Bekijk volle/desktop versie : woonkamer inrichting..

25-02-2012, 10:44
Salaam Dames,

Ik heb eigelijk een hele saaie woonkamer inrichting ik heb een bruine bank,witte salontafel,witte eettagel met bruine stoelen en een licht eiken tv kast.. Maar die moet ik nog vervangen door een witte tv meubel.. Alleen ik vind het moeilijk om bruin en wit met een leuke kleur te combineren iemand leuke ideeen miss heeft iemand ook wel leuke winkeltjes waar ik zou kunnen kijken.. Woonkamer is niet heel erg groot want er staat ook nog in box in met 2 witte poefs en dan is de woonkamer wel vol.

r00sje4y0u

27-03-2012, 10:49

Ik zou voor rood gaan, denk dat dat heel leuk staat erbij. Je zou rode decoratie kunnen halen, kaarsen, vazen, fleecedekentjes die je in een mandje naast de bank zou kunnen doen, klein vloerkleedje, kussens op de bank. Winkels zou je kunnen kijken bij leenbakker, karwei, xenos en blokker

27-03-2012, 10:53
Mijn man haalt wekelijks bloemen voor me maar je zou ook gewoon voor in huis voor jezelf elke week een bos rozen op die eettafel kunnen zetten, je woonkamer ziet er gelijk een stuk levendiger uit. Je zou in een hoek op een bijzettafeltje een witte orchidee kunnen zetten. Bij de leenbakker heb je hele mooie canvasschilderijen met olieverf, met rode tinten door elkaar of een hele grote roos, die zag ik bij de action voor 3 of 4 euro. Je zou er 2 naast elkaar boven de bank kunnen hangen

10-05-2012, 21:01
blauw, rood, groen allemaal mooie kleuren die erbij gaan passen

wel voor de juiste tinten gaan