Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij vertellen wat dit betekend?



Pagina's : [1] 2

23-11-2004, 15:05

Citaat door Trustfull:
Ik kreeg net een berichtje van een onbekend nummer. Zelf ben ik Nederlands en heb dus geen idee wat er staat. Misschien kan iemand hier mij helpen?? Alvast bedankt!
Dit staat er:

Jel oko 3 dolazis



Groetjes Trust
.

23-11-2004, 15:08



Citaat door Trustfull:
Ik kreeg net een berichtje van een onbekend nummer. Zelf ben ik Nederlands en heb dus geen idee wat er staat. Misschien kan iemand hier mij helpen?? Alvast bedankt!
Dit staat er:

Jel oko 3 dolazis



Groetjes Trust
Ze weten waar je woont, en ze komen je opzoeken ...met z' drieen

23-11-2004, 15:12
Ze zeggen: Jel oko 3 dolazis. Is swahili voor: Mag ik 3 dollar lenen

23-11-2004, 15:13

Citaat door matahari:
Ze weten waar je woont, en ze komen je opzoeken ...met z' drieen
Hoe komt het dat ik jou ook niet geloof..
Ik ga helemaal stukie hiero..

23-11-2004, 15:15



Citaat door Trustfull:
Ik kreeg net een berichtje van een onbekend nummer. Zelf ben ik Nederlands en heb dus geen idee wat er staat. Misschien kan iemand hier mij helpen?? Alvast bedankt!
Dit staat er:

Jel oko 3 dolazis



Groetjes Trust
That is not Arabic or Amazigh....

23-11-2004, 15:20

Citaat door Trustfull:
Ik kreeg net een berichtje van een onbekend nummer. Zelf ben ik Nederlands en heb dus geen idee wat er staat. Misschien kan iemand hier mij helpen?? Alvast bedankt!
Dit staat er:

Jel oko 3 dolazis



Groetjes Trust
O I forgot one thing, you made a grammatical error. You wrote:" Wie kan mij vertellen wat dit betekend??" Betekend with a d??

You have to write it like this:"Wie kan mij vertellen wat dit betekent??" With a T !! Who is the foreigner now?

23-11-2004, 15:28

Citaat door Trustfull:
En je hebt weer gelijk. Maar aan de taal te zien, ben jij dat en niet ik.
No I'm a Dutchman with Moroccan parents....

But I don't want to write in Dutch anymore on this Forum as a protest against all Pim Fortyun-fans, Geert Wilders-fans, Neo-nazi's and other people who came to this forum after the murder of TvG.

In the good old days maybe 30 people were active on this forum "Marokkaanse Jongeren en Actualiteiten", most people were in the "onzinhoekje". But after that horrible event, we have almost 200 "strange" people on this forum....

23-11-2004, 15:45

Citaat door Atlasleeuw:
No I'm a Dutchman with Moroccan parents....

But I don't want to write in Dutch anymore on this Forum as a protest against all Pim Fortyun-fans, Geert Wilders-fans, Neo-nazi's and other people who came to this forum after the murder of TvG.

In the good old days maybe 30 people were active on this forum "Marokkaanse Jongeren en Actualiteiten", most people were in the "onzinhoekje". But after that horrible event, we have almost 200 "strange" people on this forum....
Ik zou je dan toch aanraden om Arabisch te blijven schrijven, want dit kan ik nog begrijpen.

Je kan het natuurlijk ook anders bekijken, positief. Wij, autochtonen, hebben ons nooit veel aangetrokken van de islam of zijn uitingen. Nu zijn we wel geïnteresseerd geraakt, en vallen van de ene verbazing in de andere. Elkaar leren kennen, is dat niet iets waar je blij om kan zijn?

23-11-2004, 15:51

Citaat door newix:
Ik zou je dan toch aanraden om Arabisch te blijven schrijven, want dit kan ik nog begrijpen.

Je kan het natuurlijk ook anders bekijken, positief. Wij, autochtonen, hebben ons nooit veel aangetrokken van de islam of zijn uitingen. Nu zijn we wel geïnteresseerd geraakt, en vallen van de ene verbazing in de andere. Elkaar leren kennen, is dat niet iets waar je blij om kan zijn?
Nou mijn Nederlandse medestudenten, professoren en collega's kunnen het prima met mij vinden en ik met hen.
Wat ik al die mediaclowns zou willen aanraden: LEES DE KORAN EENS EEN KEER!!

