Bekijk volle/desktop versie : ervaringen marokkaanse consulaat.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

28-02-2012, 10:08
,

28-02-2012, 10:18


drop je ervaringen hier.

28-02-2012, 10:23
Een envelop kopen en een extra kopie moeten maken bij de slager naast het consulaat was hilarisch.

28-02-2012, 10:25
Je moet gewoon met ze omgaan zoals zij met je omgaan.Zo doe ik het ook.Geen klachten hier hoor.

28-02-2012, 10:31



Citaat door Slaapkop.:
Een envelop kopen en een extra kopie moeten maken bij de slager naast het consulaat was hilarisch.
bizar dat zij niet zorgen voor een kopieer apparaat en enveloppen , maar de manier van communiceren overschrijdt alle fatsoen.

28-02-2012, 10:32

Citaat door chadia79:
Je moet gewoon met ze omgaan zoals zij met je omgaan.Zo doe ik het ook.Geen klachten hier hoor.
je moet streven naar verbetering , hun bijna dierlijk gedrag te noemen , is ook voor hun niet goed.we mogen dit niet zo laten

28-02-2012, 10:35
Je overdrijft met je dierlijk gedrag.Ze doen gewoon hun werk op een correcte manier,wat wil je nog meer.Een glimlachje hier,een overbodige praatje daar,net als bij die irroemieen,dat is wat je gewend bent.

28-02-2012, 10:37

Citaat door salamo3aleykoum:
salam o3aleykoum,

ik heb altijd al slechte ervaring gehad met de marokkaanse consulaat en iedereen die ik spreek is niet te spreken over hen.ze zijn vrouwonvriendelijk , behandelen je onderdanig , hebben geen beleid ( de 1 zegt tegen je dat moet meenemen en zijn collega zegt weer wat anders) ze zijn kortaf in het geven van informatie als je daarom vraagt (ze willen dat je steeds zelf blijft vragen ,( z3ma ze zijn hoog en je moet veel moeten doen om ze te bereiken) .ze zijn hoogmoedig , associal ( ipv gaat u maar daar zitten , zeggen zitten 'GA zitten' , bij de balie zeggen ze 'GA' als je naar de consulaat wordt verwezen.

onze jongeren spreken niet allemaal arabisch en die mensen daar spreken arabisch en soms spreken ze wel nederlads , maar weigeren dat te spreken omdat ze je willen treiteren.

enfin iedereen klaagt onderling over ze , maar waarom doen we daar niet iets aan ,want zij gaan gewoon door met hun gedragingen.

kunnen we niet de handen ineen slaan en een petitie maken , die we vervolgens naar mohammed 6 sturen?
ik ben daar niet handig in , misschien zijn er broeders en zusters die ook het gedrag van de marokkaanse consulaat zat zijn en zich willen inspanningen opdat er verbetering zal komen?

iedereen die ik sprak zit tegen het bezoek naar een marokkaanse consulaat op en de meeste komen na zo'n bezoek gestresst en met hoofdpijn thuis.


dus wie wil meedoen?
lijkt mij een goed initiatief, ik sluit me bij jou aan

28-02-2012, 10:41

Citaat door salamo3aleykoum:
je moet streven naar verbetering , hun bijna dierlijk gedrag te noemen , is ook voor hun niet goed.we mogen dit niet zo laten
dit is idd het geval streven naar verbetering, zo heb ik ook destijds iemand meegemaakt (toen je zeg maar die nieuwe paspoorten moest aanvragen........) hebben sommige mensen gewoon die medewerkers met "geld" omgekocht en toen hebben die mensen wel een voorlopige paspoort gekregen en diegene die niets gaf moest maar 1 jaar gaan wachten terwijl de vakantie periode in aantocht was

28-02-2012, 10:41

Citaat door gewoonhappy:
lijkt mij een goed initiatief, ik sluit me bij jou aan
bismillaah


welkom

28-02-2012, 10:42
Ik denk dat het probleem aan 2 kanten zit in dit geval. Je kunt niet alleen de schuld leggen bij de consulaatmedewerkers. Er zullen vast wel een paar idioten tussen zitten, maar aan de andere kant zijn de marokkanen die daar hun zaakjes komen nou ook niet bepaald altijd beleefd in woord en gedrag.

Je moet ook eens stil staan bij de dingen die die mensen dagelijks mee moeten maken. Zij ervaren namelijk ook een denigrerende arrogante houding van de mgarba van hier.

28-02-2012, 10:43

Citaat door gewoonhappy:
dit is idd het geval streven naar verbetering, zo heb ik ook destijds iemand meegemaakt (toen je zeg maar die nieuwe paspoorten moest aanvragen........) hebben sommige mensen gewoon die medewerkers met "geld" omgekocht en toen hebben die mensen wel een voorlopige paspoort gekregen en diegene die niets gaf moest maar 1 jaar gaan wachten terwijl de vakantie periode in aantocht was
ze zijn spijtig alles behalve eerlijk

28-02-2012, 10:44



Citaat door salamo3aleykoum:
bismillaah


welkom
en nou nog de andere

28-02-2012, 10:47

Citaat door maaltje:
Ik denk dat het probleem aan 2 kanten zit in dit geval. Je kunt niet alleen de schuld leggen bij de consulaatmedewerkers. Er zullen vast wel een paar idioten tussen zitten, maar aan de andere kant zijn de marokkanen die daar hun zaakjes komen nou ook niet bepaald altijd beleefd in woord en gedrag.

Je moet ook eens stil staan bij de dingen die die mensen dagelijks mee moeten maken. Zij ervaren namelijk ook een denigrerende arrogante houding van de mgarba van hier.
hier ga ik nu een debat over voeren!

Dit is echt niet zo net zoals ts al beschreef dat er sommige gewoon Nederlands spreken en doen alsof ze de klanten niet verstaan dan blijven ze gewoon volhouden om arabisch te spreken, de meeste die spreken geen woord arabisch hoe willen zij dan gaan communiceren (met handen of voeten zeker) tuurlijk worden de meeste dan agressief en arrogant ALS JE ALLEEN MAAR LELLA EN SIDI MOET ZEGGEN wat zij daar graag willen horen dat schiet ook niet op.

28-02-2012, 10:48
Eens met maaltje en chadia. Als jij ze als mensen benadert, krijg je hetzelfde terug. Zie dat mensen ze opgefokt en agressief benaderen van zo mij kan je niks flikken... Dan zou ik ook denken, voor die ga ik echt niet hard werken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8