Bekijk volle/desktop versie : Professionele film opname aangeboden voor marokkaanse bruidsmode show



Pagina's : [1] 2

24-02-2012, 21:28
Beste ziana
Voor een project van het ministerie van VWS zijn wij op zoek naar een ziana die haar bruidsjurken ter beschikking wil stellen voor een inspiratie film voor ambtenaren. Tijdens deze bijzondere avond worden er filmopnames gemaakt door een proffesionel cameraploeg. Als tegenprestatie kijg je een orgineel exemplaar van de filmopname. Uiteraard komen jou jurken uitvoerig in beeld en heb je de gelegenheid je werk te promoten. Verder zal er een driegangendiner worden geserveerd door Resto VanHarte. Resto VanHarte is een maatschappelijk organisatie die zich inzet voor de leefbaarheid en dynamiek in een wijk. Locatie is Wijkcentrum Klokhuis aan de Weberstraat 2, 3816VC Amersfoort. Datum en tijd :29-02-2012 | 15:30 uur
Mocht je belangstelling hebben dan kun je mij mailen.

24-02-2012, 21:39


Geen enkel ziana die niet ingeschreven staat met een kvk nummer meldt zich..

24-02-2012, 21:41

Citaat door kriebelneusje:
Geen enkel ziana die niet ingeschreven staat met een kvk nummer meldt zich..
Zoals die van jou dus :hahahahahaah:

24-02-2012, 21:43

Citaat door fatimaatje28:
Zoals die van jou dus :hahahahahaah:
De mijne heeft een KVK nummer. El magnifique staat ingeschreven. Dat is al voldoende voor mij.

24-02-2012, 21:45


Aan een modeshow meedoen hoef je niet aan de belasting door te geven en ze komen daar voor hun lol niet voor controle!
succes met zoekken meid up voor jou!

24-02-2012, 21:47
Dan weet jij nog niet hoe ze een spelletje spelen.

24-02-2012, 21:47

Citaat door kriebelneusje:
De mijne heeft een KVK nummer. El magnifique staat ingeschreven. Dat is al voldoende voor mij.
Alsof je keus hebt Je draagt een tweedehands jurk van magnifique en denkt je rechten ergens te kunnen halen mocht het mislopen.

En zehma zahia heeft éécht geen kvknr???? Dacht dat het een grap was.

24-02-2012, 21:47
elmagniefique staat ingeschreven voor jurk verhuur en niet voor ziana werkzaamheden en bank verhuur enz enz, niet dat het iemand kan schelen maar gewoon ter informatie,

24-02-2012, 21:48

Citaat door kriebelneusje:
Dan weet jij nog niet hoe ze een spelletje spelen.

Ze komen ook controle uitvoeren op bruiloften, ik zou maar oppassen :hahahahaha:

24-02-2012, 21:49

Citaat door Huisinutrecht:
elmagniefique staat ingeschreven voor jurk verhuur en niet voor ziana werkzaamheden en bank verhuur enz enz, niet dat het iemand kan schelen maar gewoon ter informatie,
Als je later beslist om een dienst erbij te nemen dan kan je je daar ook nog voor inschrijven.

24-02-2012, 21:51
Trouwens mijn ziana hoeft echt echt geen kvk nummer te hebben als ze maar goed is, wil iemand zeggen dat al onze moeders een ziana met kvk hadden bull shit!
Als een ziana goed werk vericht en eerlijk is ben ik dikk tevreden!

24-02-2012, 21:52

Citaat door fatimaatje28:
Ze komen ook controle uitvoeren op bruiloften, ik zou maar oppassen :hahahahaha:
Ze zijn van harte welkom schatje!

24-02-2012, 21:53



Citaat door kriebelneusje:
Ze zijn van harte welkom schatje!
Ewa jij praat....maar je vergeet dat je zelf ook in dat schuiltje zit.

24-02-2012, 21:54
Ze komen alleen controlle uitvoeren als een ziana veraden is door een hater ik heb het een keer gehoord over touria gamar ze had ruzie of on enigheid toen was ze veraden ,vond het ziellig ze is een van de eerste zianat die echt traditionele jurken heeft.

24-02-2012, 21:54

Citaat door Huisinutrecht:
Trouwens mijn ziana hoeft echt echt geen kvk nummer te hebben als ze maar goed is, wil iemand zeggen dat al onze moeders een ziana met kvk hadden bull shit!
Als een ziana goed werk vericht en eerlijk is ben ik dikk tevreden!
Klopt, ik ook. Maar een ziana met serieuze succes zoals zahia moet toch wel een kvknr hebben vind ik.

Een startende ziana met nog geen kvknr vind ik doodnormaal, ze moet eerst weten of het haar wel ligt en of het wel goed loopt.

Pagina's : [1] 2