Bekijk volle/desktop versie : Van Bommel kiest binnenkort tussen PSV & Milan



Pagina's : [1] 2

26-02-2012, 23:35
De Telegraaf meldt maandag in haar ochtendeditie dat Mark van Bommel van AC Milan te horen heeft gekregen dat de Italiaanse club zijn contract graag wil verlengen. Dat meldde journalist Valentijn Driessen zondagavond bij Eredivisie Live. Volgens de zaakwaarnemer van Van Bommel is het nu aan de middenvelder zelf om een keuze te maken. Zoals bekend ziet hij een terugkeer naar PSV ook wel zitten, mits Van Gaal niet naar PSV komt


http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/27180_Telegraaf%3A%20AC%20Milan%20wil%20contract%2 0Van%20Bommel%20graag%20verlengen.php

26-02-2012, 23:38


psv moet de keuze of ze van gaal halen niet laten afhangen van een stel bierbuiken die roepen dat ze boeren zijn

van gaal kan van deze jonge selectie binnen no time een geoliede moordmachine maken

psv heeft daar meer aan dan aan van bommel

26-02-2012, 23:39
Die twee hebben het flink aan de stok gekregen in Munchen.

26-02-2012, 23:40
Van bommel heeft nog even niks te zoeken in de eredivisie, hij kan nog makkelijk een jaartje mee in de top competitie

26-02-2012, 23:43


Van Gaal maakt er wel een top elftal van, maar Van Bommel is een held in Eindhoven en kan nog paar jaartjes mee , moeilijke keus

Ik hoop zelf nog op Van Marwijk ,en dan Van Bommel terug ,zo nie dan mag Van Gaal komen .
Dickie hoef van mij nie.

26-02-2012, 23:46

Citaat door UrSuperior:
psv moet de keuze of ze van gaal halen niet laten afhangen van een stel bierbuiken die roepen dat ze boeren zijn

van gaal kan van deze jonge selectie binnen no time een geoliede moordmachine maken

psv heeft daar meer aan dan aan van bommel
Van Gaal zou Engeland moeten gaan trainen. Veel talenten waarmee hij iets kan opbouwen.

PSV kan wel een gruwelijk team hebben komend seizoen. Met wat versterkingen in de verdediging kan het wel wat worden in de CL. Als ze ook nog gunstig loten. Ik hoop wel dat Labyad niet weg gaat, zou echt zonde zijn.

26-02-2012, 23:47

Citaat door MevrArrogant:
Die twee hebben het flink aan de stok gekregen in Munchen.
heb je laatst dat stukje gezien dat van bommel gewoon het achterste van zn tong liet zien tegen van raaij en niet doorhad dat alles opgenomen werd? :

braafheid schijnt van gaal zelfs te hebben geslagen daar in munchen :hihi

26-02-2012, 23:51

Citaat door MADEinMOROCCO:
Van Gaal zou Engeland moeten gaan trainen. Veel talenten waarmee hij iets kan opbouwen.

PSV kan wel een gruwelijk team hebben komend seizoen. Met wat versterkingen in de verdediging kan het wel wat worden in de CL. Als ze ook nog gunstig loten. Ik hoop wel dat Labyad niet weg gaat, zou echt zonde zijn.
1e versterking is al binnen ,Jorghensen(zanka) van Kopenhagen en international van Denemarken, topclubs in europa wouden hem ook hebben alleen hij koos voor tussenstap bij PSV

26-02-2012, 23:52

Citaat door MevrArrogant:
Die twee hebben het flink aan de stok gekregen in Munchen.

26-02-2012, 23:56

Citaat door UrSuperior:
heb je laatst dat stukje gezien dat van bommel gewoon het achterste van zn tong liet zien tegen van raaij en niet doorhad dat alles opgenomen werd? :

braafheid schijnt van gaal zelfs te hebben geslagen daar in munchen :hihi
Ja dankzij dat telefoongesprek wist iedereen dat hij niet terug zou keren bij psv als van gaal de nieuwe trainer zou worden. Anders had niemand dat geweten. Van raaj heeft dan wel beweerd dat het niet de bedoeling was, maar daar zit wel meer achter.

Zou je denken? Waren het geen geruchten. Tijdens de training ging het al mis, maar of hij hem nou later daadwerkelijk heeft geslagen weet ik niet..

26-02-2012, 23:58

Citaat door MADEinMOROCCO:
Van Gaal zou Engeland moeten gaan trainen. Veel talenten waarmee hij iets kan opbouwen.

PSV kan wel een gruwelijk team hebben komend seizoen. Met wat versterkingen in de verdediging kan het wel wat worden in de CL. Als ze ook nog gunstig loten. Ik hoop wel dat Labyad niet weg gaat, zou echt zonde zijn.
als bondscoach kun je niet echt de langere termijn bewaken zoals je dat als clubcoach wel kan doen. van gaal heeft het altijd moeten hebben van sterke teams smeden van jonge spelers. als bondscoach werk je doorgaans met gearriveerde spelers, daar heeft ie altijd moeite mee gehad

27-02-2012, 00:00

Citaat door PSVamzy-:

Toen was alles nog koek en bier haha.

27-02-2012, 00:04



Citaat door MevrArrogant:
Ja dankzij dat telefoongesprek wist iedereen dat hij niet terug zou keren bij psv als van gaal de nieuwe trainer zou worden. Anders had niemand dat geweten. Van raaj heeft dan wel beweerd dat het niet de bedoeling was, maar daar zit wel meer achter.

Zou je denken? Waren het geen geruchten. Tijdens de training ging het al mis, maar of hij hem nou later daadwerkelijk heeft geslagen weet ik niet..
van gaal schijnt er dus een carriere als potloodventer naast te hebben gehad. wie weet was braafheid dr niet van gediend op een dag toen die alleen onder de douche stond ofzo. je weet maar nooit

27-02-2012, 00:05

Citaat door UrSuperior:
als bondscoach kun je niet echt de langere termijn bewaken zoals je dat als clubcoach wel kan doen. van gaal heeft het altijd moeten hebben van sterke teams smeden van jonge spelers. als bondscoach werk je doorgaans met gearriveerde spelers, daar heeft ie altijd moeite mee gehad
Hij riep altijd dat hij een groot land wilde coachen op een groot toernooi. Engeland is na het EK de juiste keuze voor hem omdat ze op het punt staan om dat elftal te moeten verjongen en hij kan beter werken met jonge spelers.
Na het falen met Oranje heeft hij vast wel het 1 en ander geleerd over het trainen van een nationaal elftal. Zou hij dezelfde fouten blijven maken, zoals te intensief trainen?

27-02-2012, 00:08

Citaat door UrSuperior:
van gaal schijnt er dus een carriere als potloodventer naast te hebben gehad. wie weet was braafheid dr niet van gediend op een dag toen die alleen onder de douche stond ofzo. je weet maar nooit
Ik denk dat niemand daar gediend van zou zijn.

Pagina's : [1] 2