Bekijk volle/desktop versie : Bassie zit met een grote Dillemmaaaa!!!



22-02-2012, 18:15
Het gaat over het werk dit keer. dus niets over mijn vriend


ik werk studeer.

Over het algemeen kan ik met alle collega;s overweg.

Er zijn wel enkele collega;s die het niet zo op stagiaires hebben.

Waarom begrijp ik niet? want als ze me nodig hebben om iets te regelen of om me overtallig ergens in te zetten dan maken ze daar wel gretig misbruik van,


Ik kan hartstikke goede met de afdelingschef vinden en ook hartstikke goed met mijn werkbegeleidster.


Alleen zit met 1 . Troela.

Een vrouw die eigenlijk helemaal niet echt diploma heeft voor dit vak maar er wel mooi ingerold is.
Ze werkt er erg lang. daarnaast is zij degene die de roosters maakt.
Artsen zijn ook dol op haar en zij is natuurlijk ook een dikke vriendin met die afdelingschef.

Wat ik ook vraag. word haar teveel. ze reageert soms nors en heel erg geïrriteerd als ik haar iets vraag.

ik geef haar 3x door dat ze iets moet doorgeven. dit komt omdat een patiënt al heel lang zit te wachten op een antwoord. maar jah. Ik wil het toch door geven! en ga zo door.
het lijkt net alsof alles wat ik haar vraag. haar teveel word. en dan denk ik. je begeleid me niet eens,

mijn werkbegeleidster zegt: bassie. trek het je niet aan. ze doet zo tegen iedereen. de ene oor erin en de ander eruit.
nu heb ik vandaag wel iets gezegd tegen die verschrikkelijke troella. ik zei ja je kunt wel zuchten, maar ik kan er ook niets aandoen. toen zei ze: ik heb al gezegd dat ik het ging regelen. ik zei jah ik moet het doorgeven!


Aan de ene kant denk ik laat maar. maar dan ga ik het opkroppen en dan barst ik los.
of ik ga het nu aangeven maar dan weet ik nu bij voorbaat al dat er wrijvingen komen.

wajouw tfoe!

22-02-2012, 18:28


je moet haar eerst keihard aan haar haren trekken en dan vragen heb ik nu je aandacht of nie ?? en dan stel je je vraag.. hahahah

Nee je moet het subtiel overbrengen. Beetje siasa eringooien. Je moet zeggen dat je weet dat ze het druk heeft, Beginnen
met begrip tonen voor haar situatie maar dat ook jij je ding doet en dat je dit soms vervelend vind, bla bla bla bla. Maak er iets van...

22-02-2012, 18:34

Citaat door Driouchi_24:
je moet haar eerst keihard aan haar haren trekken en dan vragen heb ik nu je aandacht of nie ?? en dan stel je je vraag.. hahahah

Nee je moet het subtiel overbrengen. Beetje siasa eringooien. Je moet zeggen dat je weet dat ze het druk heeft, Beginnen
met begrip tonen voor haar situatie maar dat ook jij je ding doet en dat je dit soms vervelend vind, bla bla bla bla. Maak er iets van...
DAT HEET SLIJMEN? TFOEEE..... NEE. WAT IS ZIJ? ZIJ IS MAAR EEN COLLEGA. BIJ AFDELINGSCHEF EN MANAGERS DOE IK ALTIJD SUPER LIEF EN FLEXIBEL VOOR niet bij haar!

maar goed. er zit wel wat in je raad thanx

22-02-2012, 18:52
toen je bassie zei moest ik aan bassie en adriaan denken

22-02-2012, 18:57



Citaat door gizoh_1:
toen je bassie zei moest ik aan bassie en adriaan denken
wat er ook gebeurt altijd blijven lachen hahaha!


mijn vrienden noemen me ook bassie

22-02-2012, 19:29

Citaat door basilicum:
wat er ook gebeurt altijd blijven lachen hahaha!


mijn vrienden noemen me ook bassie
echt ah

aah vandaar

22-02-2012, 20:02
Gwn zeggen bassie. Neem haar ff apart ofso en zeg haar precies wat je hier vertelt. Dat had ik ook met die kutwijf van mijn werk.
Maar ik ga dus daar weg. Ze zeggen ook tegen mij, let maar niet op haar ene oor erin andere eruit. Maar zoals je zegt dat barst ik los een keer. En dat heb ik gedaaan.

22-02-2012, 21:34

Citaat door 3isawia:
Gwn zeggen bassie. Neem haar ff apart ofso en zeg haar precies wat je hier vertelt. Dat had ik ook met die kutwijf van mijn werk.
Maar ik ga dus daar weg. Ze zeggen ook tegen mij, let maar niet op haar ene oor erin andere eruit. Maar zoals je zegt dat barst ik los een keer. En dat heb ik gedaaan.
oeps/ nee , mijn vader zei altijd: speel politiek met ze. en als je je diploma hebt dan schop je ze hard in hun reet.

22-02-2012, 21:37
Met dat oranje haar ga je idd meer op Bassie lijken.

22-02-2012, 21:49

Citaat door GloriousBastard:
Met dat oranje haar ga je idd meer op Bassie lijken.
dag vriendjes en vriendinnetjes dat was het ook alweer

22-02-2012, 21:50

Citaat door Afedja7-020:
ik ruineer stagiaires op me werk ook.. laat ze kutklusjes doen etc etc
meestal zijn ze toch veels te dom om te begrijpen wat ik doe... en daarnaast heb ik het ook allemaal zelf meegemaakt.. dus nu is het lekker mijn beurt!
Ik ben juist andersom. als ik stagiaires moet helpen of begeleiden dan doe ik juist meer mijn best. ook met mensen in werken!

ik wil dat ik het goed doe en dat er proffessionele mensen komen. daarvoor hoef je niet altijd een droogkloot voor te zijn

22-02-2012, 22:14

Citaat door Afedja7-020:
stagiairies moeten koffie halen en kopieren, klaaar that;s it!

22-02-2012, 22:38


Gewoon aardig blijven doen en behandel haar op een betere manier dan dat ze jou behandelt. Op een gegeven moment gaat ze inzien wat voor bitch zij is.