Bekijk volle/desktop versie : Open brief aan de liegende Imam (Mohammad B)



23-11-2004, 19:34

Citaat door benderook:
OPEN BRIEF AAN DE LIEGENDE 'AALIM EN IMAM[/SIZE]
(Mohammad B)

In Naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

Voorzeker, alle lof is aan Allah. We prijzen Hem en vragen Zijn hulp. We vragen Zijn vergiffenis en we zoeken onze toevlucht bij Hem tegen het kwaad van onze eigen zielen en voor de slechtheid van onze daden. Ieder die Hij leidt, zal nooit dwalen, en ieder die hij laat dwalen, zal nooit leiding vinden. Ik getuig dat er geen God is dan Allah, Hij is de enige, Hij heeft geen partner, en ik getuig dat Mohammed Zijn dienaar en Zijn boodschapper is. Moge de vrede en zegeningen van Allah over de Boodschapper Moehammed (vzmh) zijn, over zijn familieleden, zijn metgezellen en over degenen die hem volgen in vroomheid tot de Dag des Oordeels. De beste woorden zijn die van Allah en de beste leiding is die van Mohammed (salla Allaho alaihie wa sallam). Het ergste kwaad is de innovatie in de religie; elke innovatie is een dwaling; en elke dwaling eindigt in de hel.

Het volgende:
Vrede en zegeningen op degenen die de Leiding volgen,
Dit is een open brief aan de liegende en bedriegende 'aalim en imam van de Islamitische Ummah.

Geachte imam,

Met veel pijn in mijn hart heb ik moeten constateren dat de imams van onze Ummah, de leiders van onze natie, gezwicht zijn onder de druk van de omstandigheden waarin de Moslim Ummah zich vandaag in bevindt. Wat mijn ogen met nog meer tranen vult is uw respectloze behandeling van de Minbar van de meest edele mens, Moehammad Rasoeloeallah (Salla allahoe 3laihie wa Sallam). Onze zielen bloeden wanneer wij zien hoe u uw verantwoordelijkheid vanaf deze Minbar- die gebouwd is op de zielen en het bloed van de eerste generatie Moslims- misbruikt. Elk zichzelf respecterende Moslim zou overmand moeten worden met schaamte. Het schaamrood zou zijn gezicht moeten kleuren wanneer hij merkt dat deze Minbar verraden wordt door de leugens die er vanaf schalmen (wala hawla wa la qoeata illa biAllah).

Leest u de Woorden van uw Heer niet, de Heer van de hemelen en aarde?:

إِنَّ الَّذِي& #1606;َ يَكْتُم& #1615;ونَ مَا أَنْزَل& #1614; اللَّه&#161 5; مِنَ الْكِتَ& #1575;بِ وَيَشْت& #1614;رُونَ بِهِ ثَمَنً&#157 5; قَلِيلً& #1575; أُولَئِ& #1603;َ مَا يَأْكُل& #1615;ونَ فِي بُطُونِ& #1607;ِمْ إِلَّا النَّار& #1614; وَلَا يُكَلِّ& #1605;ُهُمُ اللَّه&#161 5; يَوْمَ الْقِيَ& #1575;مَةِ وَلَا يُزَكِّ& #1610;هِمْ وَلَهُم& #1618; عَذَاب&#161 2; أَلِيم&#161 2; أُولَئِ& #1603;َ الَّذِي& #1606;َ اشْتَرَ& #1608;ُا الضَّلَ& #1575;لَةَ بِالْهُ& #1583;َى وَالْعَ& #1584;َابَ بِالْمَ& #1594;ْفِرَة&# 1616; فَمَا أَصْبَر& #1614;هُمْ عَلَى النَّار& #1616; ذَلِكَ بِأَنّ&#161 4; اللَّه&#161 4; نَزَّل&#161 4; الْكِتَ& #1575;بَ بِالْحَ& #1602;ِّ وَإِنّ&#161 4; الَّذِي& #1606;َ اخْتَلَ& #1601;ُوا فِي الْكِتَ& #1575;بِ لَفِي شِقَاق&#161 3; بَعِيد&#161 3;

Voorwaar, degenen die verbergen wat Allah heeft neergezonden van de Schrift en die het verruilen voor een geringe prijs, zij zijn degenen die in hun buiken niets anders dan vuur verteren. En Allah zal niet tot hen spreken op de Dag der Opstanding en Hij zal hen niet reinigen en voor hen is er een pijnlijke bestraffing. Zij zijn degenen die de Leiding hebben verruild voor de dwaling en de vergiffenis voor de bestraffing. Hoe geduldig zijn zij met de Hel! Dat is zo omdat Allah de Schrift met de Waarheid heeft neergezonden. En voorwaar, degenen die van mening verschillen over de Schrift verkeren in vergaande verdeeldheid.(2:174-176)

