Bekijk volle/desktop versie : Studie Stage Juridisch medewerker openbaar bestuur niveau 4



22-02-2012, 20:43
Salaam Oualeikom Warahmatullaah,

Bismillaahi Rahmaani Rahiem

Alle lof zij Allaah, de Heer der werelden, gebeden en vrede zij met Zijn edele dienaar en Boodschapper Muhammed, en met zijn metgezellen en degenen die hem volgen tot de Dag des Oordeels.

Wie van jullie weet waar ik zo snel mogelijk aan de slag kan als stagiaire bij een gemeentelijke instantie en/of goedgekeurde stichting.
Ik heb overal gesolliciteerd en tot op heden niks kunnen vinden vandaar dat ik een beroep op jullie doe Insha Allah kunnen jullie mij hierbij helpen.

Alle hulp en tips zijn welkom.

BarakAllahoe Fiekoum voor de moeite.

22-02-2012, 20:45


Bij de Sociale dienst misschien? Zou jij mij ook info kunnen geven over die opleiding, want ik ben van plan om daar mee te beginnen na de zomer insha'Allah.

22-02-2012, 20:55

Citaat door siehem:
Bij de Sociale dienst misschien? Zou jij mij ook info kunnen geven over die opleiding, want ik ben van plan om daar mee te beginnen na de zomer insha'Allah.


Om eerlijk te zijn vind ik het geen leuke opleiding en ben ik niet de geschikte persoon om je daarover te informeren.
Ik zou het wegens omstandigheden snel willen afronden omdat ik toch al aan het einde ben.

Ik zou open dagen bezoeken en eventueel aan andere mensen informeren, sorry.

Ik ben opzoek naar een stage in omgeving van Amsterdam.