Bekijk volle/desktop versie : Mannen en afspraken..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-02-2012, 23:04
Hopeloos gewoon.

Kost het zoveel moeite om op tijd te komen? Waarom zijn jullie zo?

29-02-2012, 23:10


Oh, nu moet ik voor jullie gaan denken? Stelletje huichelaars.

29-02-2012, 23:12

Citaat door crazy_lina:
Ik heb het dan ook over Marokkaanse mannen, want Hollandse mannen zijn altijd keurig op tijd. Maar Marokkanen?

En lach me niet uit of ik bijt je

29-02-2012, 23:31
Oefffff, kan wel janken uit woede.

29-02-2012, 23:35


je moet wel met heel veel marokkaanse mannen hebben afgesproken om tot deze conclusie te maken. Voor jouw persoonlijke denkbeeld is dat denk ik oo niet plezierig.

29-02-2012, 23:37

Citaat door Jeblie:
je moet wel met heel veel marokkaanse mannen hebben afgesproken om tot deze conclusie te maken. Voor jouw persoonlijke denkbeeld is dat denk ik oo niet plezierig.
Ze kan deze conclusie ook gemaakt hebben op basis van geruchten (andere marokkaanse meiden) , niet dat ik daar trots op ben ofcourse

29-02-2012, 23:41

Citaat door Jeblie:
je moet wel met heel veel marokkaanse mannen hebben afgesproken om tot deze conclusie te maken. Voor jouw persoonlijke denkbeeld is dat denk ik oo niet plezierig.
Wat is dat voor een onzin? Jeetje, are you kidding me?

Ik ben tot een andere conclusie gekomen, dankzij jou. Marokkaanse mannen hebben hun oordeel gauw klaar staan.

29-02-2012, 23:42

Citaat door Ma.Soeur:
Ze kan deze conclusie ook gemaakt hebben op basis van geruchten (andere marokkaanse meiden) , niet dat ik daar trots op ben ofcourse
Dank je wel voor je mening, ben blij dat er nog iemand is die ruim kan denken..

29-02-2012, 23:44

Citaat door BountyHunter:
I never disappoint, cause I'm always on point
Echt? Ik zat net toevallig naar Cheb Mami te luisteren. Tigi.. tigi..

29-02-2012, 23:44

Citaat door XxStrawberryxX:
Dank je wel voor je mening, ben blij dat er nog iemand is die ruim kan denken..
No problemos zussie , Het staat algemeen bekend dat marokkaanse mannen best bekrompen zijn in hun denkwijze wat vaak gepaard gaat met een lage sociale status. Voor de mensen die het hier niet mee eens zijn : Het zijn niet mijn woorden

29-02-2012, 23:51

Citaat door Ma.Soeur:
No problemos zussie , Het staat algemeen bekend dat marokkaanse mannen best bekrompen zijn in hun denkwijze wat vaak gepaard gaat met een lage sociale status. Voor de mensen die het hier niet mee eens zijn : Het zijn niet mijn woorden
Harde woorden die daar staan, maar tis helaas echt zo. Zoiets valt gewoon op, op school, bij familiebezoekjes etc krijg je vaak genoeg te maken met Marokkaanse mannen die niet verder kunnen denken, dan a.

01-03-2012, 00:17

Citaat door XxStrawberryxX:
Hopeloos gewoon.

Kost het zoveel moeite om op tijd te komen? Waarom zijn jullie zo?
Niet verkeerd begrijpen. maar dat is de schuld van de vrouwen. !

01-03-2012, 00:19



Citaat door basilicum:
Niet verkeerd begrijpen. maar dat is de schuld van de vrouwen. !
Explain.. als je wilt. Ben benieuwd..

01-03-2012, 00:28
Mijn man is juist echt het type dat STRIKT met afspraken omgaat. Hij kan iemand echt neerschieten als tie niet op tijd komt ofzo. En ja, hij is gwn marokkaans

01-03-2012, 00:33

Citaat door Zeemeermin__:
Mijn man is juist echt het type dat STRIKT met afspraken omgaat. Hij kan iemand echt neerschieten als tie niet op tijd komt ofzo. En ja, hij is gwn marokkaans
Dat lijkt me echt fijn, dan weet je zeker dat hij echt doet wat hij zegt. Volbloed Marokkaans?

Jouw vent is one of a kind dan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5