Bekijk volle/desktop versie : Marokko - Burkina Faso



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-02-2012, 21:58
Wat een akefoe7777 zegg

29-02-2012, 22:29


2-0 geeindigd. Geen saaie wedstrijd. Spelers leken gretig. Wat een verademing die Bergdich in vergelijking met El Kaddouri. We hebben weer eens een linksback jongens. Als er echt scouts waren voor hem van Espanyol en Malaga dan heeft ie wel z'n visitekaartje afgegeven. Was echt gretig, rende van voor naar achteren. Barrada ook goed met een assist. Labyad was wat onzichtbaar maar hij speelde dan ook controlerend naast Hermach. Lamyaghri pakte een bal ziek. die via de paal. Jammer van de laatste kans van Hamdallah, maar ik blijf in hem vertrouwen. Hij heeft iets wat ik niet zie in andere spitsen van Marokko. Zekroumi en El Hilali vielen ook sterk in, gretige gasten. Op naar WK-kwalificatie in juni incha'Allah.

Korte samenvatting alle spelers;

Lamyaghri: Kreeg niet veel te doen maar wat ie moest doen deed ie. 7

Basser: Niets speciaal, gewoon z'n mannetje gestaan. 6
Benatia: Speelde weer een beetje als vanouds, geen fouten. 6
Mrani: Zelfde geldt voor hem. 6
Bergdich: Man man man, El Kaddouri wegwezen. 7.5

Hermach: Wilde weer eens het spel verdelen, ga naar huis man. 5.5
Labyad: Niet erg zichtbaar. 6

Amrabat: Leek heel erg gefrustreerd te spelen, kwam z'n spel niet ten goede. 5.5
Boussoufa: Redelijk goed gespeeld en een goal. 6.5
Barrada: Erg aanwezig en wilde veel aan de bal komen, goede assist ook. 7

El Arabi: Scoorde wel, maar verder niet aanwezig. 6.5

Invallers:
Zekroumi: Gewoon goed z'n taken gedaan. 6.5
El Hilali: Ook z'n taken goed ingevuld. 6.5
Carcela: Niet veel aan de bal gezien. 6
El Bahri: Niet gezien behalve die gierige schot aan het einde. 5.5
Boukhriss: Te weinig gespeeld om te oordelen.
Hamdallah: Helaas helaas. Had hem echt een goal gegund. Volgende keer beter inschieten. 5.5

29-02-2012, 22:32
Ik vond de eerste helft 1 grote drama met Hermach als hoofdrolspeler

29-02-2012, 22:35

Citaat door casaoui01:
Ik vond de eerste helft 1 grote drama met Hermach als hoofdrolspeler
Ik vind het wel genoeg geweest met die spelers uit dat soort landen wollah. Liever spelers uit Botola dan, die verdienen het meer en dat kan gunstig zijn voor de nationale competitie. Ik hoop echt dat Bergdich die transfer gaat maken in de zomer. Het is Benatia ook gelukt om een mooie transfer te maken vanuit Ligue 1, ongeveer ook deze leeftijd. Ik hoop het echt incha'allah.

29-02-2012, 22:35


Hilali heeft me zeer verrast. Ijzersterk op de middeveld

29-02-2012, 22:37
Je bent Amrabat vergeten.

Die mag van mij nooit meer opgeroepen worden, hij verpest elke aanval. Totaal geen meerwaarde, speelt als een kip zonder kop!

29-02-2012, 22:38

Citaat door SieMoH:
Hilali heeft me zeer verrast. Ijzersterk op de middeveld


ja hij speelde wel goed .. goeie speler

29-02-2012, 22:38

Citaat door SieMoH:
Hilali heeft me zeer verrast. Ijzersterk op de middeveld
Ja eerlijk waar, maar je ziet ook echt dat spelers uit Botola gewoon willen wollah, ik merk dat echt. Zekroumi ook, echt spijkerhard gewoon. Zulke spelers moet je er bij hebben. Ik vind Zekroumi de ideale vervanger van Benatia. Dan zit je wel met goed centrale verdedigers. Benatia, Zekroumi. Kantari en El Kaoutari.

29-02-2012, 22:49
frankrijk miste ook die manier tegen duitsland

29-02-2012, 22:52
hij had direct zijn schoenen uit moeten doen en het veld afstappen.

29-02-2012, 22:52
heb ik niet gezien man te veel om te kijken man.
Speelde ze goed of niks?

29-02-2012, 22:57

Citaat door Aggie24:
Je bent Amrabat vergeten.

Die mag van mij nooit meer opgeroepen worden, hij verpest elke aanval. Totaal geen meerwaarde, speelt als een kip zonder kop!
Marokkanen zijn echt grappig

29-02-2012, 23:02



Citaat door atlasleeuw070:
heb ik niet gezien man te veel om te kijken man.
Speelde ze goed of niks?
Berrada en bergdich (verdedigend een paar fouten maar zeker beter dan kaddouri) waren een toegevoegde waarde
amrabat is een strijder,geeft zich helemaal
voor de rest blijven Marokkanen in hetzelfde bedje ziek
teveel breien,balverliefd en weinig diepgang
soms zie mogelijkheden waarbij een speler met 1 verticale pass zijn ploegmaat alleen voor doel kan zetten en kapt ie irritant terug of gaat ie dribbelen
el arabi had in de eerste helft 2 keer een bal breed kunnen leggen voor zijn ploegmaat die beter geplaatst stond
verder begrijp ik niet waarom boussoufa alle vrije trappen moet nemen als je berrada hebt (boussoufa mocht bij anderlecht alleen vrije trappen nemen die dicht bij doel waren,de rest waren voor biglia)

Marokko scoort te moeilijk en hebben duidelijk nood aan een spits
achteraan hebben ze met veel fatiha de nul gehouden
tegen ivoorkust zou het hen niet lukken.

29-02-2012, 23:04
hilali zemkrouki.... doe ff gezond man. hilali is die nr 11 toch? die lange.. zo ja! dramatisch! wilde ze3ma stoer doen aan linkerkant..hij had dikke tacke verdiend. Marokko speelde echt slecht.

29-02-2012, 23:08
Wat was dat een grote misser.

Pagina's : [1] 2 3 4 5