Bekijk volle/desktop versie : De liefde



22-11-2004, 21:21
Hey mensen,

Heb even een vraagje voor jullie, er is dus een jongen die ik best wel leuk vind. Nu is mijn vraag hoe trek ik zijn aandacht zonder dat hij zoiets heeft van, wat loopt zij zich nou aan te stellen ofzo. Hij is echt leuk, lief ideaal alleen nog niet van mij..
Dus als jullie me zouden willen helpen hem de mijne te maken...
Zijn jullie allemaal uitgenodigd op onze bruiloft

22-11-2004, 21:25


je moet hem uitnodigen op onze bruilft

22-11-2004, 21:35

Citaat door hivisu:
je moet hem uitnodigen op onze bruilft
Is een idee, maar ik ben bang dat het niet veel zal helpen

22-11-2004, 21:41
je mag wel van mij met hem gaan praten


we dwalen beetje van je topic..
beetje oogcontact met hem zal helpen denk ik..

25-11-2004, 10:36



Citaat door Google:
je trekt zijn aandacht als je hem juist GEEN aandacht geeft... snappie?
en dat moet je dan heel doelbewust doen, heel duidelijk en onomstreden hem geen aandacht geven..... Geloof mij maar, binnen no time komt ie aandacht bij je SMEKEN
Zo zijn jongens eh, wat ze niet "kunnen" krijgen (of wat hun dat gevoel geeft, dat het zeldzaam en moeilijk verkrijgbaar is) dat willen ze hebben!
Is een soort oerinstinct ofsjo
Dat klinkt zo niet aardig om te doen...
Maar ja misschien werkt het daarom juist wel..
Ik ga het vandaag uitproberen

25-11-2004, 11:44
gewoon oogcontact en een glimlachje wel de een tijdje in zijn ogen kijken en dan weg kijken en door stappen ahahah dan gaat hij flippen en in zijn eigen denken ok wat had dat te betekenen dan blijft hij aan jou denken he of het gaat lukken dat weet ik niet maar probeer eens en laat me dan iets weten

25-11-2004, 11:57
Ik denk dat als je hem echt leuk vindt dat hij dat heus wel gaat merke, al is het maar de schittering van je ogen als je hem aankijkt Dus ik zou me toch op de achtergrond houden en wachtte tot hij op jou toestapt. Als je tenminste niet zelf op hem toe durft te stappen, wat ik dus nooit zou kunnen doen persoonlijk op een jongen toestappen. Maar hoop dat je wat aan mijn advies hebt.

groetjes,

25-11-2004, 13:53
Jij...Ik...Om zeven uur bij mij thuis.....en vergeet niet de suiker en je ouders mee te nemen!!


25-11-2004, 13:54

Citaat door Miss9:
Jij...Ik...Om zeven uur bij mij thuis.....en vergeet niet de suiker en je ouders mee te nemen!!

hahahahaha



zou dat helpen??

25-11-2004, 14:05

Citaat door Afrowoman:
hahahahaha



zou dat helpen??
kdenk dat die dan keihard wegrent !

26-11-2004, 19:54
meid als die JOU leuk vondt was je m al langgggggg opgevallen
en ik zou nooit op iemand afstappen, kom maar naar mij toe

26-11-2004, 19:59
Vrijgezel blijven is veel leuker!