Bekijk volle/desktop versie : Zien jullie die plomp daar?.....Oprotten en nooit meer terugkomen!!



Pagina's : [1] 2 3 4

01-03-2012, 01:32

Citaat door ComodoZ:
Spotted



PowNed laat beelden ''gesprek'' Kinneging zien
HILVERSUM - Omroep PowNed heeft woensdagavond grotendeels het ruwe materiaal van een interview met de Leidse hoogleraar Andreas Kinneging getoond in het tv-programma PowNews. Verslaggever Rutger Castricum kreeg Kinneging maandag voor de camera voor een reportage over diens vrouw, columniste Naema Tahir. Op de beelden was een woordenwisseling te horen tussen Castricum en Kinneging, terwijl de camera grotendeels op de grond was gericht.

Volgens PowNed was Kinneging niet van het bezoek gediend en zou hij Castricum tot tweemaal toe naar de keel zijn gevlogen.

De hoogleraar rechtsfilosofie ontkende dinsdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman de verslaggever te hebben aangevallen. Om het tegendeel te bewijzen, toonde PowNed het ruwe materiaal van het interview op tv en op zijn website, aldus presentator Dominique Weesie. Castricum heeft maandagavond aangifte gedaan tegen Kinneging.

Weesie stelt dat de verslaggevers van het programma PowNews wel wat gewend zijn, maar dat hij zijn collega Castricum nog nooit zo aangeslagen heeft gezien als na de aanvaring met Kinneging. „Het ruwe materiaal duurt ruim 3 minuten. Maandagavond hebben we daar ongeveer anderhalve minuut van uitgezonden.” De presentator van het programma zag zich na de ontkenning van de hoogleraar genoodzaakt de hele opname openbaar te maken. „Rutger heeft het liever niet, want hij klinkt best wel bang. Maar we moeten ons nu verdedigen tegen leugens”, zo zei hij


[flvmedia="false"]http://xxxxxxxxxxxxxxx.nl/Myfiles/Powned.flv[/flvmedia]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Tja,ik kan die Kinneging geen ongelijk geven, als ik als objectief en betrouwbaar kijker inhoudelijk naar dit fragment kijk. Hij pikt het gewoon niet dat 'm zomaar onverwacht een camera op z'n hoofd gezet wordt aan z'n eigen voordeur. Hij legt Castricum even heel duidelijk uit hoe hij het niet wil en hoe hij het eventueel wel zou kunnen.
Ik kan het goed inkomen dat je zo reageert als je enige eigenwaarde hebt en je eigen grenzen aangeeft aan je voordeur, zeker wanneer je hoogzwangere partner haar rust nodig heeft.

Van wurggrepen heb ik niks gezien nog gehoord, dat lijkt me een beetje stemmingmakerij van Castricum.

Alhoewel ik de basisprincipes van beide partijen aangaande vrijheid van mening hoog heb staan.

Hulde aan die testosteronprofessor
.

01-03-2012, 03:36



Citaat door ComodoZ:
Spotted





Volgens PowNed was Kinneging niet van het bezoek gediend en zou hij Castricum tot tweemaal toe naar de keel zijn gevlogen.

De hoogleraar rechtsfilosofie ontkende dinsdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman de verslaggever te hebben aangevallen. Om het tegendeel te bewijzen, toonde PowNed het ruwe materiaal van het interview op tv en op zijn website, aldus presentator Dominique Weesie. Castricum heeft maandagavond aangifte gedaan tegen Kinneging.

