Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hee meiden met KRULLENN... kom is ff!



Pagina's : [1] 2

22-11-2004, 21:09
hee luister da..of beter gezegt..kijk dan... welke shampoo gebruiken jullie..om meer folume in je haar te krijgen.. k hb x gehoord dat er een speciale shampoo is voor krullend haar! weet iemand misschien welke?

heel erg bedankt! :blauwkus:


p.s k hb wel MOUSSE echt speciaal voor krullen..van frictus..maar shampooo ken ik nergens vinden!

kan iemand me helpen!

22-11-2004, 21:18


niemand?

22-11-2004, 21:20
hmmm...welke mousse?? ik zoek namelijk ook eentje aangezien ze de mijne uit de winkels hebben gehaald?? Hoe heeft die mousse? Welke soort dan he...

En qua shampoo...Patent Pro-V, die voor perfecte krullen.....Ik merk niet echt onderscheid tussen de verschillende soorten....Wat wel kan helpen is om ff je haren met KOUD water om te spoelen onder de kraan...Want shampoo verslapt namelijk je haar (de mijne dan!!).

23-11-2004, 21:18
nou......... iemand??? Welke mousse gebruiken jullie voor je krullen??

23-11-2004, 21:36


ik weet wel dat sunsilk een speciale reeks shampoo heeft voor krullen...........heb het zelf niet gebruikt maar heb het gezien op tv

23-11-2004, 22:06
gliss kur voor krullend haar

24-11-2004, 11:31
ik zelf gebruik krull gel van het merk van kruidvat... die vind ik persoonlijk goed en je haar blijft en wet look behouden dat kost zo rond 2euro en een beetje veel liefs amalieeeeeeeeee

24-11-2004, 11:48
of die van taft die is ook goed die krulmouse

24-11-2004, 14:10
Je kan ook Mousse gebruiken van Guhl. Dat is shampoo én mousse, alletwee tegelijk. Doesh.

24-11-2004, 15:51
Marokkaanse shampoo helpt.......

24-11-2004, 16:20
Ik bedoel wel een product wat je haren NIET keihard maakt...Alsof ze er cement in stoppen ...Het moet makkelijk uitkambaar zijn...

IEMAND????

24-11-2004, 16:25

Citaat door moslima_84:
hmmm...welke mousse?? ik zoek namelijk ook eentje aangezien ze de mijne uit de winkels hebben gehaald?? Hoe heeft die mousse? Welke soort dan he...

En qua shampoo...Patent Pro-V, die voor perfecte krullen.....Ik merk niet echt onderscheid tussen de verschillende soorten....Wat wel kan helpen is om ff je haren met KOUD water om te spoelen onder de kraan...Want shampoo verslapt namelijk je haar (de mijne dan!!).
Klopt…wat dat KOUDE water betreft…Warm water is sowieso slecht voor je haar..het beste is om je haar te wassen met Lauw water…

Door het hete water gaan je haarzakjes open staan..dus vastbaar voor alles van buitenaf wat je haren kan beschadigen..en Koud water zorgt er weer voor dat ze sluiten..

Dus hou het bij louw dan wordt er niets geopend nog gesloten!..

Ik zelf gebruik Mouse van Wella New Wafe!..vind ik het beste!

24-11-2004, 18:38


ik heb gehoort dat de shampoo van sunsilk goed is maar dan moet je wel de cremespoeling erbij gebruiken ! helpt heel goed want een meisje gebruikt het en het geeft een heel schitterende resultaat!!

24-11-2004, 19:45

Citaat door jamilia:
ik heb gehoort dat de shampoo van sunsilk goed is maar dan moet je wel de cremespoeling erbij gebruiken ! helpt heel goed want een meisje gebruikt het en het geeft een heel schitterende resultaat!!
Die sunsilk shampoo is inderdaad erg goed. De paarse fles of die van aloe vera heb ik gebruikt, het is een aanrader.

Alleen jammer dat ik niet weet waar je het hier kan kopen. Je kan het in Marokko of Spanje halen.

24-11-2004, 21:28
gliss kur mouse en schampoo voor krullen krijg je ook een mooi resultaat mee, probeer t zelf. ik denk eigenlijk dat t voor iedereen andrs is iedereen heeft andere soort haren

Pagina's : [1] 2