Bekijk volle/desktop versie : Mensen ffe seriues



Pagina's : [1] 2

01-03-2012, 20:50
Waarom is het voor sommige zooooooo belangrijk om een giga bruiloft te geven...????

Ik hoorde laatst ene verhaal over iemand die een bruiloft heeft gegeven waar je schijnbaar u tegen zegt, maar ondertussen hadden ze wel maar een halve inboedel thuis staan en deze was 3ad 2ehands.

Meisjes die om zo een bruiloft vragen verdienen harde harde stompen wat mij betreft, en de ezels die dit betalen verdienen ze 2x zo hard.

GA LEKKER JE HUIS INRICHTEN, en doe wat nuttigs met dat geld ipv t uit te geven op 1 avond.

01-03-2012, 21:03


Kennelijk hechten ze meer waarde aan een zo'n avondje dan aan hun inboedel? Te belachelijk voor woorden uiteraard.

01-03-2012, 21:04
Heb liever een leuk ingericht huisje dan een mega bruiloft. Gedachtes van tegenwoordig, vreselijk.
Ik trouw lekker in Marokko, desnoods op de sta7 net zoals me mama.

01-03-2012, 21:06
Boellshit of wat dacht je dan van mannen die een bruiloft geven via schulden

01-03-2012, 21:06


Wat denk je van helemaal geen poppenkast show geven, maar een sadka in de moskee..


my ass dat ik me hard gespaarde geld aan Marokkaanse koppen uitgeef, die daarna over mij gaan roddelen

01-03-2012, 21:07
Haha ze voeren een onderlinge strijd wie de mooiste of grootste bruiloft heeft. Ze willen gewoon een soort ideaal beeld na buiten laten komen van zichzelf alsof ze het zo goed hebben. Want je inboedel, wie ziet die nou eigenlijk?

Mohim, ik snap dat het voor veel meiden een droom van kleins af aan is, maar zo extravagant vind ikzelf niet nodig.

01-03-2012, 21:08

Citaat door inerzaf:
wat denk je van helemaal geen poppenkast show geven, maar een sadka in de moskee..


My ass dat ik me hard gespaarde geld aan marokkaanse koppen uitgeef, die daarna over mij gaan roddelen
geweldig haha

01-03-2012, 21:08

Citaat door Mevr_Feshkel:
Kennelijk hechten ze meer waarde aan een zo'n avondje dan aan hun inboedel? Te belachelijk voor woorden uiteraard.

precies en daar snap ik dus werkelijk niks van!!!


Citaat door SlipperVoorJou:
Heb liever ee
n leuk ingericht huisje dan een mega bruiloft. Gedachtes van tegenwoordig, vreselijk.
Ik trouw lekker in Marokko, desnoods op de sta7 net zoals me mama.

nee, in marokko zou ik niet willen trouwen
echt schandaaaaaalig

Citaat door Puur_Natuur:
Boellshit of wat dacht je dan van mannen die een bruiloft geven via schulden
die klaren m helemaal, daar ken ik ook een leuk verhaaltje over ik snap echt niet waar sommigen mensen hun hersens hebben zitten

01-03-2012, 21:11

Citaat door Inerzaf:
Wat denk je van helemaal geen poppenkast show geven, maar een sadka in de moskee..


my ass dat ik me hard gespaarde geld aan Marokkaanse koppen uitgeef, die daarna over mij gaan roddelen

klopt veel beter gwn een etentje met jouw familie haar familie, een geslaagde avond en inshallah met de zegen van iedereen.


Citaat door lifeless:
Haha ze voeren een onderlinge strijd wie de mooiste of grootste bruiloft heeft. Ze willen gewoon een soort ideaal beeld na buiten laten komen van zichzelf alsof ze het zo goed hebben. Want je inboedel, wie ziet die nou eigenlijk?

Mohim, ik snap dat het voor veel meiden een droom van kleins af aan is, maar zo extravagant vind ikzelf niet nodig.
je voelt tg meteen een steek in je hart als je bedenkt dat je tussen de 20 en 30duizend gaat uitgeven op 1 avond en net zoals iemand hier zei achteraf gaan ze nog roddelen.

01-03-2012, 21:12

Citaat door gizoh_1:
nee, in marokko zou ik niet willen trouwen
echt schandaaaaaalig
Oh, ik wel hoor.. Heerlijk die sfeer daar tijdens een bruiloft.

01-03-2012, 21:13
Is gewoon bla. De mannen mogen ook gewoon hun mond open trekken en vertellen hoe en wat ze willen. De meeste lopen hen vrouw gewoon achterna en leggen geld neer. Dan hoeven ze achteraf niet te zeuren dat ze geld moeten gaan lenen om rond te kunnen komen voor de nakomende weken na het feest.

01-03-2012, 21:16

Citaat door SlipperVoorJou:
Oh, ik wel hoor.. Heerlijk die sfeer daar tijdens een bruiloft.

klopt de sfeer is daar anders, maar achter de schermen is t altijd een chaos in marokko dat kan ik mijn mammie niet aan doen.


Citaat door SAAD:
Is gewoon bla. De mannen mogen ook gewoon hun mond open trekken en vertellen hoe en wat ze willen. De meeste lopen hen vrouw gewoon achterna en leggen geld neer. Dan hoeven ze achteraf niet te zeuren dat ze geld moeten gaan lenen om rond te kunnen komen voor de nakomende weken na het feest.
klopt!!! achteraf gaan lenen om de eerste maanden rond te komen, wollah schandalig gwn

01-03-2012, 21:18



Citaat door gizoh_1:
klopt!!! achteraf gaan lenen om de eerste maanden rond te komen, wollah schandalig gwn
Als het geld er is, dan is dat een ander verhaal en moeten ze dat zelf weten. Als het er niet is moet men er niet in overdrijven.

01-03-2012, 21:19

Citaat door gizoh_1:
je voelt tg meteen een steek in je hart als je bedenkt dat je tussen de 20 en 30duizend gaat uitgeven op 1 avond en net zoals iemand hier zei achteraf gaan ze nog roddelen.
Ja inderdaad.. Gewoon onzin is het. Ik wil wel een mooie bruiloft, maar het hoeft niet groot te zijn. Dat is ook niks, zie je mensen rondlopen op je bruiloft die je nooit gezien hebt. Buurvrouw van de nicht van je tante van een vriendin...

01-03-2012, 21:21
tortel duifjes die geld lenen voor een bruiloft, en na paar maanden scheiden, dat is pas zielig

Pagina's : [1] 2