Bekijk volle/desktop versie : Tips tips tipsssss!!!



23-02-2012, 20:08
Salaam ou aleikom allemaal!

Mijn vriendin en ik willen een surprise-afscheids party geven voor de zus van mijn vriendin die inshaAllah gaat trouwen..
Alleen we hebben niet zo'n groot budget. Heeft iemand tips of suggesties om zo goedkoop mogelijk een super gezellig feestje te geven??

Barak Allaho fiekom voor jullie tips alvast.

Wa salaam aleikom x

23-02-2012, 20:23


up, tips zijn gratis om te geven hoor.

23-02-2012, 20:23
Uhm wie komen er allemaal en hoe groot is het feest, dat je in gedachte hebt?

Je kunt onderling bespreken dat iedereen iets maakt / meeneemt (food; hapjes, etc.)

23-02-2012, 20:25
gwn thuis met de dames en hapjes is super leuk

wel ervoor zorgen dat je t huis dan voor jezelf hebt

23-02-2012, 20:27


We hebben op die avond standaard een zaal voor ons om activiteiten in te doen, dus dan gaan we het in dat zaaltje doen.. Kwa hapjes enzo, welke hapjes zouden we kunnen doen? En ook welke activiteiten kunnen we doen om het voor de bruid echt leuk te maken??

23-02-2012, 20:29

Citaat door GloriousBastard:
De Lidl.
Aldi kan ook.

23-02-2012, 20:36
uhm nou zus van me vriendin die trouwde en wat wij toen hebben gedaan is t volgende:

iedereen was al thuis en haar vriendin nam haar mee en had haar wijs gemaakt dat ze de stad in zouden gaan en dat ze eerst nog wat moest ophalen :P voor ze de stad in zouden gaan.

ze kwam binnen en iedereen riep suprise!!

we hadden muziek er werd gedanst ondertussen gingen er nootjes en drinken rond.
er was een meisje dat een liedje voor haar ging zingen dat was echt
iedereen had een lingerie setje gehaald en ging ze toen 1 voor 1 uitpakken (neemt ook ene hoop tijd in beslag)
er werd gegete
en veel gesproken en gelache en er is volgens mij oko gehuild

mohim t was niks bijzonders maar super gezellig

23-02-2012, 20:37
Uhm nou goed, ik wil best wat creatieve iedeeen bedenken of opzoeken (:haha, maar wel voor een vergoeding he....

Nee joh grapje.
Google verricht wonderen, ik zou zeggen zoek wat vermaak spelletjes op o.i.d.
Verder heb je vast wel bendirs (edjoen), daarmee kunnen jullie het ook gezellig maken.

Wat betreft de hapjes:
Je maakt zo een lijstje met iedereen die komt, daarnaast mogen ze zelf invullen wat ze gaan maken of zullen meenemen. Wel moet je de mensen, die goed kunnen koken even vragen of zij dan echt 'eten' willen maken, dus geen koekjes o.i.d. Denk aan loempia's, salades, pasta, en dan iemand die soep maakt, lmsemman. Anders neemt straks iedereen van koekjes of van die gepimpte slagroomsoesjes mee en dat is niet de bedoeling. Er moet wel variatie zijn.
Anyway je kan het zo gek nog niet bedenken. Op het feest zelf houdt je eventueel een lopend buffet. Of je begint eerst met voorgerecht de soep etc. etc.

23-02-2012, 21:00
gizoh: Jaa inderdaad het hoeft niet groooots te zijn maar klein is ook super gezellig!! Maar was het echt gewoon kletsen enzoo zo gezellig of hadden julie bijvoorbeeld ook spelletjes enzo gedaan??

Freaky_moi: Juistemm zoiezo bendir enzo gaan mee, en de hapjes komt ook inshaAllah goed iedereen die aanwezig zal zijn moet een hapje mee nemen.. En inderdaaad dacht ik ook iemand voor haar zingen of een leuk gedichtje voor der ofzo.
En kwa verder besteding van tijd enzo?? Pff ik wil het echt leuk voor haar maken haha. maar weet niet zo goed hoe ik t moet aanpakken

23-02-2012, 21:09
nee geen spelletjes iedereen was gwn aan t kletsen en dansen. en er was 1 meisje dat geweldig derbouka kon spelen dus daar werd ook op gedanst

t was simpel maar een egzellige avond

23-02-2012, 21:49
okee shoukran!! Hele leuke ideeen kan ik zeker wt mee doen! Ben benieuwd hoe anderen het ook hebben aangepakt!

Up

23-02-2012, 22:05
Muziekkkkkkkkkk sowieso! Enuhhh hapjes.. Iederéén da iets klaarmaakt en dan ook meeneemt.. Zoiets?