Bekijk volle/desktop versie : Diensten nodig voor promotie (goede doel)



23-02-2012, 21:31
Salaam wa alaikoem,

Wij willen een feest organiseren ergens in april op een zondag en hierbij hebben en zijn wij dringend op zoek naar de volgende diensten voor een halve dag ..
(vrijwillig voor het goede doel, opbrengst naar moskee) zoals;

- Decoratie ( fi shabillah ) sponsors gevonden!

- Serveersters en afwassers (fi shabillah) sponsors gevonden!

- Vrouwelijke dakka M... (voor max. 2 u.) (fi shabillah)

- Vrouwelijke dj ( voor max. 3 á 4 uur) (fi shabillah)

- Vrouwelijke anacheedband (max. 2u.) fi shabillah

- Zianna (haar kleedjes, make up, kapsel wilt promoten) (fi shabillah )

- Iemand die haar koekjes wilt promoten/sponseren (max. 5 plateau) (fi shabillah)

- Iemand die drank en eten wilt promoten/sponsoren. (fi shabillah) sponsors gevonden !!

Doe het aub voor het goede doel en niet voor mij. Dit helpt ook goed voor promotie/reclame.

Inshallah zullen er meer dan 150 mensen aanwezig zijn..

Mocht je interesse hebben, laat aub een bericht achter ;-)

Moge ALLAH jullie INSHALLAH belonen (f)

23-02-2012, 21:37


dakka en dj voor het ophalen van geld voor een moskee.
stagfirallah zuster. muziek is haram.

wat is de locatie van de moskee.

ghair inshallah

23-02-2012, 21:38
Dj afrah
IK neem aan anacheed?
0630758053

23-02-2012, 21:40
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam om eerlijk te zijn..


Citaat door lovely_islam:
dakka en dj voor het ophalen van geld voor een moskee.
stagfirallah zuster. muziek is haram.

wat is de locatie van de moskee.

ghair inshallah

23-02-2012, 22:06


Waar wordt het gehouden? Pm me maar

23-02-2012, 22:13
Salaam wa alaikoem zusters,

Fijn dat jullie mee denken. Nou om eerlijk te zijn dachten wij daar ook aan. Hierover hebben wij ook gediscuseerd maar uiteindelijk begrepen we elkaar ;-)

Nou meiden ik ga het uitleggen ;-)

Wij waren gewoon van plan om een feest te organiseren voor meiden/vrouwen maar wij dachten ook aan de moskee ;-) dus dachten wij laten we het geld over aan de moskee. Wij doen het meer voor de gezelligheid en niet voor het geld.

Er komen gelovige, ongelovige, turkse, marokkaanse, nederlandse vrouwen etc.. Wij willen het gezellig houden voor de meiden en vrouwen. Wij weten allemaal dat muziek, strakke kleren, epileren van wenkbrauwen, etc allemaal HARAM zijn..Dit zijn allemaal feiten..

voorbeeld DUS; als ik mijn wenkbrauwen epileer mag ik moskee niet binnen omdat het haram is ? any way.. moehim allemaal meningsverschillen..

Maar goed je moet het feest ook leuk houden en het wordt geen discotheek.. Wij hebben rekening gehouden met meiden die geen muziek willen horen en meiden die graag juist voor muziek komen (gezelligheid). Wij houden het algemeen, iedereen is welkom. Niet alleen voor praktiserende moslima's.Dus hebben wij besloten om 2 uur gewoon anacheed te draaien en vervolgens na het eten (hmdl sponsers gevonden) muziek zal worden gedraaid. Dit zullen wij ook bekend maken bij het uitdelen van flyers etc..

Mocht je meer info willen, laat dan een bericht achter ;-)


Toch bedankt voor jullie reactie's.

23-02-2012, 22:19
allereerst dat je je wenkbrauwen epileert is tussen jou en Allah en dat betekent niet dat je de moskee niet mag betreden.

ik zeg alleen dat de inzameling geen nut heeft omdat er haram zaken aanwezig zijn.

maar ghair inshallah het is zo wel makkelijker om diensten aan te trekken.

