Bekijk volle/desktop versie : Overige reste eten!



Pagina's : [1] 2

02-03-2012, 18:51
Neem aan dat het meegenomen wordt door de ouders van de bruidspaar, toch? Of wordt het altijd weg gegooid? Je betaald ervoor dus neem ik aan dat je het recht hebt om zelf te bepalen wat er mee gedaan wordt. Zo ook met de echte bloemen van de deco's.

03-03-2012, 08:57


brood, fruit wordt idd meegenomen door de ouders
limonade niet!
ove rbloemstukken weet ik het niet

maak daar duidelijke afspraken over!

03-03-2012, 10:37
Mijn ouders namen alles mee.

03-03-2012, 10:41
Alles meenemen jij hebt er voor betaald dus t is van jou. De meeste cateraars nemen alles mee en gebruiken t voor de volgende bruiloft zoals koekjes,fruit en drank.

03-03-2012, 10:45


Salaam meid,

Dat men Koekjes en limonade meen neemt oke, maar dat men fruit ook nog mee neemt voor de volgende feest, vind ik een beetje raar.


Maar naar mij weet, kunnen de ouders wel brood/eten/ koekjes mee nemen, maar limonade?ligt er aan wat daar over is afgesproken.
Of je per fles betaald hebt of hoe het dan ook geregeld is.

Succes

03-03-2012, 17:56
Wij hadden diamonde als cateraar. Om eerlijk te zijn dachten wij daar echt helemaal niet aan om dingen mee te nemen, we waren zo druk met de bruiloft zelf. Voor dat wij weg wouden gaan aan het eind kwam de cateraar naar ons toe met een hele bak volkoekjes, hele bak vol briwats(dat deelde ze bij de thee uit) taarten, zelfs vlees helemaal afgedenkt in een bak netjes en al.

Dat vond ik echt superr goed van hem, is toch wel leuk als je dat mee krijgt!

03-03-2012, 18:00
Ik neem zoiezo alles mee. Dat is zeker. Niks wordt nog gebruikt voor een ander bruiloft.

03-03-2012, 22:55
Niet elke cateraar doet dat hoor..

Vaak wordt het gerecycled , maar hmdl dat onze cateraar zelf aangaf dat alles maar dan ook alles mee mag worden genomen. Logisch, je betaalt er ook voor.

En zoals hij zei: de volgende dag zit het huis ook vol met mensen die willen eten hahaha..

03-03-2012, 22:56
Sommige cateraars nemen extra mee voor het geval dat je toch meer gasten hebt dus het hoeft niet altijd van jou te zijn

03-03-2012, 23:36
nou bij mij nicht heeft de catering alles meegnomen van wat er overgebleven was. van drinken tot fruit tot brood.
de volgende dag hadden we helemaal niks om te eten en moest me oom eten halen om zijn gasten te voeden.

03-03-2012, 23:53
Klant betaald per tafel en hetgeen op tafel betaald is geweest mag klant terug meenemen zoals fruit, brood, koekjes etc. Geven ze het niet mee dan vind ik dat cateraar gestolen hebben, sorry.


Maar hetgeen de cateraar extra heeft aangekocht niet. Als de cateraar bv. tevéél wortelsalade, pastasalade etc. gemaakt heeft dan is dit ook van de cateraar, zij geven dit meestal vrijwillig weg maar het is niet van de klant aangezien klant enkel betaald heeft wat er op tafel kwam.

Dit is hetgeen ik toch al gehoord heb van alle cateraars.

03-03-2012, 23:53

Citaat door lovely_islam:
nou bij mij nicht heeft de catering alles meegnomen van wat er overgebleven was. van drinken tot fruit tot brood.
de volgende dag hadden we helemaal niks om te eten en moest me oom eten halen om zijn gasten te voeden.
Hshoema is dat. Er blijft altijd koekjes over op tafel en brood. Salades waar gasten al van gegeten hebben kan je moeilijk terug meenemen maar vlees wel of kippen. Vind dat echt gemeen hoor als ze elke kruimel meenemen. Al bleef er neis over, ze hadden heus wat kunnen meegeven. Gierig hoor.

04-03-2012, 00:04



Citaat door slank_april:
Hshoema is dat. Er blijft altijd koekjes over op tafel en brood. Salades waar gasten al van gegeten hebben kan je moeilijk terug meenemen maar vlees wel of kippen. Vind dat echt gemeen hoor als ze elke kruimel meenemen. Al bleef er neis over, ze hadden heus wat kunnen meegeven. Gierig hoor.
en het ergste was ze stoppte gewoon alles voor onze neuzen in hun eigen autos.

04-03-2012, 00:06

Citaat door lovely_islam:
en het ergste was ze stoppte gewoon alles voor onze neuzen in hun eigen autos.
Je moet je ook niet laten bestelen, waarvoor je betaald hebt moet blijven. Het kan niet zijn dat de gasten ALLE dranken enzo opgedronken en opgegeten hebben. Ewa jah, gierigaards.

04-03-2012, 00:37
van mij mogen ze verse bloemen altijd meenemen...

Pagina's : [1] 2