Bekijk volle/desktop versie : Messi beste ooit...?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

22-02-2012, 11:03
Xavi zei dat Messi eigenlijk beter is dan Maradona. En veel mensen zeggen dat Messi de beste ooit is.
Wat een vergelijking. Messi mag de veters van Maradona nog niet eens strikken.
De enige wat de twee vergelijkbaar maakt is dat allebei links zijn en dat ze allebei nummer 10 dragen.


Citaat:

- Waar bij Maradona een echte nummer '10' is, een spelverdeler. Terwijl Messi een aanvaller is, die het moet hebben van zijn dribbles. Terwijl de dribbles van Maradona zelfs beter zijn dan die van Messi.
- Maradona was een echte leider. Als 17 jarige was hij captain van Argentinos Juniors, en was captain van elk team waar hij voor speelde. Terwijl Messi stil is op het veld is en geen leider, maar wel getalenteerd.
- Maradona zei dat hij 4 keer zou scoren tegen Boca Juniors nadat Boca keeper 'El Loco' Gatti hem uitschold voor dikzak. En zoals hij zei scoorde hij ook 4 keer!
- Maradona bracht Boca de titel in een tijd waar de team een puinhoop was en de Argetijnse competitie 1 van de beste van de wereld was. Omdat de sterspelers in hun vaderland bleven voetballen, integenstelling met het hedendaagse voetbal waar iedereen verkast naar Europa.
- Maradona ging naar Napoli, die nooit een prijs had gewonnen en op het randje stond van degradatie. Hij heeft Napoli de double bezorgt. De Italiaanse leauge en cup. EN dit in een tijd waar Serie A de beste competitie van de wereld was en clubs de beste spelers hadden. Inter had Mathaus en Brehme, Juventus Platini en Milan de NL trio Gulit, Van Basten en Rijkaard samen met Baresi, Donadoni en Maldini. En zelfs de kleine clubs als Udinese en Fiorentina hadden legendarische spelers als Zico en Socrates. Terwijl Messi in een tijd speelt waar alle grote spelers bij 2 verschillende clubs spelen.
- Maradona versloeg teams als Juventus en Bayern voor de UEFA Cup en pakte daarna nog de Scudetto en Super Cup. Toen Maradona weg ging uit Naples, degradeerde de club en blijf het lange tijd in de Serie B en sindsdien zitten ze weer zonder prijzen.
- Maradona bracht Argetinie de wereldbeker in '86. En dit deed hij 'bijna' in zn eentje. Terwijl Messi heel erg matig is voor Argetinie en 0 goals scoorde op WC South Africa '10. Dit laat zien dat Messi niet kan presteren zoals normaal zonder Iniesta en Xavi achter zich. Dit wil niet zeggen dat Messi niet getalenteerd is.
- Maradona was ook een koning in het nemen van vrijetrappen. En word gezien als de beste vrijeballer-nemer allertijde. Terwijl Messi vrijeballen soms moet overlaten aan een andere speler.
- Maradona ging en speelde in een tijd waar Barca lang geen prijs had gewonnen. En waar niet alleen Real een rivaal was maar ook Ath. Bilbao en Real Sociedad. Terwijl Messi speelt in een tijd waar er maar 2 grote clubs zijn in de competitie. In La Liga zijn dat Barcelona en Real. Die 2 zijn zoveel groter dan de rest dat het bijna onlogisch is om naar La Liga te kijken.
Dit laat zien dat Maradona ongeacht wie naast hem speelt, hij presteerd. Dit geld ook voor Pele en Cruijf.
Wie denkt nog dat Messi de beste ooit is. Messi moet Maradona, Pele en Cruijf voor zich laten gelden voordat hij uberhaupt genoemd mag worden. En misschien nog zelfs Di Stefano, Puskas en Bobby Charlton.


22-02-2012, 11:23


Maradona geef ik je 100% gelijk.. Cruijff twijfel ik over... Maar Pele? Laat me niet lachen man. Die man heeft zijn hele leven in een nietszeggende competitie in Brazilie gespeeld. Heeft misschien wel een paar WK's gewonnen, maar dat kwam omdat Brazilie toen een topteam had. Pele stak daar zeker niet bovenuit.

22-02-2012, 11:32

Citaat door Aitouzine:
Maradona geef ik je 100% gelijk.. Cruijff twijfel ik over... Maar Pele? Laat me niet lachen man. Die man heeft zijn hele leven in een nietszeggende competitie in Brazilie gespeeld. Heeft misschien wel een paar WK's gewonnen, maar dat kwam omdat Brazilie toen een topteam had. Pele stak daar zeker niet bovenuit.
Cruijff ?Hij heeft de hele 'totale voetbal' bijna uitgevonden en toegepast op Nlse elftal en Barca. Zonder hem zou Barca niet zo voetballen zoals ze nu doen. Alleen om die reden is hij al groter dan Messi. Naast dat is hij ook 1 van de beste allertijden. Hij liet de hele elftal voetballen, ongeacht bij welk team. Als een machine. En hij was een leider.

Over Pele kun je discussiëren omdat hij niet in Europa heeft gespeeld oké.

