Bekijk volle/desktop versie : 8 kg afvallen!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

27-02-2012, 13:16
Hoe???????????????????????????????????????

27-02-2012, 13:18


gezond eten, veel water drinken en sporten!!

27-02-2012, 13:27
crashen.......

27-02-2012, 13:31
Appelazijn, google maar.

27-02-2012, 13:32



Citaat door Fatimahh:
Appelazijn, google maar.
Geen aanrader, het is namelijk heel slecht voor je! Google maar

27-02-2012, 13:40

Citaat door sweeta:
Geen aanrader, het is namelijk heel slecht voor je! Google maar
Slecht voor je gebid ja, maar daar heb je die capsules voor. Verder moet je het met mate gebruiken en niet op een nuchtere maag.

Dan zou er niks aan de hand moeten zijn.

27-02-2012, 13:45

Citaat door RedouansBaby:
Hoe???????????????????????????????????????
je mond dicht laten naaien bij de dokter (schijnt te helpen je mag dan alleen maar vloeibare voedsel eten denk aan: soep,gepureerde aardappels ......)

27-02-2012, 13:52

Citaat door Fatimahh:
Slecht voor je gebid ja, maar daar heb je die capsules voor. Verder moet je het met mate gebruiken en niet op een nuchtere maag.

Dan zou er niks aan de hand moeten zijn.
Het is slecht voor je maag! Ik ga even voor je kijken waar het precies staat.
Ik heb ook een tijdje appelazijn met water gemengd ben er wel van afgevallen maar toen ik las wat het met je deed ben ik er gelijk mee gestopt.

27-02-2012, 13:53
Hmmmm topic over apelazijn dan ben ik er als de kippen bij. Ik gebruik dit nu ook al enkele dagen. Heb op google gezocht, schijnt idd te helpen dus heb ik maar een flesje aangeschaft. Maar dat ding is niet te slikken, ik doe ongeveer 2 soeplepels azijn en 3 lepels water, maar het blijft zuur. Bij het inslikken voel ik het gewoon branden in mijn maag. Vraag me nu echt wel af of dit echt wel gezond is. Mijn ouders en broer verklaren me gek en zeggen dat het niet gezond kan zijn.

Iemand verklaring??? of juiste gebruikwijze? Ohjaaa die geur is ook niet te harden.

27-02-2012, 13:57

Citaat door Fatimahh:
Appelazijn, google maar.
Ieegg krijg nu al kotsnijgingen kheb het gekocht tlijk wel bedorvenn tverpest gelijk je dag ik was de helle dag
Kots misselijkkkkk

27-02-2012, 13:59

Citaat door mocro-princes:
Ieegg krijg nu al kotsnijgingen kheb het gekocht tlijk wel bedorvenn tverpest gelijk je dag ik was de helle dag
Kots misselijkkkkk
je kan beter de pillenvorm nemen.

27-02-2012, 14:03
onze profeet s.w.s heeft ook appelazijn gebruikt maar hij nam het met brood. Het schijnt juist wel goed voor de gezondheid te zijn alleen voor je gebit wat minder.

27-02-2012, 14:07



Citaat door 87zahra87:
Hmmmm topic over apelazijn dan ben ik er als de kippen bij. Ik gebruik dit nu ook al enkele dagen. Heb op google gezocht, schijnt idd te helpen dus heb ik maar een flesje aangeschaft. Maar dat ding is niet te slikken, ik doe ongeveer 2 soeplepels azijn en 3 lepels water, maar het blijft zuur. Bij het inslikken voel ik het gewoon branden in mijn maag. Vraag me nu echt wel af of dit echt wel gezond is. Mijn ouders en broer verklaren me gek en zeggen dat het niet gezond kan zijn.

Iemand verklaring??? of juiste gebruikwijze? Ohjaaa die geur is ook niet te harden.
Neem de capsules die zijn minder sterk in smaak.

En sweeta ben erg benieuwd, kan er zelf niks over vinden.

27-02-2012, 14:11

Citaat door mocro-princes:
Ieegg krijg nu al kotsnijgingen kheb het gekocht tlijk wel bedorvenn tverpest gelijk je dag ik was de helle dag
Kots misselijkkkkk
Hahahaha zoo herkenbaar. Afschuwelijk gewoon die smaak en geur. Ik knijp eerst mijn neus dicht, dan slik ik het in 1 slok door vervolgens drink ik 2 slokken water, eet ik iets, kleine hap en dan meteen een kauwgom in me mond. Dit alles terwijl ik me neus dichtknijp. Kan ik maar 1 minuut volhouden ofzo. Maar echt boeit me niets dat ik op dat moment alles gewoon binnenslok, als ik maar die geur en smaak niet in me mond heb. Walgelijk idd.

Echt knap van de dames die dit tijdje volhielden!

27-02-2012, 16:28
Waar kun je appelazijn capsules kopen dan? Na hoelang merk je verschil en hoeveel kg? Ik sport ook ernaast ongeveer 2x in de week
Maar wat ik me afvraag, is dat wanneer je dan stopt met innemen van appelazijn, kom je dan niet weer aan?

Pagina's : [1] 2