Bekijk volle/desktop versie : zit je ergens mee?



Pagina's : [1] 2 3

01-03-2012, 22:38
hier krijg je positief advies
mag overal over gaan van een makkelijk tot moeilijk onderwerp.

01-03-2012, 22:42


bedankt voor de up mop

01-03-2012, 22:52

Citaat door Cherry-Blossom:
bedankt voor de up mop

geen dank meid

01-03-2012, 22:55

Citaat door Cleophea:
..
he lieverd,

wat vervelend dat gevoel...je zou bijna denken dat hier geen positief advies op te geven is maar hoe moeilijk het ook is probeer je situatie te accepteren zoals hij nu is en dat is leven zonder moeder het is bijna onmenselijk als ik je zou vragen om toch naar het positieve hierin te gaan zoeken bijv. wat heb jij geleerd door de situatie waar je nu in zit wat een ander bijv. niet geleerd had (het positieve hiervan) bijv. je bent heel zelfstandig of?
en probeer te kijken naar hetgeen je wel hebt bijv lieve vrienden of andere familie leden. sommige hebben het allemaal niet snapje?
het is wel heel erg moeilijk allemaal maar het is niet anders dan de situatie te accepteren zoals het nu is.


check je hoekje.

01-03-2012, 23:07


weetje ik vind mensenmishandeling zo erg, alles seksueel en geestelijk gewoon ALLES, maar waar ook ik ook niet tegen kan als ze dieren laten lijden PFFFF

01-03-2012, 23:09

Citaat door Cherry-Blossom:
he lieverd,

wat vervelend dat gevoel...je zou bijna denken dat hier geen positief advies op te geven is maar hoe moeilijk het ook is probeer je situatie te accepteren zoals hij nu is en dat is leven zonder moeder het is bijna onmenselijk als ik je zou vragen om toch naar het positieve hierin te gaan zoeken bijv. wat heb jij geleerd door de situatie waar je nu in zit wat een ander bijv. niet geleerd had (het positieve hiervan) bijv. je bent heel zelfstandig of?
en probeer te kijken naar hetgeen je wel hebt bijv lieve vrienden of andere familie leden. sommige hebben het allemaal niet snapje?
het is wel heel erg moeilijk allemaal maar het is niet anders dan de situatie te accepteren zoals het nu is.


check je hoekje.
Ja, ik ben inderdaad heel zelfstandig..En heb idd vrienden die er voor me zijn..Maar een band met een moeder is denk ik anders..En vrienden kunnen er natuurlijk niet altijd voor je zijn..
Ik merk ook dat ik de situatie nu wel een beetje heb geaccepteerd, maar soms krijg ik van die terugvallen en dan kan ik mij heel verdrietig voelen..

Lief van je

01-03-2012, 23:12

Citaat door Needyouu:
weetje ik vind mensenmishandeling zo erg, alles seksueel en geestelijk gewoon ALLES, maar waar ook ik ook niet tegen kan als ze dieren laten lijden PFFFF
he meid,

ja ik ken het gevoel, je wil graag dat iedereen net als jou behandeld wordt zowel mens als dier maar helaas gebeurd dat niet omdat ieder mens anders is en er goede en slechte mensen zijn en mensen die hier tussenin hangen of van goed naar slecht gaan.
misschien 1 kleine troost alles wa iemand doet zal diegene ook weer terug krijgen op zn bordje.
je kunt je aanmelden bij organistatie's eventueel als je jou stem wilt laten horen.
maar ja ik geef je gelijk het is iets vreselijks.

01-03-2012, 23:18

Citaat door Cleophea:
Ja, ik ben inderdaad heel zelfstandig..En heb idd vrienden die er voor me zijn..Maar een band met een moeder is denk ik anders..En vrienden kunnen er natuurlijk niet altijd voor je zijn..
Ik merk ook dat ik de situatie nu wel een beetje heb geaccepteerd, maar soms krijg ik van die terugvallen en dan kan ik mij heel verdrietig voelen..

Lief van je
er is niks mis mee hoor lieverd om je af en toe verdrietig te voelen, je bent ook maar een mens met gevoel en dat gevoel draag je bij je en zo raar is dat niet. maar het moet niet jou leven gaan bepalen dan zit het te diep en moet je dit met iemand gaan bespreken die jou proffecioneel hiervan kan afhelpen.
maar om je af en toe verdrietig te voelen om je situatie is niks mis mee, wel kun je op zn moment indenken dat je dankbaar kunt zijn voor de mensen die er wel in je leven zijn. wat andere mensen bijv. helemaal niet hebben en echt alleen zijn?
hoeveel mensne hebben wel hun beide ouders maar die maken hun leven zwart bij wijze van. niet alles is een sprookje en al helemaal niet op deze wereld, dit leven kan kei en kei hard zijn en als we het allemaal voor het kiezen hadden waren we nu allemaal zielsgelukkig maar dan zouden we niks leren en zou alles je toegeworpen worden. dingen gebeuren omdat ze moeten gebeuren om jou ook ergens te brengen. zoals je al zegt je bent heel zelfstandig en ik weet zeker dat je nog veel en veel meer geleerd hebt van deze situatie.
hoe vreselijk een situatie ook kan zijn altijd zijn er ergens ook wel wat positieve dingen in te vinden al lijkt dit heel raar wat ik nu zeg maar ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel te zeggen.

sterkte moppie

01-03-2012, 23:30
Ja idem dito.

01-03-2012, 23:31

Citaat door _Priceless_:
Ja ik zit ergens mee...
vertel mop misschien kan ik of een ander lid je helpen je wat beter te laten voelen.

01-03-2012, 23:31

Citaat door BoraSita:
Ja idem dito.
he lieve bora vertel!

01-03-2012, 23:33

Citaat door Cherry-Blossom:
he lieve bora vertel!
Ik heb je topic niet gelezen want tjah het is laat en mijn oogjes vallen bijna dicht.

Maar openlijk vertellen nee daar waag ik me niet aan haha sorry

01-03-2012, 23:36



Citaat door BoraSita:
Ik heb je topic niet gelezen want tjah het is laat en mijn oogjes vallen bijna dicht.

Maar openlijk vertellen nee daar waag ik me niet aan haha sorry
ja ik snap je, je mag me ook pmen als je wilt en zal mn best doen je te helpen als je dat niet wilt is dat ook oke.

ga dan lekker slapen joh, ik wou dat ik slaap had ik heb de laatste tijd energie teveel zo sliep ik voorheen rond de 8uurtjes tegewoordig maar 5 en heb genoeg slaap echt raar maar vind het wel oke.

01-03-2012, 23:48
Mijn baby slaapt s'nachts zoooooo moeilijk in
zoooo vermoeiend soms

01-03-2012, 23:49
tja waar zit ik niet mee de laatste tijd. Wat als je leven in een sleur is terecht gekomen en je niet verder kunt met bepaalde doelen behalen omdat je afhankelijk bent van een man. Ik voel mij in veel dingen geremd omdat ik niet getrouwd bent en daar begin ik mij behoorlijk aan te irriteren.

Pagina's : [1] 2 3