23-02-2012, 22:23
Waarom moet persé die muziek erbij? En zehma nederlanders gaan ook aanwezig zijn??? Hoeveel? 1 of 2??? Opeens steunen hollanders een moskee??

Ik zou het gewoon houden op anasheed en geen dakka. Je moet luisteren naar de bezoekers en niet naar hetgeen JIJ leuk zal vinden. De béste bezoekers zijn de generatie van onze meoders, die hebben graag een moskee dat erbij komt zodat ze elke vrijdag naar de moskee kunnen komen. Die zullen ook geld willen geven. En wat hebben ze graag? Gebakverkoop, iemand die een lezing geeft, etc.

23-02-2012, 23:20
Alleers dat ik het geld wil inzamelen voor moskee (volgens jou haram is) is ook tussen mij en ALLAH en dat betekent niet datik het geld niet mag doneren. ( dat is mijn probleem) Jij bent geen god om te bepalen wat halal of haraam is, want ik doe het voor iets goeds. Ik wil best het geld in mijn zak stoppen maar ik heb het niet zo hard nodig als een moskee (voor schoonmakers etc..)
vb.;Ik epileer mijn wenkbrauwen ( haram) omdat het een trend/mode is (wat ook haram is) maar niet voor iets goeds.

Het heeft zeker nut omdat het geld (van vrouwen/meiden) niet haram is. (Allah wa alam) dus je doneert geen cent aan moskee omdat jij aan haram zaken (henna versiering zetten is ook haram, als je het op een islamitisch punt gaat beoordelen) doet? Jij zet hennaversierings bij andere mensen wordt ook wel gezien als een soort van make up.. allah wa alam maar make up is ook haram en ga zo maar door..

EINDE DISCUSSIE!! Jij hoeft zeker niet te komen.. wil je AUB niet meer reageren (dit geldt ook voor meiden die kritiek geven over mijn forum/topic) Open dan zelf een topic met wat haram en halal is of maak een lijstje..

Praat aub niet als je niet weet waar je het over hebt... niemand is prefect .. Iedereen maakt weleens fouten..

Jij doet alsof ik hier drugs verkoop met je halal en haram.. Hoe kan je nou weten of dit nou haram is? :-s dat bepaal jij niet dat bepaal god ALLAH..

wat bedoel je nou weer met ; maar ghair inshallah het is zo wel makkelijker om diensten aan te trekken.

Ik verplicht hier niemand, ik vraag om vrijwilligers.. Dat ik jou niet als vrijwilligster wilt hebben is jouw probleem.


Bedankt voor de moeite.

succes verder..

23-02-2012, 23:24
DJ-Mona uit Amsterdam 0648964359 pm me maar
website http://www.wix.com/shouf_habibi/dj-mona

23-02-2012, 23:25
http://www.aaliyahdesign.nl

23-02-2012, 23:28
joepie decoratie en eten gevonden !!!

ik dank jullie zeer (K)


dj ambiance:
thxx voor jouw reactie. ik pm je zeker (f)

joepie:

serveersters en afwassers gevonden

24-02-2012, 11:11


thxx dj Mona en shrek.. Ik neem zo snel mogelijk contact met jullie op..;-)

Ik dank jullie zeer (f)

24-02-2012, 15:38
Datum is al bekend geworden:

zondag 15 april INSHALLAH

Wij zijn druk bezig met het regelen van een locatie.

Diensten die graag willen reageren stuur mij aub een bericht, want dat vind ik prettiger. Zodra alles is geregeld dan zet ik alle namen van alle diensten die zich vrijwillig hebben aangemeld bekend maken en natuurlijk bedanken voor de hulp/samenwerking (f)

Vergeet die dag jullie visitekaartjes niet mee te nemen ;-)

Alvast bedankt voor de moeite.