Bekijk volle/desktop versie : ik hoef niet te trouwen..



Pagina's : [1] 2 3

02-03-2012, 13:03
Geef mij een goede baan
een dikke auto
een prachtige penthouse
laat me een wonderkindje uit marokko adopteren
geef me een goede dildo


en ik ben gelukkig.

02-03-2012, 13:04


Wil je niet zoenen dan of iemand die je uren hugt?

02-03-2012, 13:05
Geef mij geef mij....


Je mist blijkbaar zelfkennis of inzicht mensen die dingen willen,willen steeds meer en op den duur wil je liefde en een vent en dan wil je weer een andere vent of dan weer die.
Je verliest jezelf op den duur in je begeertes.

02-03-2012, 13:05

Citaat door PareltJe_Nr1:
Wil je niet zoenen dan of iemand die je uren hugt?
nee.

ik zoen wel met jou

02-03-2012, 13:06



Citaat door Zemmita:
nee.

ik zoen wel met jou
Dat kan ook, vrouwen zoenen veel lekkerder dan mannen, das a feit

02-03-2012, 13:07

Citaat door GloriousBastard:
Geef mij geef mij....


Je mist blijkbaar zelfkennis of inzicht mensen die dingen willen,willen steeds meer en op den duur wil je liefde en een vent en dan wil je weer een andere vent of dan weer die.
Je verliest jezelf op den duur in je begeertes.
me begeertes heb ik geen controle over...

daarom richt ik me waar ik wel controle op heb.

mijn opleiding, mijn carriere en mijn behoefte aan voor iemand zorgen.

een man heeft je hoe dan ook in zijn macht of onder zijn controle of je moet op zijn minst rekening met hem houden. En als het de man niet is dan is het wel zijn moeder of zijn vader die hem verteld dat zijn vrouw wel heel erg anders dan een goede vrouw is. Ondanks dat ik ze alles geef wat ze nodig hebben.

zo wil ik niet leven. zo wil ik niet eindigen. ik ben daar niet voor gemaakt eh glorious bastard.

02-03-2012, 13:08

Citaat door PareltJe_Nr1:
Dat kan ook, vrouwen zoenen veel lekkerder dan mannen, das a feit
ja idd... nice and slow maar toch snel opvoeren. wij zoenen als een ferrari onder de autos mannen zoenen als een fiat panda van '95

02-03-2012, 13:09

Citaat door Zemmita:
ja idd... nice and slow maar toch snel opvoeren. wij zoenen als een ferrari onder de autos mannen zoenen als een fiat panda van '95

02-03-2012, 13:11
Hahahahahaha Zemmita toch wollah jij bent de lauwste. Ik mag jou nu al hahahahaahahahhaha

02-03-2012, 13:12

Citaat door zina22:
Hahahahahaha Zemmita toch wollah jij bent de lauwste. Ik mag jou nu al hahahahaahahahhaha
hahahahah dankjewel hbiba.

ik hou ook van iedereen.

02-03-2012, 13:13
Graag gedaan schat.
WOllah ik hou niet van scheinheiligerds.

Wollah jij bent wel doodlachen ibillah hahahaha

02-03-2012, 13:14
hahahha ik hou ook niet van schijnheiligerds :P:P

maar zina de meeste meiden die aardig tgn mij doen houden niet van schijnheiligerds

toch Parletje_Nr1

02-03-2012, 13:14


Heb t allemaal op het wonderkindje en dildo na... op een gegeven moment is zelfs dat niet genoeg....

02-03-2012, 13:16
Ik zeg jou eerlijk ik ben een meid die alles gewoon eruit gooit (als ik je niet mag zeg ik het droog rechtstreeks in je zicht wollah)
Maar de meeste meiden die lachen nep met je alles en achterom je rug beginnen ze over je te lullen enzo. Ewa dan heb ik zo iets meid begin afstand te houden,begrijpje?

02-03-2012, 13:19

Citaat door zina22:
Ik zeg jou eerlijk ik ben een meid die alles gewoon eruit gooit (als ik je niet mag zeg ik het droog rechtstreeks in je zicht wollah)
Maar de meeste meiden die lachen nep met je alles en achterom je rug beginnen ze over je te lullen enzo. Ewa dan heb ik zo iets meid begin afstand te houden,begrijpje?
haha klopt!

ik hou daar ook niet van

en daarom zeg ik nu ik deel LumberJack niet

je mag alles van me hebben! alles.... ik heb 2 telefoons die bomvol zitten met lekkere jongens van arabische prinsen tot marokkaanse leeuwen. van geile sekskoningen tot geil trouwmateriaal.... you name it i have it!

maar LumberJack is mijn eigendom. wat hij ook doet.. hoe hij zich ook gedraagt. he allways comes back to mommy

Pagina's : [1] 2 3