Bekijk volle/desktop versie : Speciaal voor onze lieve zuster



Pagina's : [1] 2 3

26-02-2012, 23:37
MyMy.

Vind 't zo erg dat ze zich zo extreem rot voelt, en dacht, we moeten haar opvrolijken, blij maken met iets.....

Laten we het AUB netjes en respectvol houden en denk aan onze zuster die hulp nodig heeft. Ik kan haar hier vast niet mee helpen maar ik dacht iets beter dan niets. En ik hoop dat ze beseft dat ze niet vergeten is, en er mensen zijn die oprecht om haar geven!

26-02-2012, 23:38


Ik doe mee.

26-02-2012, 23:42
wat was er met mymy dan?

26-02-2012, 23:42
SobhanAllah, dacht net nog aan haar..

Wil even zeggen dat je zeker niet alleen bent. Elke keer als je je down voelt bid 2 ra93aat en richt je tot Allah sobhanahou wa ta3ala.. verder vind ik je echt een lieve meid.. als je ergens over wil praten kan je mij pmen.. ik hou van je omwille van Allah

[video=youtube;5Soo2moqa3A]http://www.youtube.com/watch?v=5Soo2moqa3A[/video]

26-02-2012, 23:45


Wat oumdounia doet is een goed plan. Plaats een tekst voor haar, inshaa Allah dringt tot haar door dat het leven mooier is dan ze denkt. Moge Allah haar lijden verlichten....

Hoeft niet alleen dua's. Mag ook iets grappigs, zodat ze weer lacht. of tips waar ze iets aan zal hebben.

26-02-2012, 23:46

Citaat door maaltje:
wat was er met mymy dan?



Depressief, zelfmoordneigingen etc..

26-02-2012, 23:46

Citaat door moslimamma:
Wat oumdounia doet is een goed plan. Plaats een tekst voor haar, inshaa Allah dringt tot haar door dat het leven mooier is dan ze denkt. Moge Allah haar lijden verlichten....
Amien

26-02-2012, 23:47

Citaat door oumdounia:
SobhanAllah, dacht net nog aan haar..

Wil even zeggen dat je zeker niet alleen bent. Elke keer als je je down voelt bid 2 ra93aat en richt je tot Allah sobhanahou wa ta3ala.. verder vind ik je echt een lieve meid.. als je ergens over wil praten kan je mij pmen.. ik hou van je omwille van Allah
Mooi advies

up

26-02-2012, 23:48

Citaat door moslimamma:
Depressief, zelfmoordneigingen etc..
Oei, da's heftig!

Insha Allah zal ze zichzelf hierin hervinden en hier sterker uitkomen insha Allah.

26-02-2012, 23:54
BarakaAllahou fikoum.. en Ameen op de ad3iya!

27-02-2012, 00:01
Heb er een filmpje bij gezet.. heeft me vaak geholpen en gerustgesteld in mijn minder leuke dagen Hamdoulillah..

Maar wat gaan we voor onze lieve zuster doen
Als het toegestaan was had ik voor haar gezongen.. jammer dat hier ook heren komen

27-02-2012, 00:02

Citaat door oumdounia:
Heb er een filmpje bij gezet.. heeft me vaak geholpen en gerustgesteld in mijn minder leuke dagen Hamdoulillah..

Maar wat gaan we voor onze lieve zuster doen
Als het toegestaan was had ik voor haar gezongen.. jammer dat hier ook heren komen
hahaha

27-02-2012, 00:03


Kijk wat voor reclame m.nl plaatst aangepast op de titel van de topic:

Overtuigend overkomen? http://www.Xzellent.nl/overtuigingskracht
Een vaardigheid die u met succes in enkele dagen kunt ontwikkelen!

Ze3ma ik lieg ofzo.

27-02-2012, 00:04

Citaat door moslimamma:
Kijk wat voor reclame m.nl plaatst aangepast op de titel van de topic:

Overtuigend overkomen? http://www.Xzellent.nl/overtuigingskracht
Een vaardigheid die u met succes in enkele dagen kunt ontwikkelen!

Ze3ma ik lieg ofzo.

27-02-2012, 00:05

Citaat door oumdounia:
Heb er een filmpje bij gezet.. heeft me vaak geholpen en gerustgesteld in mijn minder leuke dagen Hamdoulillah..

Maar wat gaan we voor onze lieve zuster doen
Als het toegestaan was had ik voor haar gezongen.. jammer dat hier ook heren komen



Ik weet wel een filmpje, een grappige lied dat gaat over depressie maar wel met piano..........en Tafedja7t houdt deze topic in de gaten.

Pagina's : [1] 2 3