U weet als geen ander op wie deze verzen slaan. Het lot van degenen die de Waarheid voor de mensen verbergen wordt erin beschreven, wat voor een lot staat u te wachten? U die de Waarheid niet alleen maar verbergt, maar ook een heel andere betekenis geeft om de mensen te doen dwalen (wala hawla wa la qoeata illa biAllah).
Er was een tijd waarin ik u en uw gelijken blindelings zou hebben vertrouwd, ware het niet dat Allah ons Zijn gunst heeft verleend en ons het Licht van Zijn Leiding heeft gegeven: La ilaha illa Allah. Alle Lof komt Hem toe, Degene die ons heeft bevrijdt van alle soorten 'ibadah aan anderen behalve Hem ; Alhamdoe Lillah.

Ik vraag me werkelijk af wat u in de spiegel ziet wanneer u de volgende Woorden van uw Meester leest:

وَاتْل&#161 5; عَلَيْه& #1616;مْ نَبَأَ الَّذِ&#161 0; آَتَيْن& #1614;اهُ آَيَاتِ& #1606;َا فَانْسَ& #1604;َخَ مِنْهَ&#157 5; فَأَتْب& #1614;عَهُ الشَّيْ& #1591;َانُ فَكَان&#161 4; مِنَ الْغَاو& #1616;ينَ وَلَوْ شِئْنَ&#157 5; لَرَفَع& #1618;نَاهُ بِهَا وَلَكِن& #1617;َهُ أَخْلَد& #1614; إِلَى الْأَرْ& #1590;ِ وَاتَّب& #1614;عَ هَوَاه&#161 5; فَمَثَل& #1615;هُ كَمَثَل& #1616; الْكَلْ& #1576;ِ إِنْ تَحْمِل& #1618; عَلَيْه& #1616; يَلْهَث& #1618; أَوْ تَتْرُك& #1618;هُ يَلْهَث& #1618; ذَلِكَ مَثَلُ الْقَوْ& #1605;ِ الَّذِي& #1606;َ كَذَّبُ& #1608;ا بِآَيَا& #1578;ِنَا فَاقْصُ& #1589;ِ الْقَصَ& #1589;َ لَعَلَّ& #1607;ُمْ يَتَفَك& #1617;َرُونَ

En lees hen de geschiedenis voor van degenen die aan wie Wij Onze Verzen gaven. Vervolgens maakte hij zich daarvan los, waarop de Satan hem achtervolgde zodat hij één van de dwalende werd. En als Wij het hadden gewild, dan zouden Wij hem daarmee (met Onze Verzen) hebben verheven, maar hij neigde naar de aarde en volgde zijn begeerte. Zijn gelijkenis is als de gelijkenis van de hond: als je hem wegjaagt, dan hijgt hij; en als je hem met rust laat, dan hijgt hij. Dat is de gelijkenis van het volk dat Onze Verzen loochent, vertel daarom de geschiedenissen. Hopelijk zullen zij nadenken. (7:175-176)

مَثَلُ الَّذِي& #1606;َ حُمِّلُ& #1608;ا التَّوْ& #1585;َاةَ ثُمَّ لَمْ يَحْمِل& #1615;وهَا كَمَثَل& #1616; الْحِمَ& #1575;رِ يَحْمِل& #1615; أَسْفَا& #1585;ًا بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْ& #1605;ِ الَّذِي& #1606;َ كَذَّبُ& #1608;ا بِآَيَا& #1578;ِ اللَّه&#161 6; وَاللَّ& #1607;ُ لَا يَهْدِ&#161 0; الْقَوْ& #1605;َ الظَّال& #1616;مِينَ

De gelijkenis van degenen aan wie de Taurat is opgedragen en zich er vervolgens niet aan houden, is als de gelijkenis van een ezel die boeken draagt. Slechts is de gelijkenis van het volk dat de Verzen van Allah loochent. (62:5)

Wat een vergelijking en wat een vernedering! En dit is allemaal omdat u zich schuldig maakt aan het volgende:

إِنَّ الَّذِي& #1606;َ يَكْتُم& #1615;ونَ مَا أَنْزَل& #1618;نَا مِنَ الْبَيّ& #1616;نَاتِ وَالْهُ& #1583;َى مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنّ& #1614;اهُ لِلنَّا& #1587;ِ فِي الْكِتَ& #1575;بِ أُولَئِ& #1603;َ يَلْعَن& #1615;هُمُ اللَّه&#161 5; وَيَلْع& #1614;نُهُمُ اللَّاع& #1616;نُونَ