23-11-2004, 15:55

Citaat door Trustfull:

Ik kreeg net een berichtje van een onbekend nummer. Zelf ben ik Nederlands en heb dus geen idee wat er staat. Misschien kan iemand hier mij helpen?? Alvast bedankt!
Dit staat er:

Jel oko 3 dolazis



Groetjes Trust

Citaat door matahari:
Ze weten waar je woont, en ze komen je opzoeken ...met z' drieen


Citaat door Ouidath:
Ze zeggen: Jel oko 3 dolazis. Is swahili voor: Mag ik 3 dollar lenen



Mort de rire!


gEwE

23-11-2004, 16:04
dat is somalisch ik weet wat er staat!!
ZE ZEGGEN OVER 3 DAGEN KOMEN ZE JE OPHALEN, WANT HIRSI ALI WIL JE WAT VRAGEN/OF JAH k GA VERDER NIET VERKLAPPEN

VOLGENS MIJ EH, IS EEN BEETJE ILLEGAAL DIE SOMALIER IK BEGRIJP OOK NIET GOED MAAR BEREID JE VOOR!! ZE KOMEN JE OPHALEN MET EEN HELICOPTER

MAAR GOED!!!
VEEL SUCCES

23-11-2004, 16:06
ik wil een trio doen, jij in het midden..................dat is wat het betekent....

23-11-2004, 16:22



Citaat door Atlasleeuw:
Nou mijn Nederlandse medestudenten, professoren en collega's kunnen het prima met mij vinden en ik met hen.
Wat ik al die mediaclowns zou willen aanraden: LEES DE KORAN EENS EEN KEER!!
Met die koran door te lezen ben je nog niets, je moet er blijkbaar een levenslange studie van maken, als zelfs de imams elkaar tegenspreken, en er verschillende groeperingen bestaan die elkaar zowat naar het leven staan. Daarenboven bestaan er wereldwijd honderden heilige, dikke boeken. Waarom moeten we er van uitgaan dat er enkel in de koran waardevolle dingen staan?

Veel eenvoudiger en logischer is het als jullie, die wel de moeite doen om de koran te lezen en te begrijpen, ons dat op een te begrijpen manier zouden willen uitleggen, er rekening mee houdend dat velen hier niet eens geloven in een god (de meerderheid der westerlingen).

Wat de onbeleefdheid van veel mensen op dit forum betreft: je hoeft niet goed te kunnen lezen om te zien dat het van beide kanten komt. Zelfs mensen die het goed menen, worden geschoffeld. De islam is te nemen of te laten, met alles er op en er aan. Kritiek, of ze nu scherp wordt uitgesproken of niet, mag niet.

Wel een beetje moeilijk om respect te verwachten voor dergelijke houding.

23-11-2004, 16:28

Citaat door Atlasleeuw:
No I'm a Dutchman with Moroccan parents....

But I don't want to write in Dutch anymore on this Forum as a protest against all Pim Fortyun-fans, Geert Wilders-fans, Neo-nazi's and other people who came to this forum after the murder of TvG.

In the good old days maybe 30 people were active on this forum "Marokkaanse Jongeren en Actualiteiten", most people were in the "onzinhoekje". But after that horrible event, we have almost 200 "strange" people on this forum....
Ach, alsof in het engels stukken beter is.
Zie http://www.stormfront.org

23-11-2004, 16:38

Citaat door AlZawahiri:
Dat is inderdaad onmogelijk, want een ongelovige zal alle tekenen ontkennen, en alle bewijzen naast zich neerleggen. en onmogelijke taak dus.



ps. maar is er geen site voor ongelovigen, kunnen jullie daar interessante discussie voeren?
Natuurlijk kunnen we dat, maar dan is het zeer eenzijdig, he. Wordt er niet alom beweerd dat we elkaar moeten leren kennen en respecteren? Dat zal moeilijk gaan als we ons elk in ons hoekje opsluiten. Ik zou denken dat dit toch een goede site is om de standpunten van moslims te begrijpen en verduidelijkt te zien.

Als de islam zo waardevol is, dan moet een moslim dat toch kunnen overbrengen? Hoe kan je nu anders begrip verwachten van mensen die daar niet mee geboren of mee opgegroeid zijn?

Pagina's : [1] 2