Bekijk volle/desktop versie : nederlande journalistiek is onder de mate



Pagina's : [1] 2

23-11-2004, 15:38
de meeste nederlandse jurnalisen zijn alles behalve objectief..de sensatie is hun drijfveer. Vooral als het gaat om onderwerpen omtrent de islam, ipv de dingen tot aan de autentieke bronnen uit te zoeken, velen zij oordelen die nergens op gebaseerd zijn behalve het gissen en vooroordelen..

Een journalist hoort alleen het nieuws te verslaan. Wat nederlandse journalisten vaker doen is zelf nieuws maken.
denk maar aan het incident met de rap groep DHC. DHC had een liedje over herci ali, de journalisten brachten dat liedje als het bedreigen van het leven van herci..denken zij nou egt dat DhC een scud raket richting herci zou sturen? ..( ' stuur een scud raket naar die kanker slett, twee maanden in nederland en zij is al bij de hand&quot
Alsof de kijkcijfers die zij die dag hebben gekregen nie genoeg zijn.
besloten zij nog meer nieuws te crieren door Herci te adviseren aangifte te doen bij de politie.

nogmaals de stelling: nederlandse journalisten crieren zelf het nieuws ipv het op afstand te verslaan.

23-11-2004, 15:39


Néé maar het leeft

23-11-2004, 15:45

Citaat door Ouidath:
Néé maar het leeft
winterslaap gehouden meid
ze3ma je hebt mij gemist

23-11-2004, 15:47
IK ga daar volledig mee akkoord.Meer zelfs ,ik zeg dat zij
aan nazi propaganda doen.Moslims ci Moslims la,maar de blanke
pedofielen en alkoholmoordenaars en vader "neukt eigen dochter" en alkoholpapa's die mama's en kindjes afslaan en sexindustrie die vrouwen op tv vernederen enz enz enz enz
daar wordt niet zoveel over gepraat .Dan ga ik het maar zeggen jullie autochtonen zijn alles behalve geciviliseerd maar jullie zijn geciviliseerde Barbaren.

23-11-2004, 15:48



Citaat door L9awaad:
winterslaap gehouden meid
ze3ma je hebt mij gemist
Harstikke, ik miste je lieve woordjes

23-11-2004, 15:49

Citaat door pistados:
http://www.north-africa.com/one.htm
http://www.maroc.net/actualites/

Je kan altijd deze lezen als je tijd van wachten hebt.
er zijn veel artikelen, welke bedoel je exact?

23-11-2004, 15:50

Citaat door Ouidath:
Harstikke, ik miste je lieve woordjes
hahahahah
lieve woordjes
je bedoelt sgana woordjes

23-11-2004, 15:55
Wat een gefrustreerden weer. Zonder enkele onderbouwing weer. Als ik een linkje plaats van Tegenlicht over toestanden bij FOX NEWS zijn er slechts enkelen op dit forum die het willen bekijken. Gaat Tegenlicht over moslims, is het weer meteen 'die Nederlandse media willen alleen maar moslims bashen'.

Nu dan, aan media valt altijd te zeiken. Maar ik ben ervan overtuigd dat de man of vrouw in de westerse wereld nog steeds het beste aan informatie komen. Er zijn commerciëele media, publieke media, internet, bibliotheken, universiteiten, tegenwoordig kun je zelf voor een prikkie naar het midden oosten, enz. enz.

Je moet er zelf moeite voor doen voor goede informatie, dat is wel één ding wat zeker is. Net zoals als kleding kopen. Maar dan anders.

23-11-2004, 15:56

Citaat door RECHTUIT:
IK ga daar volledig mee akkoord.Meer zelfs ,ik zeg dat zij
aan nazi propaganda doen.Moslims ci Moslims la,maar de blanke
pedofielen en alkoholmoordenaars en vader "neukt eigen dochter" en alkoholpapa's die mama's en kindjes afslaan en sexindustrie die vrouwen op tv vernederen enz enz enz enz
daar wordt niet zoveel over gepraat .Dan ga ik het maar zeggen jullie autochtonen zijn alles behalve geciviliseerd maar jullie zijn geciviliseerde Barbaren.
Wat ben jij vandaag op de heerlijk generaliserende toer.

Van "manipuleerbare blanken" en WO II tot nazi propaganda en gecivilliseerd barbaristische autochtonen.

Vertel eens, zit de haat diep?

23-11-2004, 15:57

Citaat door Hoogervorst:
... Als ik een linkje plaats van Tegenlicht over toestanden bij FOX NEWS zijn er slechts enkelen op dit forum die het willen bekijken. ...
Fantastisch!
"Outfoxed" al gezien Hoogervorst?

23-11-2004, 15:59

Citaat door Hoogervorst:
Wat een gefrustreerden weer. Zonder enkele onderbouwing weer. Als ik een linkje plaats van Tegenlicht over toestanden bij FOX NEWS zijn er slechts enkelen op dit forum die het willen bekijken. Gaat Tegenlicht over moslims, is het weer meteen 'die Nederlandse media willen alleen maar moslims bashen'.

Nu dan, aan media valt altijd te zeiken. Maar ik ben ervan overtuigd dat de man of vrouw in de westerse wereld nog steeds het beste aan informatie komen. Er zijn commerciëele media, publieke media, internet, bibliotheken, universiteiten, tegenwoordig kun je zelf voor een prikkie naar het midden oosten, enz. enz.

Je moet er zelf moeite voor doen voor goede informatie, dat is wel één ding wat zeker is. Net zoals als kleding kopen. Maar dan anders.

Goed geprobeert maar probeer morgen nog eens opnieuw.
Het gaat hier wel over massamedia(ned1,2,3 veronic......)en niet over zoeken
van juiste informatie,het volk houd zich daar niet mee bezig zie Duits Volk die
zich heeft laten vangen door massamedia ,50miljoen doden.

23-11-2004, 16:00

Citaat door ghalid_r:
Fantastisch!
"Outfoxed" al gezien Hoogervorst?

Yep

23-11-2004, 16:01



Citaat door pistados:
Moet wel erg zijn om tussen zulke barbaren te wonen en te arm zijn om uit te wijken...erger nog, financieel afhankelijk te zijn van die barbaren.
JA inderdaad.
lol

23-11-2004, 16:01
Haha deba gheer nsa el sgana

23-11-2004, 16:01

Citaat door pistados:
Moet wel erg zijn om tussen zulke barbaren te wonen en te arm zijn om uit te wijken...erger nog, financieel afhankelijk te zijn van die barbaren.
Hierboven nog één die ernstig lijdt door zijn syfilis...


gEwE

Pagina's : [1] 2