Voorwaar, zij die verbergen wat Wij hebben neergezonden van de duidelijke bewijzen en de Leiding, nadat Wij die aan de mensen duidelijk hebben gemaakt in de Schrift: zij zijn degenen die Allah vervloekt en die door de vervloekers vervloekt worden. (2:159)

Deze brief is geschreven om u eraan te herinneren dat u nog de tijd heeft om al uw leugens recht te zetten. Allah zegt na het bovenstaande vers:

إِلَّا الَّذِي& #1606;َ تَابُو&#157 5; وَأَصْل& #1614;حُوا وَبَيَّ& #1606;ُوا فَأُولَ& #1574;ِكَ أَتُوب&#161 5; عَلَيْه& #1616;مْ وَأَنَ&#157 5; التَّوّ& #1614;ابُ الرَّحِ& #1610;مُ

Behalve degenen die berouw hebben getoond, zich gebeterd hebben en (de Waarheid) duidelijk hebben gemaakt. Diegenen zijn het van wie Ik berouw aanvaard. En Ik ben de Meest Berouwaanvaardende, de Meest Barmhartige. (2:160)

Zolang u nog een ziel in uw lichaam heeft zitten en de doodsgeroggel uw keel niet heeft bereikt; en zolang de koers van de aarde zich niet in de tegengestelde richting beweegt, heeft u nog de tijd om uw fouten recht te zetten. Doet u dat niet, dan heeft Allah het volgende voor u in petto:

إِنَّ الَّذِي& #1606;َ كَفَرُو& #1575; وَمَاتُ& #1608;ا وَهُمْ كُفَّار& #1612; أُولَئِ& #1603;َ عَلَيْه& #1616;مْ لَعْنَة& #1615; اللَّه&#161 6; وَالْمَ& #1604;َائِكَ&# 1577;ِ وَالنَّ& #1575;سِ أَجْمَع& #1616;ينَ خَالِدِ& #1610;نَ فِيهَا لَا يُخَفَّ& #1601;ُ عَنْهُم& #1615; الْعَذَ& #1575;بُ وَلَا هُمْ يُنْظَر& #1615;ونَ

Voorwaar, degenen die ongelovig waren en stierven terwijl zij ongelovig waren, op hen rust de vloek van Allah en van de Engelen en de mensen tezamen. Eeuwig levenden zijn zij daarin (de Hel). Voor hen zal de bestraffing niet verlicht worden, noch zal hen uitstel gegeven worden. (2:161-162)

En dit is het eeuwige lot van iedere valse 'aalim die tegen de volgende leerstelling preekt:

وَإِلَه& #1615;كُمْ إِلَهٌ وَاحِد&#161 2; لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الرَّحْ& #1605;َنُ الرَّحِ& #1610;مُ

En jullie ilah is één Ilah. Geen ilah is er dan Hij, de Erbarmer, de Meest Barmhartige. (2:163)

Saif uDeen alMuwahhied
.

08-12-2004, 16:31



Citaat door Mohammad_139:
Tawhied
Ik verwerp de Shirk en zal het vermijden
Dan zal ik mijn leven aan Allah weiden
En dat gaat altijd gepaard met lijden
Ieder maand sta ik voor een valse rechter
Ik verwerp ze, dus zien ze mij als een vechter
Mijn heer is mijn Rechter, en mijn Rechter is mij Heer
Ik volg dus alleen zijn leer

Deze oemmah is de Tauwhied vergeten
En denkt alleen maar aan vrouwen en eten
Wat is er met jullie beoordelings vermogen?
Hebben jullie bij jullie verbond gelogen?
Zijn jullie blind
Onze hele oemmah is verminkt
Ga voort ! Arm of Rijk, en geen gezeik

Ik houd me sterk, en ik houd me vast aan zijn woord
Want ik weet dat hij mij altijd hoort
En dat hij mij zal belonen
En dat ik ooit in zijn tuinen mag wonen
In de tuinen der oprechten
Vrij van de zondaars en de slechten
Dat zal mijn beloning zijn
Voor alle ellende en pijn
Ik zal mijn teleurstelling in jullie niet uitten
Ik zeg alleen maar: eh, ..... , en zal dit gedicht hierbij sluiten.

Geschreven van achter de tralies

------

ISOLEERCEL

Opgesloten in een isoleercel.
Het lijkt wel een Hel.

Koud, klein en donker.
Het doet me niks, is dit een wonder?

