Bekijk volle/desktop versie : www.henna.come2.me.nl



Pagina's : [1] 2

02-03-2012, 16:47
[ Wie kan voor de eerste foto stijl zorgen voor 11 april.

Update

Omdat Najat momenteel in Marokko zit voor Zaharastyling heeft haar zus voor mij het volgende gedaan. (zus is eigenares van zaharastyling)

Omdat Najat als richtlijn gaf 6 uur te willen beginnen kon ik haar helaas niet boeken. Dus ben ik verder gaan zoeken. Gelukkig constateerde haar zus. zaharastyling, deze topic en is Najat direct voor mij gaan bellen omdat ze weet dat Najat niet een van de moeilijkste is.

Zo gezegd zo gedaan, onwijs lief natuurlijk en super klantvriendelijk!
Wat blijkt nu, dat als je een speciale reden hebt waardoor Najat later op de avond moet beginnen is dit bespreekbaar. Ik heb de speciale reden dat ik voor make up en haar bij mijn hennalebsa op locatie bij mijn ziana in Adam moet zijn. Dus mijn avond begint met de hennalebsa. En later zal het tradionele gedeelte in witte hennajurk plaats vinden. Vandaar dat ik een hennaya nodig heb die na het eten ,iig na de hennalebsa wil beginnen met de henna/

Ik heb niet eerder zo een vriendelijke en klantvriendelijke dienst gehad. Petje af. Allaahoma Barekk. Op deze manier zal Allaah swt zulke diensten doen slagen en er baraka in zal schenken.

Me avond kan niet meer stuk! Thanks lieve meiss Zaharastyling ]
]

02-03-2012, 17:05


Ik heb haar voor mijn hennadagje

02-03-2012, 17:11
Ze is geweldig. Maar jammer genoeg begint ze alleen om 6 ofzo

02-03-2012, 17:13

Citaat door TanJaOuiaa:
Ze is geweldig. Maar jammer genoeg begint ze alleen om 6 ofzo
Nou mooi niet. Ik trouw en niet de hennadame. Ze mag bij mij beginnen om 20:30. Zal haar wel ff bellen voor de zekerheid

02-03-2012, 17:15


Kalfus Styling
henna, visagie en kapsels
http://www.kalfusstyling.hyves.nl
0650430312

02-03-2012, 17:16
Dat meeeeeeeeen j eniet?!

Najat toch?! Dan bel ik haar ook wel even

02-03-2012, 17:18
is inshallah mogelijk.

voor fotos, info en prijzen zie mijn site inshallah:
http://www.lovely-islam.webklik.nl

wa alaikoem salam

02-03-2012, 17:39

Citaat door TanJaOuiaa:
Ze is geweldig. Maar jammer genoeg begint ze alleen om 6 ofzo
Hoi Meid,

Najat is een topper! Ze zet prachtige henna echt de beste in haar vak, ik heb nog niemand gezien die kan tippen aan haar hennastyle. Ik had haar ook 9 jaar geleden voor mijn hennadagje.
Over dat ze alleen maar om 18uur begint klopt niet hoor, je kunt het beste haar even bellen daarover als je daarover inzat.
Najat is trouwens samen met haar zusje Zoulikha ook Zaharastyling http://www.zaharstyling.com

02-03-2012, 17:40

Citaat door TanJaOuiaa:
[ Wie kan voor de eerste foto stijl zorgen voor 11 april. ]
Beste Dame,

Graag wil ik dit even rechtzetten voor mijn zus. Met mijn zus kun je zelf bespreken hoe en wat. Dus dat wat je gehoord hebt klopt niet. Najat is al meer dan 15 jaar ervaren hennazetter en er is niemand die henna zet zoals zij. Dit zeg ik niet omdat zij mijn zus is maar dit is gewoon zo. Zij is ook een trotse mede eigenaar van Zaharastyling. Zij is nu niet bereikbaar omdat zij in het buitenland is voor onze nieuwe zianacollectie. Ik wil je vragen om met haar contact op te nemen na maandag 12 maart, dan is zij weer in het land.

Hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Zaharastyling

02-03-2012, 17:41

Citaat door latifa_sisko:
Hoi Meid,

Najat is een topper! Ze zet prachtige henna echt de beste in haar vak, ik heb nog niemand gezien die kan tippen aan haar hennastyle. Ik had haar ook 9 jaar geleden voor mijn hennadagje.
Over dat ze alleen maar om 18uur begint klopt niet hoor, je kunt het beste haar even bellen daarover als je daarover inzat.
Najat is trouwens samen met haar zusje Zoulikha ook Zaharastyling http://www.zaharstyling.com
@Maziana Bruidsmode thanx voor deze info.

02-03-2012, 17:42
Dag schat,

Het spijt me maar ik heb haar allang gecontacteerd en wat zij mij vertelde en wallaahi ze zei me ik wil niet zo laat beginnen na het eten
Anders had ik haaar allaaaaaaaang geboekt. Dus dit is wel heel gek wat je nu zegt....

02-03-2012, 17:43
DAMN!!! Wollah dat zei ze tegen me. Najat uit Veenendaal om die omstreken,. 10000 procent zeker.

Ze is nu zeker al geboekt. Zahra wil je haar even opbellen aub aub..
12 maart pas?! Wil je haar dan aub dit nogmaals navragen

02-03-2012, 17:46


Beste Dame,

Mijn zus komt uit Amersfoort niet uit Veenendaal. Wanneer is jouw datum. Je kunt mij bellen hierover en dan vraag ik het haar even.
Zie mijn ondertekening voor het telefoonnummer.



Citaat door TanJaOuiaa:
DAMN!!! Wollah dat zei ze tegen me. Najat uit Veenendaal om die omstreken,. 10000 procent zeker.

Ze is nu zeker al geboekt. Zahra wil je haar even opbellen aub aub..
12 maart pas?! Wil je haar dan aub dit nogmaals navragen

02-03-2012, 17:48
Juist dat was het Afoort.

11 april

02-03-2012, 17:57

Citaat door TanJaOuiaa:
Juist dat was het Afoort.

11 april
Ik raad je aan om mij even te bellen.

Pagina's : [1] 2