Bekijk volle/desktop versie : xxxxxakie



27-02-2012, 11:56
Zijn er mensen bekend met deze ziekte? Ik hoor dat je een streng dieet moet volgen hiervoor met producten waar geen gluten in zitten. Nou vraag ik me af hoe je dat in godsnaam kan volhouden als je bijvoorbeeld op vakantie bent in marokko?

Iemand al ervaring hiermee?

27-02-2012, 12:50


Zoek op het internet naar de producten waar het in zit, en probeer ze te vervangen. Er zijn vast veel lotgenoten die dit al geanalyseerd hebben.

27-02-2012, 13:12

Citaat door tazia:
Zoek op het internet naar de producten waar het in zit, en probeer ze te vervangen. Er zijn vast veel lotgenoten die dit al geanalyseerd hebben.
Hey stadsgenoot, (kom toevallig ook uit taza). Deze gluten zitten bijna overal in, behalve groente en fruit enzo. Brood kan ik vergeten, koekjes, soep, spaghetti, macaroni etc. Hier in nederland kan je ze nog kopen in een gezondheidswinkel. Maar in marokko hebben ze deze nog niet voor zover ik weet.

27-02-2012, 15:42

Citaat door Fatjuuuh:
Hey stadsgenoot, (kom toevallig ook uit taza). Deze gluten zitten bijna overal in, behalve groente en fruit enzo. Brood kan ik vergeten, koekjes, soep, spaghetti, macaroni etc. Hier in nederland kan je ze nog kopen in een gezondheidswinkel. Maar in marokko hebben ze deze nog niet voor zover ik weet.
haha ben je ook uit buurt van het berbergebied daar of ben je een echte tazia?

Je kan toch hiervandaan het een en ander meenemen.. Gewoon voor jezelf en dan daar koken..Gewoon veel inslaan.. Je kan wel vlees eten, kip.. Misschien bepaalde soorten deeg?

28-02-2012, 11:59



Citaat door tazia:
haha ben je ook uit buurt van het berbergebied daar of ben je een echte tazia?

Je kan toch hiervandaan het een en ander meenemen.. Gewoon voor jezelf en dan daar koken..Gewoon veel inslaan.. Je kan wel vlees eten, kip.. Misschien bepaalde soorten deeg?
Nee, ben een echte tazia, uit de stad. spreek geen berbers.

Ja dat wordt inderdaad heel veel inkopen doen. Is helaas ook hartstikke duur 10 sneetjes brood voor 3.50, en het is niet eens te eten. S,aakt echt nergens naar.