Toch zie ik het Licht.
Want ieder dag denk ik aan mijn Plicht.

Ik wordt behandeld als een hond.
Want ik verf mijn haar niet blond.

Er is een maand verstreken.
Van het onderzoek is weinig gebleken.

Ieder dag wordt ik vernederd.
Voor mij is één ding opgehelderd.

Ieder verhoor houd ik mijn mond.
Want praten doe ik niet tegen een hond.

Het Lot daar leg ik mij bij neer.
Want die is bepaald door mijn Heer.

Alleen Zijn Wet mag gebruikt worden om te oordelen.
Niemand naast Hem mag worden aanbeden.

Ik leg mijn pen neer.
Tot de volgende keer.

-----

TIJD
Degene die toestemming geeft aan mijn hart om te kloppen.

Zegt: "waarlijk het aardse leven is een verleiding en het ware leven is in het Hiernamaals."

Hierbij wil ik Justitie bedanken.

Jullie hebben de verleiding van me afgenomen.

Jullie hebben mij in een wachtruimte gestopt naar het Ware Leven.

Ik wacht met verheuging op mijn Tijd.

Dat de verleiding buiten de muren en prikkeldraad is een Feit.

Ik wacht op mijn Tijd.

De Tijd dat ik zal wederopstaan.

De Tijd dat ik mijn Heer zal ontmoeten.

De Tijd dat ik zal zeggen: "Dank U mijn Heer, dat werd Tijd."


----


EERLIJK
24 uur opgesloten, is dat eerlijk?

Niemand om mee te praten, is dat eerlijkheid?

Alleen met mijn Heer, is dat eerlijkheid?

Allah en ik tegen de rest, is dat eerlijkheid?

Nee, want niemand kan mij aan.

Want Allah is met mij.

Mijn excuses voor de oneerlijke strijd
-- -- -- -- -- --


(Door Samir A)
SubhanAllah denkt die Samir A nou echt dat hij de tuinen zal betreden of hoopt hij dat enkel? Als hij die aanslagen had gepleegd dan waren er veel broeders en zusters vermoord door zijn daad. Wa La hawla wa la qowata ila billah al 3ali al 3adeem.

08-12-2004, 16:34

Citaat door Ouidath:
SubhanAllah denkt die Samir A nou echt dat hij de tuinen zal betreden of hoopt hij dat enkel? Als hij die aanslagen had gepleegd dan waren er veel broeders en zusters vermoord door zijn daad. Wa La hawla wa la qowata ila billah al 3ali al 3adeem.
Jij gelooft ook alles wat de media je voorschotelt....

08-12-2004, 16:43

Citaat door Soldaat:
Jij gelooft ook alles wat de media je voorschotelt....
Ná niet alles, maar een roddels zijn halve waarheden vergeet dat niet.

09-12-2004, 00:24


Hey salafisten en wahhabieten; jullie gebruiken deze site en wel meer plaatsen om jullie vergif te verkopen maar deze site moeten julliezelf nog bekeren.

Kijk eens wat voor bijdrage ik heb gevonden op deze site:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=418882&page=1&pp=15

Wat een niveau loopt hier rond, en jullie zijn geen haar beter.

Schande alaykom!

09-12-2004, 11:06
Hoi Alireza,

Is dat je favoriete hang-plekkie ? Schandalig, als dit een leider moet voorstellen, is dit veelzeggend voor 't spiritueel niveau van de rest van de Qur`anieten.

09-12-2004, 16:24
Hij had die brief vooral naar zichzelf kunnen schrijven.

Hallo Zwaard. Zoals jijzelf ook weet, kom ik hier vrijwel nooit en is dit de plek waar JULLIE rondhangen.

Hebben jullie geen eigen forum?

Schandalig!

Dat soort onzin zullen jullie bij ons niet vinden en zegt veel over het spiritueel niveau van jou, en al jouw geestverwanten die hier op dit forum aanwezig zijn.

Join the discussion zou ik zeggen, je bent hier immers elke dag.

BAH

09-12-2004, 16:49

Citaat door Zwaard:
Hoi Alireza,

Is dat je favoriete hang-plekkie ? Schandalig, als dit een leider moet voorstellen, is dit veelzeggend voor 't spiritueel niveau van de rest van de Qur`anieten.
Is dat die leider van IBN ??? Gatverdamme, wat 'n zuiplap is het ook aangezien hij de Sunnah verwerpt en leugenachtig bestempelt. En klopt Zwaard, is z'n hang-plekkie geworden, heeft immers 272 reactie's geplaatst.....

Ib'aad min shufufna Alireza.