Bekijk volle/desktop versie : Problemen met provider, KPN



24-02-2012, 15:54

Citaat:
Ik word echt gek van mijn provider
Ik heb kpn en ze melken mij helemaal leeg. Echt raar. Ik had ineens 20 euro boven mijn abonnement gebruikt. Ik zag dat tijdig en belde ze direct. Ik zei ik wil weten waar ik dan naar gebeld heb. Ze antwoordden: “wij kunnen nu niks doen, dat kan je pas zien op de factuur.” Eindelijk heb ik mijn factuur binnen en staat er dat ik meerdere malen naar 0900-servicenummers heb gebeld. Ik heb dat maar 2 keer gedaan en het aantal daar staat op wel 6 of zo. Ik belde ze weer en ze zeggen gewoon we kunnen niks doen. Ik moet mijn eigen oproepenlijst ophalen en daaruit laten blijken dat ik inderdaad niet zo vaak heb gebeld. Maar mijn telefoon die heeft een max aan ontvangen, gemiste en gebelde nummers. En na deze max wist mijn tel alles. Dus ook zogenaamd die 6 0900-nummers. Ik word er echt gek van. Vorige keer precies hetzelfde, maar dan met smsjes. Een paar smsjes naar belgie zijn ineens opgelopen tot 15 paar. Ik snap er niks van en zij kunnen ‘nooit iets doen’. Ik vind het maar raar. Ik blijf elke maand maar boven mijn bundel betalen. Ik kan niet wachten tot november Tot mijn abbo is afgelopen . Nooit meer kpn.
Heeft iemand nog meer van dit soort problemen met kpn?




24-02-2012, 16:13


KPN? Vreselijk.

24-02-2012, 17:19
opzeggen en overstappen naar een andere provider