Bekijk volle/desktop versie : Dames, wat voor werk doen jullie?



23-11-2004, 19:52
Benieuwd wat voor job de zusters op Yasmina hebben



24-11-2004, 10:24


Ik studeer nog, Management economie en recht op HEAO, maar loop nu stage op afd. PO&O

24-11-2004, 15:48
Ik werk voor een uitgever, daar doe ik sales voor een weekblad.

24-11-2004, 17:08
Jobhunter

26-11-2004, 09:52



Citaat door Miss_Magrebia:
Vastgoedbedrijf in Rotterdam jij?
Hey meid,

Ik werk ook als secretaresse bij een architectuurfonds in Rotterdam. Ik zit in het groothandelsgebouw. Werk jij daar ook in de buurt?

groetjes Rotterdamse

26-11-2004, 09:55
Ik ben mondhygieniste en werk in drie praktijken voor 5 tandartsen.

26-11-2004, 10:46
Ik wordt wegens een reorganistatie ontslagen, dus ik ben nu eigenlijk niet meer zo gemotiveerd aan het werk. Het liefst zou ik nu thuis zitten bij mijn kindjes.

26-11-2004, 11:22

Citaat door Miss_Magrebia:

Nog effe volhouden... Insahallah vind je binnenkort een baan die past bij je wensen!

Hoe doe je dat met je kinderen als je op werk bent?
Ik hoop inderdaad dat ik binnenkort weer een leuke baan vindt. Maar met mijn hijaab op als secretaresse werken is nog maar de vraag. Wij hadden hier voorheen een hele lieve directeur. Deze heeft mij toen aangenomen. Sinds een jaar hebben we een directrice, en die vindt het volgens mij helemaal niet leuk dat ik hier zit. Dat is denk ik ook de reden waarom dit voor haar een uitkomst was om mij te ontslaan. Ze had net zo goed ook iemand anders kunnen ontslaan.


En mijn kinderen gaan 3 dagen in de week naar de creche.

26-11-2004, 23:36

Citaat door een_Rotterdamse:
Ik hoop inderdaad dat ik binnenkort weer een leuke baan vindt. Maar met mijn hijaab op als secretaresse werken is nog maar de vraag. Wij hadden hier voorheen een hele lieve directeur. Deze heeft mij toen aangenomen. Sinds een jaar hebben we een directrice, en die vindt het volgens mij helemaal niet leuk dat ik hier zit. Dat is denk ik ook de reden waarom dit voor haar een uitkomst was om mij te ontslaan. Ze had net zo goed ook iemand anders kunnen ontslaan.


En mijn kinderen gaan 3 dagen in de week naar de creche.
Salaam zusters

Bedankt voor jullie reacties!!!
Een_Rotterdamse, vandaag hoorde ik op het nieuws dat een bedrijf nabij Kortrijk (West-Vlaanderen, Belgi&euml een dreigbrief kreeg. Daarin stond dat de eigenaar een hoofddoekdragende vrouw, die al zeven jaar in het bedrijf werkt òf moet ontslaan òf haar moet verplichten haar hoofddoek uit te doen. Indien dit niet gebeurt, wordt het bedrijf in brand gestoken ...
Vond ik wel erg ... Ik draag zelf (nog) geen hoofddoek, maar KOOK als ik zoiets hoor ...

De gevoelens van Nederland waaien over naar Vlaanderen ...