Bekijk volle/desktop versie : Jochie (11) gepakt voor dealen heroïne en coke



29-02-2012, 14:26
Jochie (11) gepakt voor dealen heroïne en coke
UTRECHT - Agenten in burger hebben in Utrecht waarschijnlijk de jongste drugsdealer van het land op heterdaad betrapt. De 11-jarige (!) jongen was samen met een man (20) op de Theemsdreef bezig harddrugs te dealen.

Dat schrijft RTV Utrecht. Een koper stapte bij de 20-jarige Utrechter in de auto en de jongen stopte iets weg in zijn kleding. Alle drie werden ze meegenomen naar het politiebureau. Daar bleek het jochie meerder bolletjes cocaïne en heroïne op zak te hebben. Hij leek niet te beseffen waaraan hij had meegewerkt.

De jongen is opgehaald door zijn moeder. De 20-jarige Utrechter zit nog vast.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/11615112/__Jochie__11__dealt_herone__.html

Moet niet gekker worden op de Theemsdreef.

29-02-2012, 14:31


De Laura Dekker van de criminaliteit dus.

29-02-2012, 14:32

Citaat door Abracadaver:
De Laura Dekker van de criminaliteit dus.
Kan zo in het Guiness book, maar het is toch wat 11en geen soft, maar het echte werk

29-02-2012, 14:34
in de vs zou niemand van dit bericht opkijken

hier gelukkig wel

29-02-2012, 14:34



Citaat door Simcha:
Kan zo in het Guiness book, maar het is toch wat 11en geen soft, maar het echte werk
Ik zou Guiness nog niet bellen, het was namelijk niet solo.

Hij blijkt ook niet te beseffen wat hij heeft gedaan, gewoon een naar trucje, die 11 jarige gaat niet achter de tralies voor bezit, een 20 jarige wel.

29-02-2012, 14:35
Geplaatst door DonJuan_
Ik heb vroeger toen ik 9 ofzo was een stok in de kont van een ezel gedaan(doe ik ook elke dag bij je moer en zusjes, maar dat tezijde) en toen kreeg ik een trap dat wil je niet weten

29-02-2012, 14:37

Citaat door Abracadaver:
Ik zou Guiness nog niet bellen, het was namelijk niet solo.

Hij blijkt ook niet te beseffen wat hij heeft gedaan, gewoon een naar trucje, die 11 jarige gaat niet achter de tralies voor bezit, een 20 jarige wel.
Inderdaad, ik hoop dat die 20 jarige keihard aangepakt wordt niet alleen voor dealen, maar ook voor medeschuldig maken van een minderjarige.