En ik vind dat alles tegenwoordig te over-hyped is. Waardoor alles wat ze tegenwoordig doen ,spelers, heel erg goed lijkt.

22-02-2012, 12:41
No offence, maar hoe oud ben jij? Want kleine kans dat de gemiddelde sporthoeker Maradona bewust heeft meegemaakt. En spelers als Pelé, Cruijff en Di Stéfano al helemaal niet. Dus die spelers en Messi met elkaar vergelijken kan dan sowieso niet. Voor mij persoonlijk is Zidane de beste, dan Messi.

22-02-2012, 13:20


wat een zwak stukje dit man hahahahaha 'maradona was een spelverdeler en messi moet het hebben van zn dribbels'. daarom is maradona beter

22-02-2012, 13:22
Ik heb genoeg videos, filmpjes, docu's gezien om te kunnen oordelen over Maradona. Hetzelfde geldt voor Cruijff.
Pele en Stefano heb ik niet meegemaakt nee, maar je kan toch om je heen horen over deze grote spelers. En internet staat vol info.
Dat dus en Zidane is een hele grote speler maar om te zeggen de beste ooit gaat te ver.

22-02-2012, 13:32
Mooi verhaal.

22-02-2012, 13:35

Citaat door UrSuperior:
wat een zwak stukje dit man hahahahaha 'maradona was een spelverdeler en messi moet het hebben van zn dribbels'. daarom is maradona beter
Wat is messi zijn kracht dan. Het spel verdelen? Zijn mooie pasjes? Zijn overzicht? Het lezen van de spel?
9 van de 10 goals is door een dribbel langs een verdediger waarna hij de bal de langs de keeper schiet. Of wil je zeggen van niet?

22-02-2012, 13:41

Citaat door abdel_15:
Wat is messi zijn kracht dan. Het spel verdelen? Zijn mooie pasjes? Zijn overzicht? Het lezen van de spel?
9 van de 10 goals is door een dribbel langs een verdediger waarna hij de bal de langs de keeper schiet. Of wil je zeggen van niet?
ik zeg niet alleen 'niet'

ik doe eerst nog:

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAhahahahhahHAHAHAHHAHAHAHha hahahHAHahHAhahahahHAHahahHahHAHHAHahahahahhHAHAHA ahhahahHHAHHAHhahahhaHHAHAHAHhahahHHAHAHhahahhHAHA HahhahahahahahahHAHHAHAHAHhahahahhHAHAHHAhahahahHH AAHAHhhaHHHAHahahahahhAHHAHAHAHhahahahahHAHAHHAHAH ahahhahahahHHAHAHAHAHhahahahahahHAHHAHAHahahhahahH AHAHHhahahahahHAHAHHAhahahhahHAHAHAHhahahahahHAHAH AhahahahhahAHHAHhahahahhaHAHAHahhahahahhHAAHAHAhah ahahahhHAHAHAHahhahahhaHHAHAHHAHahahhahaHAHAHhahah a

xSTOP!!!!...AND BREATHEx

hahahahahahahahahahhahaaHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH AHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAhahhaha haHAHAHAHhahahHAHAHHAHhahahHHAhahhahHAHAHhHAhhahHH AhhHHAhHAHahhahahahHAHHAHahahahahHHAHAHAHhahahahha HHAHAHAHhahahahahHHAHAHHAhahahahHHAHAHAHahahahhaha hHAHAHAHHAHAhahahahHHAHAHAHahahahhaHAHHHAHAHahahah ahhHAHAHAHhahaahhHAHAHAHhaahhaahHHAHAHhahahahahahH AHAHhahahahahHAHAHAHhahaahhHAHAHAHhahahhHAHhah

en dan zeg ik pas 'niet'

22-02-2012, 13:48
Als je serieus wil praten, praat dan met argumenten en shit.

Als je kinderlijk wil doen, rot je maar op naar onzinhoekje

22-02-2012, 13:51

Citaat door abdel_15:
Als je serieus wil praten, praat dan met argumenten en shit.

Als je kinderlijk wil doen, rot je maar op naar onzinhoekje
argumenten hahahahahhahahahahhahahahhahahahaha

22-02-2012, 13:57
Zie je iemand lache

22-02-2012, 14:44



Citaat door UrSuperior:
argumenten hahahahahhahahahahhahahahhahahahaha
als je op hem ingaat ben je echt een kneus

22-02-2012, 14:46

Citaat door abdel_15:
Wat is messi zijn kracht dan. Het spel verdelen? Zijn mooie pasjes? Zijn overzicht? Het lezen van de spel?
9 van de 10 goals is door een dribbel langs een verdediger waarna hij de bal de langs de keeper schiet. Of wil je zeggen van niet?
hij leest het spel niet hoor...

http://www.youtube.com/watch?v=Z6jSt_4nZp0

[video=youtube;Z6jSt_4nZp0]http://www.youtube.com/watch?v=Z6jSt_4nZp0[/video]

en dit is alleen van dit seizoen tot de winterstop

22-02-2012, 14:51
Messi beste van deze tijd

Zidane beste van eind jaren 90 tot 2006

Maradona beste van jaren 80

Cruijff beste van jaren 70

Pele beste van jaren 60



wat doen jullie moeilijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8