Bekijk volle/desktop versie : Athletic Bilbao gaat United uitschakelen



Pagina's : [1] 2 3

23-02-2012, 23:44
noteer het maar alvast

23-02-2012, 23:54


Yo clashie cllash, hebt ge zin in fifa 12

24-02-2012, 00:09
EL is dit jaar interessanter dan CL.

24-02-2012, 00:13

Citaat door WiseGuy013:
EL is dit jaar interessanter dan CL.
Als Basel Bayern uitschakelt en Marseille Inter dan al helemaal. Chelsea en Arsenal kunnen ook wel inpakken denk ik. Enige 4 clubs die om de beker zullen strijden zijn Napoli, Milan, Real en Barça.

24-02-2012, 00:16


Zoals ajax vandaag is onderschat zo wordt united nu onderschat.

24-02-2012, 08:44

Citaat door MevrArrogant:
Zoals ajax vandaag is onderschat zo wordt united nu onderschat.
hoe kun je überhaupt United onderschatten? ze zijn gewoon niet zo sterk meer als jaren ervoor, instabiele ploeg

en Bilbao is sterk vergis je niet

24-02-2012, 13:43
Cllash hoe kun je nou United zwak noemen?
United heef dit jaar meer punten gehaald in de comp dan alle jaren hiervoor.
Ondanks alle blessures waarmee ze kampten dit jaar.

Paar zwakke optreden in Europa en meteen is klaas er als de kippen bij.
Ze hebben nog alle kansen om kampioen te woden, verschil is enkel 2 punten.

En over gister United verdiend verloren, gooiden er met de pet naar.
Denk je nou echt dat het doorr de sterkte van Ajax kwam dat ze gisteren verloren?
Je veranderd bttw wel heel snel van mening, vorige week was het nog united speelde op 20procent elke versnelling was een goal.

24-02-2012, 14:03

Citaat door marmita-lover:
Cllash hoe kun je nou United zwak noemen?
United heef dit jaar meer punten gehaald in de comp dan alle jaren hiervoor.
Ondanks alle blessures waarmee ze kampten dit jaar.

Paar zwakke optreden in Europa en meteen is klaas er als de kippen bij.
Ze hebben nog alle kansen om kampioen te woden, verschil is enkel 2 punten.

En over gister United verdiend verloren, gooiden er met de pet naar.
Denk je nou echt dat het doorr de sterkte van Ajax kwam dat ze gisteren verloren?
Je veranderd bttw wel heel snel van mening, vorige week was het nog united speelde op 20procent elke versnelling was een goal.
vorige week heb ik de wedstrijd niet eens gezien alleen samenvatting, dus nie zomaar lullen met Clash zei dit dat, iets wat veel mensen laatste tijd doen om hun eigen hachje te redden in een discussie, zoek de citaat op waarin ik dit zei met je 20 procent aanzetten bullshit

United speelt hele seizoen belabberd en het niveau van de spelers is echt niks vergeleken met 5/6 jaar geleden .. tuurlijk is United sterk, zal altijd zo blijven maar mij ga je niet vertellen dat ze niet echt 1 van de zwakste selecties ooit hebben .. je kan nie eens groepsfase CL winnen en europa league word je genakt door Ajax .. 3ad tegen aartsrivaal City elke keer de zwakkere .. doe ff normaal man ..

24-02-2012, 14:21

Citaat door marmita-lover:
Cllash hoe kun je nou United zwak noemen?
United heef dit jaar meer punten gehaald in de comp dan alle jaren hiervoor.
Ondanks alle blessures waarmee ze kampten dit jaar.

Paar zwakke optreden in Europa en meteen is klaas er als de kippen bij.
Ze hebben nog alle kansen om kampioen te woden, verschil is enkel 2 punten.

En over gister United verdiend verloren, gooiden er met de pet naar.
Denk je nou echt dat het doorr de sterkte van Ajax kwam dat ze gisteren verloren?
Je veranderd bttw wel heel snel van mening, vorige week was het nog united speelde op 20procent elke versnelling was een goal.
Ga je nou iets recht lullen wat krom is?

24-02-2012, 14:32
Fernando Torres II

24-02-2012, 19:12

Citaat door Cllash:
hoe kun je überhaupt United onderschatten? ze zijn gewoon niet zo sterk meer als jaren ervoor, instabiele ploeg

en Bilbao is sterk vergis je niet
Ik onderschat united niet. Ik ben er vrij zeker van dat ze dit wel kunnen. Bilbao wordt ook wel onderschat denk ik, maar of het op gelijke niveau van united kan komen is maar de vraag.

24-02-2012, 19:13
Als United even gas geeft kunnen ze Blibao zo aan joh. Tenzij ze echt5 helemaal geen reet meer willen zoeken in de europa lg.

24-02-2012, 19:37



Citaat door WiseGuy013:
EL is dit jaar interessanter dan CL.

Seedorf pleitte laatst voor een Europese topcompetitie, soort van NBA. Lijkt me echt een interessant idee.

Real Madrid, Barca, ManU, Bayern etc. in 1 competitie. De clubs die overblijven gewoon in hun eigen competitie laten waarin ze kunnen spelen voor een plekje in die topcompetitie. Ieder weekend topwedstrijden.

24-02-2012, 19:43

Citaat door MADEinMOROCCO:
Seedorf pleitte laatst voor een Europese topcompetitie, soort van NBA. Lijkt me echt een interessant idee.

Real Madrid, Barca, ManU, Bayern etc. in 1 competitie. De clubs die overblijven gewoon in hun eigen competitie laten waarin ze kunnen spelen voor een plekje in die topcompetitie. Ieder weekend topwedstrijden.
Dan kijkt niemand meer de competities

24-02-2012, 19:48

Citaat door 33875:
Dan kijkt niemand meer de competities
Ja dat is logisch, iedereen wilt liever een topwedstrijd zien.

Pagina's : [1] 2 3