Bekijk volle/desktop versie : ik heb een vraag voor jullie ... wel/niet



Pagina's : [1] 2 3 4

22-02-2012, 16:46
er is een persoon genaamd "mohammed"

maar "mohammed" drinkt alcohol,rookt jointjes, speelt met meisjes, geen respect voor iemand, bid niet

maar "mohammed" heeft ook goeie kanten, hij kent de koran uit zijn hoofd, weet wat ie zegt als hij over de islam begint te praten, hij kent veel hadith uit zijn hoofd..

moeheim "mohammed" heeft hele slechte kanten, maar niet zulke goeie kanten

mijn vraag is nu, als "mohammed" ons iets vertelt over de islam wat wel en niet mag en hij preekt over de islam moeten waar wij van kunnen leren moeten wij dan naar hem luisteren of moeten we hem negeren

maar je weet hij is een slecht persoon!!

wat zou jij doen als persoon...en vertel me ook WAAROM!!

22-02-2012, 16:54


Volgens mij zegt islam iets in de trant van geloof de leugenaar niet... waarom zou het anders zijn voor ander soort slechte mensen...

22-02-2012, 16:56
Ik zou niet naar hem luisteren. Iemand die de gehele koran uit zijn hoofd kent weet wat hem te wachten staat. Vooral met de zondes die hij maakt. Zo iemand kan je toch niet serieus nemen? En hij zal ook een hele slechte voorbeeld zijn voor jongeren. Ze denken ''kijk hij weet zoveel en doet ook zoveel slechte dingen, zo erg is het dus niet''(al die zondes). Als ik dingen wil weten over bepaalde zaken dan zou ik naar iemand gaan die Godvrezend is.

22-02-2012, 16:57

Citaat door Petrus:
Volgens mij zegt islam iets in de trant van geloof de leugenaar niet... waarom zou het anders zijn voor ander soort slechte mensen...
petrus ben jij een moslim?

antwoord pleas.. bedoel het goed

22-02-2012, 16:59


Waarom zou je niet naar iemand luisteren die, goeie dingen zegt? Ookal doet hij het zelf fout , blijkbaar heeft hij daar een reden voor. En dat is geheel iets tussen Allaah en hem.

22-02-2012, 17:00

Citaat door heertje-26:
petrus ben jij een moslim?

antwoord pleas.. bedoel het goed
Nee, geen moslim.

22-02-2012, 17:00
ik ga nog niks zeggen ik wil een aantal reacties nog zien...

22-02-2012, 17:01

Citaat door Petrus:
Nee, geen moslim.



ben je het wel geweest dan?

22-02-2012, 17:02

Citaat door Petrus:
Nee, geen moslim.
Heey welkom, ben je wel Marokkaans?

22-02-2012, 17:02
als iemand met de waarheid komt moet je dat accepteren, ongeacht van wie.

22-02-2012, 17:03
Het is vaak zo dat degene die met dat soort dingen bezig zijn vaak veel over de Isaam weten, helaas zijn het net die kleine dingetjes die hen daar weg van zien te houden. Er is ooit een Hadieth overgeleverd: '' Neem afstand van degene die niet bid. '' Maar aangezien hij veel over de Islaam weet is dat moeilijk. Naar hem luisteren kan geen kwaam denk ik. Probeer hem ook te vertellen dat met wat hij bezig is niet goed is en hem daarbij te helpen. Die jongens hebben ook vaak een heel klein hartje.. Gair inchAllaah.

22-02-2012, 17:03

Citaat door heertje-26:
ben je het wel geweest dan?
Nee, ook nooit geweest, wel veel over en in gelezen.



Citaat door Miss-Mourabit:
Heey welkom, ben je wel Marokkaans?
Ook Marokkkaans ja.

22-02-2012, 17:04


Als hij met daliel komt moet je hem natuurlijk geloven daarnaast kan je daarna alles nog zelf gaan onderzoeken

22-02-2012, 17:05

Citaat door Petrus:
Nee, ook nooit geweest, wel veel over en in gelezen.




Ook Marokkkaans ja.
soeb7anallah petrus.. je leest er wel veel uit zoals je zelf zegt.. wat houd je tegen om er in te geloven

22-02-2012, 17:07

Citaat door Petrus:
Nee, ook nooit geweest, wel veel over en in gelezen.




Ook Marokkkaans ja.


Interessant.

Pagina's : [1] 2 3 4