Bekijk volle/desktop versie : welke gordijnen voor de keuken?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-02-2012, 09:27
dames ik wil jullie ervaring horen , ik heb nu in mijn appt lamellen in de keuken hangen, maar deze ga ik weggooien als ik binnen kort verhuis,
ze worden snel vies van al de vocht en olie spatten, en die krijg ik er niet meer uit! zo hatelijk en lelijk, nu in mijn nieuwe huisje wil ik toch andere gordijnen hangen die makkelijk te poetsen zijn,

en zoals ons marokkaanse gezegde luidt: "sal elmjerebe ola tsal etbibe" (vraag die gene die ervaring ermee heeft en niet de dokter)

dus dames ik reken op jullie hulp,

ps: als jullie mij andere advies hebben ivm verhuizing en huis inrichten ,(waar moet ik opletten) die zijn van harte welkom, en groene punt verzekerd!

dikke kus

23-02-2012, 09:32


Gordijnen die makkelijk te poetsen zijn..??Hmmmmmmm

23-02-2012, 09:33
folie tegen je raam plakken? verzekerd van daglicht en in de avond is er niet echt inkijk?

23-02-2012, 09:34
bestaan die niet? hihi ik bedoel dat je er die olie spatten en vuil snel uit krijgt!

23-02-2012, 09:35



Citaat door lady-in-red:
bestaan die niet? hihi ik bedoel dat je er die olie spatten en vuil snel uit krijgt!
Je moet ook voorzichtig zijn als je bezig bent met bakken/koken..raam open maken en ventileren..

Misschien is folie iets voor jou..

23-02-2012, 09:37
Is jou nieuwe huis hetzelfde als je oude huis? ik bedoel zit het raam daar ook dichtbij het fornuis?

23-02-2012, 09:37
heb jij ook zoiets thuis? is ook een idee, maar enige nadeel is als ik dat doe dan kan ik ook niet naar buiten kijken (mijn achter tuin ) zo kan ik bv de kinderen niet in gaten houden als ze daar aan het spelen zijn! zo een folie heb ik nu in de badkamer, is echt ideaal daar, ga ik ook doen als ik verhuis.thx mop

23-02-2012, 09:38

Citaat door stoel:
Is jou nieuwe huis hetzelfde als je oude huis? ik bedoel zit het raam daar ook dichtbij het fornuis?
Wilde ik ook net vragen haha..

23-02-2012, 09:39

Citaat door lady-in-red:
heb jij ook zoiets thuis? is ook een idee, maar enige nadeel is als ik dat doe dan kan ik ook niet naar buiten kijken (mijn achter tuin ) zo kan ik bv de kinderen niet in gaten houden als ze daar aan het spelen zijn! zo een folie heb ik nu in de badkamer, is echt ideaal daar, ga ik ook doen als ik verhuis.thx mop
Das waar..misschien een rolgordijnen..??Die wasbaar zijn..?

23-02-2012, 09:40

Citaat door stoel:
Is jou nieuwe huis hetzelfde als je oude huis? ik bedoel zit het raam daar ook dichtbij het fornuis?
waar ik nu woon hangen ze boven de gootsteen, maar op die lamellen zie je na een tijd ook vochtplekken, en als ik die wil poetsen krijg ze niet echt zuiver!
is een gewone vitrage geen optie?

23-02-2012, 09:41

Citaat door nadia2007:
Je moet ook voorzichtig zijn als je bezig bent met bakken/koken..raam open maken en ventileren..

Misschien is folie iets voor jou..
daar zeg je wat hahah ik en voorzichtig zijn tijdens het koken! hihi

ik dacht aan vitrage,is het een optie

23-02-2012, 09:42
Je kan gewone gordijnen nemen, zodra ze vies wordenn in de wasmachine gooien. Ik heb een raam precies naast het fornuis en het word elke keer vies.

23-02-2012, 09:43



Citaat door lady-in-red:
heb jij ook zoiets thuis? is ook een idee, maar enige nadeel is als ik dat doe dan kan ik ook niet naar buiten kijken (mijn achter tuin ) zo kan ik bv de kinderen niet in gaten houden als ze daar aan het spelen zijn! zo een folie heb ik nu in de badkamer, is echt ideaal daar, ga ik ook doen als ik verhuis.thx mop


je kunt van die sierlijke folie gebruiken. Zitten van die heldere openingetjes in waar je door kunt gluren

23-02-2012, 09:43

Citaat door lady-in-red:
daar zeg je wat hahah ik en voorzichtig zijn tijdens het koken! hihi

ik dacht aan vitrage,is het een optie
Mijn moeder heeft een rolgordijn hangen in de keuken.

23-02-2012, 09:44

Citaat door lady-in-red:
daar zeg je wat hahah ik en voorzichtig zijn tijdens het koken! hihi

ik dacht aan vitrage,is het een optie
Waarom niet..is makkelijk zo kan je ze in de was doen..

Pagina's : [1] 2 3 4 5