Weesie stelt dat de verslaggevers van het programma PowNews wel wat gewend zijn, maar dat hij zijn collega [SIZE=5]Castricum nog nooit zo aangeslagen heeft gezien [/SIZE]als na de aanvaring met Kinneging. „Het ruwe materiaal duurt ruim 3 minuten. Maandagavond hebben we daar ongeveer anderhalve minuut van uitgezonden.” De presentator van het programma zag zich na de ontkenning van de hoogleraar genoodzaakt de hele opname openbaar te maken. „Rutger heeft het liever niet, [SIZE=5ex" -->want hij klinkt best wel bang. Maar we moeten ons nu verdedigen tegen leugens”, zo zei hij


[flvmedia="false"]http://xxxxxxxxxxxxxxx.nl/Myfiles/Powned.flv[/flvmedia]

heerlijk

ze hebben nog geluk gehad. er komt een x dat ze de verkeerde persoon tegenkomen, en hopelijk gaat het dan goed mis.
mensen hebben genoeg van zijn gekanker

01-03-2012, 06:15
Huh ze zijn bang! We hebben het begrepen meneer. Normaal zijn ze heel aggresief zelf en nu doen ze opeens kinderachtig bang waarom is dat?

01-03-2012, 06:17
Trouwens die murtadah die hij heeft bezwangerd krijgt vast ook vaak een pak slaag...

01-03-2012, 09:16


Nix aan de hand mannnnnnnnnnn

01-03-2012, 09:46

Citaat door AbuHamza:
Trouwens die murtadah die hij heeft bezwangerd krijgt vast ook vaak een pak slaag...
zijn vrouw heeft vrijwillig voor hem gekozen extremist

01-03-2012, 09:52
Wat een mietje. hahah. Hij doet wel erg stoer en bijdehand altijd. Maar castricum schijnt dus gewoon een mietje te zijn.
Nou, ontdekking van de eeuw

01-03-2012, 10:05
Wat een afgang..

01-03-2012, 10:12

Citaat door FidelCastro:
Medelijden

01-03-2012, 10:19
Wat heb ik toch genoten van deze vernedering

Met de staart tussen de benen afdruipen is hier wel van toepassing. Hulde aan deze gast.

01-03-2012, 10:34

Citaat door FidelCastro:
Laatste ontvangen reputaties
01-03-2012 10:20
worldcitizen
Onderwerp: Zien jullie die plomp...
laat die persoonlijke aanvallen mietje


Die gast strooit met rode puntjes alsof het pepernoten zijn.. kreeg 2 dagen geleden ook eentje van hem zomaar noemt hij me harteloze snol..

01-03-2012, 10:55

Citaat door Veerzara:
Die gast strooit met rode puntjes alsof het pepernoten zijn.. kreeg 2 dagen geleden ook eentje van hem zomaar noemt hij me harteloze snol..
dat komt ervan als je vrolijk zit te koffiekletsen in een topic over de slachting van weerloze mensen in Pakistan, en geen enkel veroordeling uit. Dan ben je wel harteloos.

01-03-2012, 10:57



Citaat door FidelCastro:
Mij boeie die puntjes niet, het ging me meer om die tekst die meer op hem van toepassing is dan op mij. Het is gewoon een walgelijke kontekruiper. Loopt zijn eigen cultuur te bespotten om een paar groene puntjes te krijgen van mensen die hem nooit zullen mogen.

Heb eigenlijk wel met hem te doen, marokkaanse gemeenschap moet hem niet en de hollanders moeten hem ook niet vanwege zijn donkere haar en islamitische naam.[/SIZE]
Mij gaat het ook niet om dat puntje maar wel om zijn gescheld. Ik ben dat niet gewend. Vind het onbeschoft gedrag om iemand in een hoekje uit te gaan schelden.
Is het een Marokkaan? Oh dear...

01-03-2012, 10:59

Citaat door worldcitizen:
dat komt ervan als je vrolijk zit te koffiekletsen in een topic over de slachting van weerloze mensen in Pakistan, en geen enkel veroordeling uit. Dan ben je wel harteloos.
Ik bepaal zelf wel waar ik over praat in een topic. Zou jij me niet gaan negeren? Wel volhouden he..

01-03-2012, 11:04

Citaat door Veerzara:
Ik bepaal zelf wel waar ik over praat in een topic. Zou jij me niet gaan negeren? Wel volhouden he..
inderdaad, maar dan moet jij het ook wel volhouden.
je vind het wel normaal dat je het over mij moet hebben bij anderen, anderen die van schelden hun specialiteit hebben gemaakt, en die jij niet terchtwijst. ? wees dan consequent.
doei nog

Pagina's : [1] 2 3 4