld van hoe het zou kunnen...

Overtoom in een vrije rol kan ook altijd.

03-03-2012, 14:48
Douglas is dit seizoen echt niet zo goed. Gouweleeuw en Vlaar zijn beter.

03-03-2012, 15:23
------------------------------------------Mihaylov--------------------------------

Manolev-------------------Vertoghen-------------Marcelo-----------------Poulsen

------------------------------Strootman-------------Claasie-------------------------

---Martens----------------------------De Jong---------------------------------------Mertens--

------------------------------------------Guidetti------------------------------------

03-03-2012, 15:33

Citaat door PSVamzy-:
------------------------------------------Mihaylov--------------------------------

Manolev-------------------Vertoghen-------------Marcelo-----------------Poulsen

------------------------------Strootman-------------Claasie-------------------------

---Martens----------------------------De Jong---------------------------------------Mertens--

------------------------------------------Guidetti------------------------------------



Manolev en Marcelo, doe even normaal.

Wel je PSV-brilletje af doen he.

03-03-2012, 15:35

Citaat door MounEB:
Manolev en Marcelo, doe even normaal.

Wel je PSV-brilletje af doen he.
Jij je media brilletje.
nie van der gijp en die snor napraten ,Marcelo is dit seizoen beest achterin en Manolev de beste rechtsback in NL.

03-03-2012, 15:35
Mouneb klaar hem.

Kali moet in de basis staan en waar is Assaidi.

Vertel ze.

03-03-2012, 15:38


mouneb kijkt alleen marokkaanse competitie ,Marcelo dit moment beste centrale vrd in de eredivisie alleen mensen praten die snor en van der gijp na.

03-03-2012, 15:39
Rot op e bighead.
Macelo is kk gare speler zelfs Wisgerhof is beter.
Bovenberg > Marcello

03-03-2012, 15:40
Rasmus Elm hoort er ook bij vind ik

Pagina's : [1] 2 3