Bekijk volle/desktop versie : Topics over groeperingen binnen de Islam!!!



01-03-2012, 01:47

Citaat door sahii:
Salamo alikom,

beste broeders en zusters,

de laatste tijd worden er steeds meer topics geopend over shia, wahabies, ghawariedj en andere groeperingen die binnen de islaam zijn ontstaan. Ik begrijp dat dat met goede bedoelingen wordt gedaan, maar uiteindelijk bereik je hier meer fitna op en je moedigt hiermee juist de mensen van die groeperingen op het forum aan (wat je niet wilt hebben). Dat zorgt weer voor flinke ruzies, haat, uitlopende discussies enz..

Uiteindelijk leren we van dit zo soort topics niets over de ware Islam. Dit is ook niet goed voor mensen die het Islamhoekje van deze forum willen komen bezoeken om kennis op te doen of als iemand zich tot de Islam wil bekeren, dit zou hun juist doen afschrikken van de Islam en ze zullen zich gaan terugkeren.

Het is naar mijn mening beter om zulke topics niet te openen omdat het meer nadelen dan voordelen levert ten opzichte van de Islam. Laten we ons gaan verdiepen in het gene wat ons in het hiernamaals zal gaan baten.

Baraka Allaho fiekom.

Wasalamo alikom.
.

01-03-2012, 02:44


Jullie zijn begonnen, wij maken het af. Het ergste is nog julie manier an handelen namelijk erg veel accounts aanmaken om de mensen voor de gek te houden. Door de shia hier heb ik juist veel geleerd, namelijk dat internet gevaarlijk is, dat het sjiisme nog DOMMER is dan ik al dacht, en dat sjiieten alles doen om e te laten twijfelen maar 1 ding is zeker, ik heb hen laten twijfelen!

01-03-2012, 18:40

Citaat door sahii:
...


salaam wa3alaikoem warahamto allah

check je hoekje zuster