Bekijk volle/desktop versie : Stel je mocht kiezen, wat was je keus dan? :giechel:



Pagina's : [1] 2

29-02-2012, 11:46

Citaat:
Stel je mocht kiezen om geboren te zijn in een andere land, die andere culturen en tradities hebben. Ik ga ervan uit dat hier iedereen een Marokkaan(se) is. Wat was je keus geweest?
Ik, Turks. Kan ik de taal een keer begrijpen.

29-02-2012, 11:51


Saudisch denk ik. Zou wel willen weten hoe ik het zou ervaren in een land te leven waar de 'sharia' wordt nageleefd.

29-02-2012, 11:53

Citaat door marruecos87:
Rapa Nui. Dan kon ik verklaren hoe ze dit hebben kunnen doen.


Rapa Nui? Nog nooit van gehoord. Hoe noem je de bewoners daar dan?

Citaat door Gezeur:
Saudisch denk ik. Zou wel willen weten hoe ik het zou ervaren in een land te leven waar de 'sharia' wordt nageleefd.
Zie je dat iets als positiefs of negatiefs? In Saudie mogen vrouwen geen auto rijden!!

29-02-2012, 11:55
maar ze mogen wel via bleuthoot contacten leggen op straat aangezien je daar moeilijk een vrouw kan aanspreken wat daar wel niet allemaal gebeurt allah ay ster

29-02-2012, 11:58



Citaat door marruecos87:
Marruecos87 & co.

Not funny, just sayin =/. Rapanui'en?

Citaat door Gawria83:
maar ze mogen wel via bleuthoot contacten leggen op straat aangezien je daar moeilijk een vrouw kan aanspreken wat daar wel niet allemaal gebeurt allah ay ster
Waar? Turkije of Saudie Arabie?

29-02-2012, 11:59

Citaat door Unreachable__:
Rapa Nui? Nog nooit van gehoord. Hoe noem je de bewoners daar dan?
Zie je dat iets als positiefs of negatiefs? In Saudie mogen vrouwen geen auto rijden!!
Jups. Weet je, in zo een omgeving word je als vrouw wel minder snel verleid tot zondes.

@ Marruecos, dan had ik niet eens een rijbewijs.

29-02-2012, 11:59

Citaat door marruecos87:
Marruecos87 & co.
Je ot doet me denken aan de smiley-bende .. freaky shit.

Verder zou het wel bijzonder zijn geweest als ik geboren zou zijn in de Atlas gebergte in Marokko(ben in NL geboren) bij de boeren.. die-hard leven proeven.

29-02-2012, 12:01

Citaat door Unreachable__:
Not funny, just sayin =/. Rapanui'en?

Waar? Turkije of Saudie Arabie?
saudi arabie

29-02-2012, 12:02

Citaat door Gezeur:
Jups. Weet je, in zo een omgeving word je als vrouw wel minder snel verleid tot zondes.

@ Marruecos, dan had ik niet eens een rijbewijs.

Ja, daar moet ik je wel gelijk in geven. zou jij dan een andere gezeur zijn, met andere gedachtegang e.d. ?

Citaat door Ma.Soeur:
Je ot doet me denken aan de smiley-bende .. freaky shit.

Verder zou het wel bijzonder zijn geweest als ik geboren zou zijn in de Atlas gebergte in Marokko(ben in NL geboren) bij de boeren.. die-hard leven proeven.
Dus geen niet - Marokkaanse zijn?

29-02-2012, 12:03
ik in dubai, en dan zou ik hier in nl alleen maar zijn om te studeren omdat ik dat graag wil.

29-02-2012, 12:03

Citaat door Gawria83:
saudi arabie
Ik kan de link niet leggen tussen een bluethoot contact? Verklaar nader..

29-02-2012, 12:05

Citaat door Zemmita:
ik in dubai, en dan zou ik hier in nl alleen maar zijn om te studeren omdat ik dat graag wil.
Dubai? Dan hier naartoe komen? Dan moet je wel heel veel houden van deze kikkerlandje. Maar jij studeert graag?

29-02-2012, 12:05


Ik ook wel Turkije..mooie mix oosters en westers lijkt mij

29-02-2012, 12:06

Citaat door marruecos87:
Wel funny. Het volk heet Rapa Nui en een inwoner heet een Rapa Nui.
Grapje is nooit grappig, wanneer de grappenmaker om zijn eigen grappen lacht. So not funny.

Ben je een keer al naar het land geweest? Lijkt mij een land, dat bezigt houd met veel voodop =/ Layster.

29-02-2012, 12:09

Citaat door habibaziz:
Ik ook wel Turkije..mooie mix oosters en westers lijkt mij
Ja, zeker wel. Ik ben ooit naar Turkije geweest, en mijn god wat een land.

Pagina's : [1] 2