Bekijk volle/desktop versie : Nancy Ajram in Marokko bij peperduur festival



Pagina's : [1] 2 3

23-02-2012, 16:52
Naast Mariah Carey zal ook Nancy Ajram aanwezig zijn bij het Mawazine festival in Rabat.

Het festival raakte in opspraak omdat er belachelijke bedragen overgemaakt worden naar de artiesten die aanwezig zijn. Maar het festival maakt elk jaar naam door grote zangers of zangeressen uit te nodigen. Ook Nancy Ajram zal nu aanwezig zijn maar daat betaalde de organisatie maar 90.000 dollar voor. Ter vergelijking: Mariah Carey mag 7 miljoen dollar bijschrijven na het zingen van een paar liedjes in Rabat, meldt Lakome.

Naast Nancy Ajram en Mariah Carey komen ook Jummy Cliff, Khaled en Lenny Kravitz.

(Redactie Marokko.nl)

23-02-2012, 16:54


Ik vind Nancy Ajram echt een bimbo en Maria Carey eigenlijk ook. Jimmy Cliff bedoel je zeker, wamt Jummy Cliff ken ik niet, dacht trouwens dat hij allang het loodje had gelegd Cheb Khalid zou het gratis moeten doen aangezien hij onlangs nog een gratis villa heeft gekregen en Lenny Kravitz is TOP

23-02-2012, 16:54
schandalig tfuuuuu ,wat komen die duivel aanbidders doen ?kinderen hersenspoelen ?

23-02-2012, 16:58
Heb niks tegen maria carey maar dit is echt belachelijk

23-02-2012, 17:00



Citaat door Kendie:
Ik vind Nancy Ajram echt een bimbo en Maria Carey eigenlijk ook. Jimmy Cliff bedoel je zeker, wamt Jummy Cliff ken ik niet, dacht trouwens dat hij allang het loodje had gelegd Cheb Khalid zou het gratis moeten doen aangezien hij onlangs nog een gratis villa heeft gekregen en Lenny Kravitz is TOP
doe normaal

23-02-2012, 17:01

Citaat door PSVamzy-:
doe normaal
Doe ik abnormaal dan? Ik geef enkel mijn mening en vertel de waarheid

23-02-2012, 17:02

Citaat door khwarizmi:
Heb niks tegen maria carey maar dit is echt belachelijk
Ik vond MC vroeger echt goed, nu vind ik haar een bimbo en haar muziek is echt niet zoals het geweest was.
Ze heeft haar kind Morocco genoemd

23-02-2012, 17:04

Citaat door PSVamzy-:
schandalig tfuuuuu ,wat komen die duivel aanbidders doen ?kinderen hersenspoelen ?
Tja zo gaan die dingen. De ene wordt gehersenspoeld door zangers en is fan van Nancy Ajram en een ander wordt gehersenspoeld door voetballers en is fan van PSV.

Salutem

23-02-2012, 17:05

Citaat door Disputatio:
Tja zo gaan die dingen. De ene wordt gehersenspoeld door zangers en is fan van Nancy Ajram en een ander wordt gehersenspoeld door voetballers en is fan van PSV.

Salutem
en andere word een kaffir en kruipt in de reet van de blanke.

23-02-2012, 17:10
Die prijzen, om een paar liedjes.

23-02-2012, 17:12

Citaat door PSVamzy-:
en andere word een kaffir en kruipt in de reet van de blanke.
Mooi dat je dus niet ontkent dat je ook gehersenspoeld bent.

Salutem

23-02-2012, 17:17
Wat een graaiers zijn die artiesten. Laat ze lekker opbokken met hun wereldse muziek.

Tweehonderd meter wordt alweer een familie uit het ziekenhuis gedonderd omdat ze geen geld hebben, zij verdienen het geld.

23-02-2012, 17:19



Citaat door Al-Maroc:
Van mij mogen ze allemaal thuis blijven. We hebben dit soort festivals echt niet nodig
Mensen hebben altijd behoefte aan vermaak. Daar ontkom je niet aan.

Als je daarnaast ALLES wat niet "nodig" is afschaft en verbiedt, ben je wel even een paar jaar bezig. Alle restaurants, café's, bioscopen, 75% van alle soorten winkels, 50% van de moskeeën, parken, kappers en ga zo maar door totdat alles wat niet nodig is, weg is.

Salutem

23-02-2012, 17:20

Citaat door Moker__Oujdi:
Wat een graaiers zijn die artiesten. Laat ze lekker opbokken met hun wereldse muziek.

Tweehonderd meter wordt alweer een familie uit het ziekenhuis gedonderd omdat ze geen geld hebben, zij verdienen het geld.
Ligt aan je definitie van verdienen.

Salutem

23-02-2012, 17:38
Hoop dat dat podium in meklaar zakt wanneer ze er met z'n allen opstaan.


Pagina's : [1] 2 3